מלונות ליד פארק המצפה התת ימי – סקירת מומחים

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

בעמוד זה תמצאו את כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור המצפה התת ימי באילת. בעמוד תוכלו לראות אילו מלונות מומלצים יש באזור זה, למה לשים כדאי לב? איך והאם אפשר לחסוך במחיר כשמזמינים מלון באזור המצפה התת ימי? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

מידע כללי

פארק המצפה התת ימי הוא אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר באילת, אשר מאפשרת לכם לגלות את העולם התת ימי בכלל ושל אזור מפרץ אילת בפרט ולהיחשף לקסם שלו גם בלי לצלול מתחת למים. המצפה התת ימי נמצא באזור החוף הדרומי, במרחק דקות נסיעה בודדות מהמרכז התיירותי של אילת. אזור זה הוא השני בפופולאריות שלו אחרי לינה באזור הטיילת, ומגוון אפשרויות הלינה בו מצומצם בהשוואה אליה. באזור זה תמצאו בעיקר מלונות ופחות אפשרויות לינה זולות יותר. מה שהופך את האזור לכל כך אהוב על ידי המגיעים לאילת הוא דווקא הניתוק היחסי והשקט בהשוואה ללינה בעיר עצמה, כמו גם הקרבה לריף הדולפינים ולאתרי הצלילה והשנרקול הרבים המאפיינים את אילת. לינה באזור המצפה התת ימי פחות מתאימה למי שמתכנן חופשת שופינג באילת בגלל הריחוק ממרכזי הקניות, ומתאימה במיוחד למי שמחפש שקט, רוגע וקצת יותר חיבור לטבע בחופשה שלו, בין אם מדובר בחופשה רומנטית או חופשה משפחתית בנוף מדברי וקצת שונה.




המלצות למחפשים מלון באזור המצפה התת ימי

  • ללינה ליד פארק המצפה התת ימי יתרון – כרטיס הכניסה למצפה הוא למעשה כרטיס כניסה לשלושה ימים רצופים, ולינה קרובה אליו תאפשר לכם לנצל זאת בצורה נוחה ובלי טרטורים להגיע במיוחד מהעיר למצפה התת ימי. תוכלו בכל יום לקפוץ גם לביקור קצר ללא יותר מידי מאמץ.
  • בקיץ ובחגים המלונות נמצאים בתפוסה מלאה או כמעט מלאה – מה שמוביל למחירים גבוהים יותר וקושי רב במציאת חדר באזור. לכן, אם אתם מתכננים חופשה בקיץ או בחג מומלץ לסגור את המלון מראש ולא לחכות לרגע האחרון.
  • כדאי לבחון איזה מלון הוא המתאים לכם ביותר גם מבחינת אופי המלון, האם מדובר במלון המתאים למשפחות או מלון לחופשה רומנטית למשל.
  • אזור זה הוא שקט יותר ומרוחק מהמרכז התיירותי של העיר, מה שאומר שאם תרצו להגיע לאזור הטיילת, לקניונים השונים בעיר ולאטרקציות האקסטרים בים וביבשה – תצטרכו לסוע לעיר בין אם ברכב שלכם, רכב שכור או תחבורה ציבורית.
  • למי שמבסס את ההתניידות שלו בחופשה על תחבורה ציבורית – ישנם קווים המחברים בין אזור זה לבין המרכז התיירותי בתדירות יחסית גבוה, גם בשבת ישנם קווים המחברים בין אזור זה לעיר אך בתדירות נמוכה יותר – כך שיש להיערך בהתאם מראש. באופן כללי פחות מומלץ לדעתנו לקחת מלון באזור זה למי שמסתמך על תחבורה ציבורית.
  • היות ואזור זה מאופיין באזור נוף ורבים מגיעים אליו לחופשות רומנטיות ורגועות – מומלץ מאוד לבדוק את המיקום של החדר שלכם ולוודא שהוא הולם את הציפיות שלכם מבחינת הנוף. קחו בחשבון שבתקופות שיא תדרשו לשלם על כך יותר.

מלונות באזור פארק המצפה התת ימי

מלון אורכידאה אילת

המלון הקרוב ביותר למצפה התת ימי. מלון חמישה כוכבים המציע חדרים מרווחים המתאימים לעד ארבעה אנשים, ולכן פחות מתאים למשפחות אך מתאים מאוד לחופשה רומנטית. למידע נוסף...

ישרוטל ים סוף

מלון ארבעה כוכבים המציע חדרים מרווחים בגדלים שונים המתאימים לעד ארבעה אורחים. מלון מתאים למשפחות, חופשה רומנטית וכמובן לבאים לחופשת צלילה (ובפרט קורס צלילה במועדון מנטה). למידע נוסף...

הרברט סמואל הריף אילת

מלון ארבעה כוכבים המציע חדרים מרווחים המתאימים לזוגות או זוגות עם שני ילדים. חלק מהחדרים עם מרפסת וחלק עם בריכה פרטית. למידע נוסף...

יו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הכל כלול

מלון חמישה כוכבים המציע אירוח על בסיס אולטרה הכל כלול כך שלא תצטרכו לדאוג לכלום במהלך החופשה שלכם. מלון מתאים לזוגות ולמשפחות. למידע נוסף...

מלון פרימה מיוזיק אילת

מלון בחוף הדרומי המעוצב סביב ז’אנרים שונים של מוזיקה ומציע פעילויות לילדים הקשורות כמובן גם הן למוזיקה – קריוקי למשל. למידע נוסף...

קלאב אין אילת

מלון וילות בעל דירוג של שלושה כוכבים. המלון מציע וילות בגדלים שונים המתאימות לאירוח של עד שישה אנשים. המלון מומלץ במיוחד למשפחות וקבוצות חברים המגיעים לנופש באילת ומחפשים מלון מתאים. למידע נוסף...

עמודי מידע נוספים על מלונות ואפשרויות לינה באילת

ניתן לסווג את המלונות באילת לא רק לפי המיקום בו הם נמצאים והקרבה שלהם לאתרים המרכזיים, אלא גם לפי דירוג הכוכבים של המקום, לפי סוג החופשה אליה אתם מגיעים לעיר, וסוג מקום הלינה – מלון, דירה או אכסנייה. תוכלו למצוא עמודי מידע העוסקים גם בחלוקות אלו באתר. להלן רשימת מלונות לפי חלוקה זו.

[wpgmza id="23" cat="6" marker="4146" zoom="15"]