טיסות וחבילות ללונדון עם נופש ישיר

מבט כללי על נופש ישיר

נופש ישיר היא אחת מהחברות החדשות והגדולות המשווקת שירותי תיירות בארץ ובחו”ל. החברה השייכת לקבוצת מגה (שמחזיקים למשל גם חלק באיסתא) ומספקת שירותי תיירות בארץ ובעולם, מטיסות וחבילות פשוטות ועד לחבילות ספורט (ראה גם כדורגל בלונדון), צעירים וכדומה.

נופש ישיר היא חלק ממועדון לקוחות YOU (מה שמצדיק את הזמנת חברי המועדון דרך האתר שלהם). נופש ישיר עובדת כאמור עם איסתא (ראה איסתא לונדון), השטיח המעופף (ראה השטיח המעופף ללונדון) וחברות תעופה רבות כמו אל על בריטיש איירוויז וכדומה. לכן היא מצליחה להשיג הצעות טובות מאוד הן לטיסות והן לחבילות (לפעמים משתלם להזמין חבילה ולפעמים לא – אפשר להתייעץ ולבקש עזרה בהזמנה בטופס מתחת). למועניים להזמין טיסה בנפרד ומלון בנפרד מומלץ להיעזר במנוע חיפוש המלונות שלנו שיקל עליכם במציאת המלון המתאים לכם.




סוגי חבילות של נופש ישיר ללונדון

נופש ישיר משווקת חבילות תיירות הכוללות טיסה ומלון. החבילות הן סטנדרטיות (מלונות 2 כוכבים ועד מלונות 4 כוכבים). באתר של החברה יש אפשרות להזמין טיסה ומלון בנפרד ולא רק חבילות.

דוגמא לחבילות של נופש ישיר בלונדון – נדלה ב 31/10/2013

חופשה בלונדון

11/11/2013 – 14/11/2013

החל מ – $834

חברות הטיסה עימן עובדת החברה

  • בריטיש איירוויס (British Airways):

​חברת התעופה הלאומית של בריטניה מקיימת טיסות סדירות ללונדון על בסיס יומי.

איסתא משווקת טיסות אל- על ללונדון. הטיסות יוצאות על- בסיס כמעט ויומי. שימו לב שטיסות אל -על הן לרוב טיסות ישירות, ללא עצירות ביניים.

  • טורקיש איירליינז (Turkish Arilines):

​נופש ישיר משווקת חבילות רבות וזולות של החברה הלאומית התורכית. שימו לב שמדובר באיכות שירות נמוכה יותר מזו האירופאית המוכרת לנו ולעיתים קרובות כוללת עצירת ביניים בשדה התעופה של איסטנבול

  • יוקריין אינטרנשיונאל (Ukraine International):

​זוהי חברת התעופה הלאומית של אוקראינה. איסתא משווקת את הטיסות של החברה הנ”ל, שהן לרוב הזולות ביותר שתוכלו למצוא ללונדון. שימו לב שבכמעט כל הטיסות שמציעה החברה הנ”ל יש עצירת ביניים בקייב (עיר הבירה של אוקראינה) חלקן גם עם עצירות בוארשה.

  • טארום (Tarom):

​טארום היא חברה Low- Cost סטנדרטית ביותר. המחירים שהיא מציעה לטיסות שלה זולים ביותר לצד שירותים מעט נמוכים מאלו האירופאים (כמו אוסטריה איירליינס). סה”כ מניסיוננו האישי, השירותים סבירים ביותר בעיקר כאשר מדובר בטיסות לא ארוכות במיוחד (עד 6 שעות). זוהי חברת התעופה של רומניה ורוב הטיסות אותן היא מציעה מבצעות עצירת ביניים בבוקרשט.

המלונות המרכזיים איתם נופש ישיר עובדת בלונדון

רשימת המלונות המרכזיים בלונדון איתם נופש ישיר עובדת בחבילות הנופש שלה בעיר (לכל מלון יש קישור למידע בעברית והשוואת מחירים להזמנתו בנפרד על מנת שתוכלו לחשב ולבחור האם להזמין חבילה או מלון וטיסה בנפרד).
מלון שלושה כוכבים, הממוקם באזור מאוד מרכזי. המלון נמצא בסמיכות למגוון תיאטראות ואתרי תיירות נוספים בלונדון. המלון קרוב מאד לתחנות תחבורה ציבורית בעיר. המלון ברמה של שלושה כוכבים ומחזיק במקום חדר כושר. מומלץ למי שרוצה ללון בתוך העיר במחיר שפוי! (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).
  • מלון סנט גילס פלת’אם הית’רו לונדון (St Giles Hotel Feltham Heathrow London):

מלון שלושה כוכבים, המציע מגוון גדול מאוד של שירותים החל ממגרש גולף סמוך ועד חדרי ישיבות. המלון אינו נמצא במרכז העיר ועל- מנת להגיע למגוון אתרים תיירובתיים יש צורך במונית או ברכב. מתאים למי שמעוניין לחסוך בחופשה ובעיקר למי שמחפש לשהות זמן רב במלון. (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).
  • מלון בסט ווסטרן מסטר רוברט לונדון (Best Western Master Robert Hotel London):

מלון המתאים בעיקר למי שמחפש לתור את לונדון ולהנות ממגוון האתרים והאטרקציות הנמצאות באזור. המלון סמוך למגוון אטרקיות כגון הארמון בקינגהאם, תיאטרון ויקטוריה פאלאס. מומלץ למי שרוצה ללון ממש בתוך העיר ומוכן לשלם יותר עבור מלון עם מגוון שירותים גדול. (למידע על המלון ולהשוואת מחירים עליו במערכת שלנו).

האם החבילות של נופש ישיר אכן יוצאות זולות?

מבדיקה שלנו חבילות של נופש ישיר יצאו ב-79% מהפעמים זולות יותר מהזמנת טיסה ומלון דומים בנפרד! בנוסף החבילות של נופש ישיר ללונדון הן לרוב מהזולות בשוק.

טיפים לשימוש יעיל במערכת של נופש ישיר

1. אנו חושבים שמומלץ לחפש ולהזמין טיסות וחבילות באתר של נופש ישיר אך בכל האמור להזמנת מלונות בנפרד והשכרת רכב מומלץ להשתמש במערכות אחרות (ראה הכל על מלונות והשכרת רכב בחו”ל).

2. בטיסות בהן מופיע הכיתוב “רשימת המתנה” אין מקומות זמינים במחיר הנקוב נכון לרגע זה. קחו זאת בחשבון.

3. למי שמזמין באתר של נופש ישיר (ולא טלפונית) יש פטור מדמי שירות. לא מסתדרים עם ההזמנה? נשמח לעזור לכם – השאירו פרטים

 חברות ישראליות נוספות המעניקות שירותי טיסות וחבילות: