תרבות, פולקלור והיסטוריה בקרלה

מידע כללי

המסלול בקצרה: בומביי > קוצ’ין > ורקלה > מונאר > קומילי > בומביי

מגיעים להודו דרך בומביי ולתקופה קצרה? המסלול הבא הוא בדיוק בשבילכם. לאחר ביקור בבומביי של כמה ימים, נמשיך לערים ואתרים פופולרים במדינת קרלה היפה שבדרום הודו. בקרלה ערים מעניינות עם מבנים באדריכלות מרשימה, שריד לתקופתה כקולוניה פורטוגלית, תעלות מים בהן אפשר לשוט ולהחשף לתרבות היום יום של תושבי המקום. זהו גם לצפות במופע הקאתאקאלי – הריקוד המסורתי והמעניין של קרלה.




חוף העיירה, ורקלה  (צילום: swifant)חוף העיירה, ורקלה (צילום: swifant, רישיון)

המסלול בהרחבה

בומביי

שער הכניסה (המערבי) להודו. בתור מטרופולין ענק, בומביי מציעה למבקרים בה הכל מהכל. שווקים הומים, מבנים היסטורים מרשימים, שייט, מכבסה ענקית וכמובן את בוליווד – בירת הסרטים של הודו.
זמן מומלץ: 1 – 3 ימים.
קראו עוד על בומביי.

קוצ’ין

אחת הערים המעניינת בדרום הודו, עם היסטוריה עמוסה ורבגונית שהשאירה את חותמה עם כנסיות, בתי כנסת ומסגדים מרשימים. כאן תוכלו לצפות באחד ממופעי הקאתאקאלי או לצאת לשייט בתעלות המים שבאזור. וכמובן, לבקר ב”עיר היהודים” – האזור בו התגוררה בעבר הקהילה היהודית הגדולה בהודו.
זמן מומלץ: 3 – 5 ימים.
קראו עוד על קוצ’ין.

ורקלה

עיירת תיירים קטנטנה, הממוקמת על צוק גבוה ותלול בדרום קרלה. ורקלה היא בעיקר יעד להתרגעות ומנוחה. ניתן לטייל לכפרים הסמוכים או לעשות מגוון קורסי בישול קרלי. על הצוק עצמו נמצאת הטיילת של ורקלה עם חנויות שונות, בתי הקפה, סוכנויות נסיעות, אינטרנט קפה וגסט האוסים.
זמן מומלץ: 2 – 4 ימים.
קראו עוד על ורקלה.

מונאר

עיירת גידול התה ההודי, שהפכה בשנים האחרונות לאחת מהאטרקציות התיירותית העיקריות בקרלה. ניתן לצאת לטיולי יום במטעי התה שבגבעות שמסביב או לערוך טיולים לאגמים שבאזור.
זמן מומלץ: 2 – 4 ימים.
קראו עוד על קרלה.

קומילי

קומילי הקטנה והחביבה התפרסמה בעיקר הודות לשדות גידול התבלינים שלה. כאן מגדלים את תבלין הקארי המפורסם ועוד תבלינים. מומלץ לבקר בחוות התבלינים שבמקום ובשמורת הטבע פרייר הסמוכה – בה בע”ח רבים כמו טיגריסים, פילים ועוד.
זמן מומלץ: 2 – 3 ימים.

בומביי

חוזרים לבומביי, משלימים קניות וביקורים באתרי התיירות של העיר.
זמן מומלץ: 1 – 3 ימים.

מפה

[wpgmza id=”20″ cat=”5″ marker=”3055″ zoom=”9″]