אצטדיון האולימפיקו, רומא – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Stadio Olimpico

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות ברומא ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם אצטדיון האולימפיקו, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לאצטדיון האולימפיקו ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מידע כללי

האולימפיקו (Olimpico) ברומא הוא איצטדיון אשר הוקם בשנת 1937, ומכיל 82,500 מקומות. כמו מרבית האצטדיונים הגדולים באירופה הוא נמצא מחוץ למרכז העיר- הוא בנוי בחלק הצפוני של רומא, כעשרים-שלושים דקות נסיעה מאזור המדרגות הספרדיות.

מדובר באיצטדיון הגדול ביותר בעיר והשני בגודלו באיטליה אחרי הסאן סירו שבמילאנו (וכאמור אחד הגדולים באירופה) ובעיקרו הוא מארח את משחקי הכדורגל של הקבוצות לאציו (Società Sportiva Lazio SpA) ורומא (Associazione Sportiva Roma) שמשחקות בעיר. כמו כן האיצטדיון מארח גם אירועי אתלטיקה ויחד עם זאת גם הופעות ענק של גדולי האומנים (במיוחד בחודשי הקיץ בזמן פגרת הכדורגל). בין היתר הופיעו בו בשנים האחרונות לאונרד כהן, דיוויד בואי, דפש מודרוג’ר ווטרס, ו-U2אשר שבים לאצטדיון בכל סיבוב הופעות שלהם באירופה.

לעדכון על המשחקים המתקיימים באצטדיון ראה לוח משחקי הכדורגל ברומא

האולימפיקו ברומא (צילום: ANDREW)

האצטידיון מארח ואירח כמה מאורעות ספורט גדולים ברמה בינ”ל. אחד מאירועי הספורט הגדולים שנערכו בו היה גמר ליגה האלופות בשנת 2009 בין ברצלונה למנצ’סטר יונייטד. כמו כן מדי שנה נערכת בו תחרות אלתטיקה אשר נוטלים בה חלק מיטב הספורטאים הגדולים בענף, זאת במסגרת הגולדן ליג (ליגת הזהב). בשנת 1960 היה האיצטדיון המרכזי של האולימפיאדה בעיר.




סידורי ישיבה באצטדיון האולימפיקו ברומא (כדורגל):

מאחורי השער (Curva /Distinti) – זול יותר, סוער יותר, מתאים למי שיכולים לשבת בלב הסערה של אוהדי הקבוצה.

* מאחורי השער ביציע הדרומי (Curva Sud) תמצאו את גרעין האוהדים הקשה של קבוצת רומא! מצד אחד חוויה, מצד שני לא מתאים לכל אחד.

  • לחסוך את התור, הכסף והכאב ראש, כרטיסים להזמנה מראש לקולוסיאום, למוזיאון הותיקן, לגלריית בורגזה ועוד מגוון אתרים ואטרקציות ברומא באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים להשכיר רכב באיטליה? השוואת מחירים בין אלף אתרים - מחירים ושירות ללא תחרות באתר Rentalcars » למידע נוסף.
  • מחפשים כרטיסים לכדורגל או הופעות ברומא? טיקטאינגו היא ספקית הכרטיסים האמינה ביותר בתחום » למידע נוסף.

לאורך המגרש (Tavere) – כרטיסים לאורך המגרש, יקרים יותר, נוחים יותר ונעימים יותר לצפיה (מומלץ לנוסעים עם ילדים ועם בנות זוג).

סידורי ישיבה באצטדיון האולימפיקו ברומא (הופעות):

1st Ring – טבעת ישיבה ראשונה, בד”כ מאפשרת צפייה איכותית – תלוי בזווית הישיבה.

* כרטיס בטבעת הראשונה באצטדיון זה יכול להיות בחלקים שונים וזוויות שונות.

2nd Ring – טבעת ישיבה שנייה, מרוחקת יחסית, זולה יותר, לא תמיד מאפשרת צפייה טובה (יש שיגידו שמומלץ להצטייד במשקפת).
Prato – אומנם כרטיס לצפייה בעמידה, אך לפעמים עולה יותר מכרטיס בטבעות הישיבה עקב האפשרות לקירבה לבמה ואיכות הסאונד והצפייה.
אם מדובר בהופעה גדולה והצפיפות אינה קריטית לכם במיוחד.

* כרטיס זה קיים כמובן להופעות בלבד, אינו קיים במשחקי כדורגל!

VIP – כרטיסי VIP באצטדיון זה בדרך כלל מתייחסים למושבי ישיבה ממול הבמה במיקום מעולה וזווית צפייה ישירה.

כרטיסי ה VIP באצטדיון זה יהיו בחלקת ה- Tribuna Monte Mario.

שאלות נפוצות על אצטדיון האולימפיקו של רומא

הביקור באצטדיון האולימפיקו ברומא מומלץ לכל מי שרוצה להנות ממשחק כדורגל ברמה גבוהה או מהופעות ענק של גדולי האומנים.

אצטדיון האולימפיקו ברומא נפתח לפני משחקים / הופעות האצטדיון כשעתיים לפני שריקת הפתיחה.

