ארמון המוזיקה של ולנסיה | Palau de la Música de València

מידע כללי

ארמון המוזיקה של ולנסיה (Palau de la Música de València) אשר ידוע גם בשם “הפלאו” (the Palau), שוכן בצמוד לאזור האישמפלה ועוצב על ידי זוכה הפרס הלאומי לארכיטקטורה מר José María de Paredes. המבנה נפתח רשמית באפריל 1987, מאז נהפך לאחד הבניינים הסמליים של ולנסיה וכיום נחשב לאחד מאולמות הקונצרטים החשובים ביותר באירופה.

למבנה אקוסטיקה טובה שמאפשרת חוויית האזנה מהנה ונערכים בו קונצרטים של תזמורות ומקהלות שונות, כשהמרכזיות שבהן הן תזמורת ולנסיה (Valencia Orchestra) והתזמורת העירונית (Valencia Municipal Band).

ארמון המוזיקה של ולנסיה – פלאו דה לה מוסיקה דה ולנסיה (צילום: Joanbanjoרישיון)




מה רואים?

הכניסה הראשית של ארמון המוזיקה של ולנסיה מעוצבת ככיפת זכוכית ענקית שניצבת אל מול פארק טוריה. משטחי הצמחיה הירוקים והפורחים של הפארק משתקפים באולם הכניסה ומחדירים את האווירה הפסטורלית פנימה.

סרטון המציג קונצרט של תזמורת הסרטים של ולנסיה (Valencia Film Orchestra)




המלצות "הכל על"

מידע שימושי

שעות פתיחה

שלישי-ראשון 10:00-14:00 17:00-21:30.

כתובת

Passeig de l’Albereda, 30, 46023 València, Valencia, Spain

אתר רשמי
הגעה
directions_bus
אוטובוס

לוקחים את קו האוטובוס שמספרו 1 ויורדים באחת מהתחנות הבאות: Albereda (riu) – Illes Canàries, Albereda – Davant Palau de la Música או Albereda – Palau de la Música. למידע נוסף על אוטובוסים בולנסיה.

directions_subway
מטרו

תחנת המטרו הקרובה ביותר נמצאת במרחק של כ1.2 ק”מ. כדי להגיע בדרך זו עולים על קו המטרו 5 או 7, יורדים בתחנת Aragón והולכים ברגל כ17 דקות לכיוון דרום. למידע נוסף על מטרו בולנסיה.

directions_car
רכב

ישנו חניון בסמוך לארמון המוזיקה של ולנסיה שנקרא Parking del Palau, כך שניתן להגיע למקום עם רכב. למידע נוסף על השכרת רכב בולנסיה.