מלונות ליד ריף הדולפינים – סקירת מומחים

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור ריף הדולפינים באילת. בעמוד תוכלו לראות אילו מלונות מומלצים יש באזור זה, למה לשים כדאי לב? איך והאם אפשר לחסוך במחיר כשמזמינים מלון באזור ריף הדולפינים? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

מלונות באזור הריף

מידע כללי

ריף הדולפינים הוא אחת האטרקציות האהובות ביותר באילת בה תוכלו לשחות עם דולפינים ולהירגע. הריף נמצא באזור החוף הדרומי, כמה דקות נסיעה בלבד מהמרכז התיירותי של העיר. אזור החוף הדרומי הוא לא אזור המלונות הפופלארי ביותר באילת, ולכן גם אין בו הרבה היצע של מלונות ואפשרויות לינה, ועיקר אפשרויות הלינה בו הן מלונות. מה שהופך את האזור לאהוב כל כך הוא דווקא הניתוק והשקט היחסי לעומת לינה באזור הטיילת למשל, והקרבה לאתרים כמו ריף הדולפינים, המצפה התת ימי והחופים. הלינה באזור זה מאפשרת חופשה מעט שונה, רחוקה מהטיילת והקניונים הרבים ומתאימה במיוחד למי שמחפש את השקט והרגוע. בין אם מדובר על חופשה רומנטית או על חופשה משפחתית או מי שמחפש לינה עם ילדים בנוף קצת אחר. אומנם האזור עצמו זול יותר מאשר לינה על יד הטיילת – אבל יש לקחת בחשבון שמרבית הלינה בו ברמה גבוהה ולא זולה (למשל רויאל שנגרילה, או יו קוראל ביץ’) וישנם מעט אופציות ללינה זולה – אם כי אילו האופציות שבאמת זולות ביחס לאופציות האחרות בעיר כמו למשל אכסניית הנוער הנמצאת באזור זה.

הרברט סמואל הריף
  (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת) הרברט סמואל הריף – דוגמא למלונות הבוטיק באזור הריף הוא נמצא ממש על החוף

רוב המלונות באזור אינם נמצאים ממש על הים (הבולט שבסוג זה של מלונות הואהרברט סמואל הריף)   , חלקם הגדול נמצא מעבר לכביש כמו מלון אורכידאה אילתישרוטל ים סוף יש לקחת בחשבון שזה לא בהכרך פחות טוב, לפעמים זה מביא לכך שהנוף מהמלונות הללו הרבה יותר מרשים – במיוחד אילו הבנויים על מורדות ההרים היורדים לחוף חלקם כמו פרימה מיוזיק נמצאים ממש בכניסה למסלולי הטיולים בהרים וזה חלק מהקסם שלהם.

מלון אורכידיאה אילת

מלון אורכידיאה הבנוי על צלע ההר מאפשר נוף ייחודי ללנים בו (צילום מקורי, סקירת מלונות אילת)




המלצות למחפשים מלון באזור ריף הדולפינים

  • בקיץ ובחגים המלונות נמצאים בתפוסה מלאה או כמעט מלאה – מה שמוביל למחירים גבוהים יותר וקושי רב במציאת חדר באזור. לכן, אם אתם מתכננים חופשה בקיץ או בחג מומלץ לסגור את המלון מראש ולא לחכות לרגע האחרון.
  • כדאי לבחון איזה מלון הוא המתאים לכם ביותר גם מבחינת אופי המלון, האם מדובר במלון המתאים למשפחות או מלון לחופשה רומנטית למשל. תמצאו את כל האפשרויות באזור זה – אם כי לכל סוג לינה יש מספר אופציות מצומצם יחסית.
  • אזור זה הוא שקט יותר ומרוחק מהמרכז התיירותי של העיר, מה שאומר שאם תרצו להגיע לאזור הטיילת, לקניונים השונים בעיר ולאטרקציות האקסטרים בים וביבשה – תצטרכו לסוע לעיר בין אם ברכב שלכם, רכב שכור או תחבורה ציבורית. עובדה זו בצירוף העובדה שמדובר באזור עם יחסית אפשרויות חניה רבות – הופכים את האזור למומלץ למי שמגיע לאילת עם רכב פרטי.
  • למי שמבסס את ההתניידות שלו בחופשה על תחבורה ציבורית – ישנם קווים המחברים בין אזור זה לבין המרכז התיירותי בתדירות יחסית גבוה, גם בשבת ישנם קווים המחברים בין אזור זה לעיר אך בתדירות נמוכה יותר – כך שיש להיערך בהתאם מראש. באופן כללי פחות מומלץ לדעתנו לקחת מלון באזור זה למי שמסתמך על תחבורה ציבורית.
  • היות ואזור זה מאופיין באזור נוף ורבים מגיעים אליו לחופשות רומנטיות ורגועות – מומלץ מאוד לבדוק את המיקום של החדר שלכם ולוודא שהוא הולם את הציפיות שלכם מבחינת הנוף. קחו בחשבון שבתקופות שיא תדרשו לשלם על כך יותר.

מלונות באזור ריף הדולפינים

הרברט סמואל הריף אילת

הרברט סמואל הריף אילת הינו מלון בוטיק בעל דירוג של ארבעה כוכבים אשר ממוקם באזור החופים הדרומיים לאילת. בחלק מהחדרים ישנה בריכה פרטית או גישה ישירה מהחדר לבריכה של המלון. למידע נוסף...

יו קורל ביץ' קלאב אילת

יו קורל ביץ’ קלאב הינו מלון בעל דירוג של חמישה כוכבים אשר ממוקם באזור החופים הדרומיים לאילת. המלון מציע שהות על בסיס אולטרה הכל כלול אשר כולל מעבר לאוכל גם משקאות אלכוהוליים. במלון יש חדרים המתאימים גם לזוגות וגם למשפחות. למידע נוסף...

ישרוטל ים סוף

ישרוטל ים סוף הינו מלון תיירים פופולארי בעל דירוג של ארבעה כוכבים אשר ממוקם באזור החופים הדרומיים לאילת. בחלק מחדרים ישנה גישה לבריכה או גישה לגינה. למידע נוסף...

קלאב אין אילת חוף אלמוג

קלאב אין אילת חוף אלמוג הינו מלון וילות בעל דירוג של שלושה כוכבים עם נוף למדבר אשר ממוקם באזור החופים הדרומיים. למידע נוסף...

מלון פרימה מיוזיק אילת

מלון פרימה מיוזיק הינו מלון קונספט בו הקומות השונות מעוצבות בהשראת ז’אנר מוזיקלי אחרי. המלון מציע חדרים שמתאימים גם לזוגות וגם למשפחות. למידע נוסף...

עמודי מידע נוספים על מלונות ואפשרויות לינה באילת

ניתן לסווג את המלונות באילת לא רק לפי המיקום בו הם נמצאים והקרבה שלהם לאתרים המרכזיים, אלא גם לפי דירוג הכוכבים של המקום, לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, וסוג מקום הלינה – מלון, דירה או אכסנייה. תוכלו למצוא עמודי מידע העוסקים גם בחלוקות אלו באתר. להלן רשימת מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4146" zoom="15"]