הדרך המומלצת ביותר להגיע לאצטדיון מלבד במונית היא מהתחנה המרכזית טרמיני (Termini Central Station) – יש לקחת את קו ה”Metro A – הקו האדום MEA ” לכיוון בטיסטיני – Battistini. B, ולרדת מהמטרו בתחנת Ottaviano-Saint Peter (אוטוויאנו-סנט פיטרו). מאוטוויאנו יש לקחת קו אוטובוס מספר 32 עד לתחנת Piazzale della Farnesina, משם הליכה קצרה ואתם באצטדיון.

האפשרות המומלצת על ידינו לקניית כרטיסים לאצטדיון האולימפיקו היא:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה

כן, אפשרות מומלצת על ידינו לסיור מודרך באצטדיון האולימפיקו היא רכישת כרטיס אשר כולל כניסה לאצטדיון, ביקור בחדרי ההלבשה, גישה לפורטל הפרסים, גישה למגרש וגישה לחדר התצוגה, עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), בקישור הזה.

מומלץ לשלב את הביקור באצטדיון האולימפיקו ברומא עם אתרי התיירות בעיר מהמפורסמים ביותר בכל העולם כמו הפורום הרומי, הקולוסיאום, מוזיאון הותיקן והקפלה הסיסטינית.

להזמנת כרטיסים לאצטדיון אולימפיקו של רומא עם הנחה בהזנת קוד HAKO5

המלצות "הכל על"

  • ההגעה לאצטדיון אפשרית ולא נוראית אך לצערינו הוא אינו נגיש כמו אצטדיונים גדולים אחרים באירופה. אין תחנת מטרו ישירה, צריך להחליף מספר אוטובוסים וכו’. סיבה זו מביאה תיירים רבים לבחור להגיע לאצטדיון עם מונית.
  • הדרך הפשוטה ביותר להגיע לאצטדיון ללא מונית היא מהתחנה המרכזית טרמיני (Termini Central Station) – יש לקחת את קו ה”Metro A – הקו האדום MEA ” לכיוון בטיסטיני – Battistini. B, ולרדת מהמטרו בתחנת Ottaviano-Saint Peter (אוטוויאנו-סנט פיטרו). מאוטוויאנו יש לקחת קו אוטובוס מספר 32 עד לתחנת Piazzale della Farnesina, משם הליכה קצרה ואתם באצטדיון – קשה לפספס!
  • ניתן לקנות כרטיסים למשחקים באצטדיון דרכינו (עלות של סוכנים דרכם אנו מוכרים את הכרטיסים). אפשר לקנות כרטיסים גם דרך עמותת האוהדים של רומא (ראה קישור לאתר הקבוצה בתחתית הדף תחת מידע שימושי) ובעיר עצמה (שיטות אילו זולות יותר ומתאימות לפני משחקים קטנים שקל יחסית להשיג כרטיסים).
    למשחקים גדולים כמו משחקי ליגת אלופות, משחקי הכרעה ו/או דרבי בין רומא ללאציו מומץ להזמין מראש דרכינו או דרך סוכנים אמינים אחרים. הדברים אמורים גם לכל מי שרוצה ראש שקט לגבי הכרטיסים לכדורגל בעיר.
  • שימו לב – האוהדים של רומא (ובאיטליה בכלל) אינם רגועים במיוחד. באזורי הגרעין המרכזי של האוהדים יש לפעמים תקריות אלימות ופעילות של המשטרה. כדאי לשים לכך לב בבחירת מיקום הישיבה.
  • במשחקי כדורגל ילדיכם ימצאו את עצמם נהנים מחוויה בלתי נשכחת של כדורגל אירופאי ברמה הגבוהה, אך כדי לחשוב על הזמנת כרטיסים במקומות המתאימים לצפיה במשחק עם ילדים (מומלץ להתייעץ עימנו).
  • מחירי הכרטיסים למשחקים של רומא או לאציו נעים בין 16 יורו ל100 יורו ולמופעי המוזיקה הם משתנים בהתאם לאירוע המדובר.

מידע שימושי

שעות פתיחה

לפני משחקים / הופעות האצטדיון נפתח כשעתיים לפני שריקת הפתיחה. בכל האמור לסיורים – האיצטדיון אינו פתוח לסיורים בשלב זה וניתן לבקר בו מבחוץ. בסמוך לאולימפיקו תוכלו למצוא פארק גדול ונהר. יש כמה אפשרויות לאכול או לשתות במתחם האיצטדיון עצמו אבל תאלצו לעבור לצד השני של הנהר הסמוך. מדובר בשכונה איטלקית טיפוסית ולא יהיה לכם קשה למצוא אספרסו, גלידה או פיצה.

כתובת

Piazzale del Foro Italico, 00135 Roma, italy




הגעה
directions_bus
אוטובוס

עלו על קו 32 צפונית לוותיקן בתחנת מטרו Ottaviano. קחו את האוטובוס לכיוון Tor di Quinto ותרדו בתחנת Stadio Tennis.
קו 280 מתחנת Castel Sant’Angelo או מטרו Lepanto לכיוון מנצ’יניו ולרדת בתחנת Stadio Tennis.

directions_car
רכב

החלו את דרככם ב – ringroad שברומא (GRA), ולאחר מכן לקחת תצאו לכיוון Flaminia (בצד הצפוני של GRA), משם, על פי השילוט תצאו ל Foro Italico. באופן כללי זו אינה השיטה המומלצת – יש הרבה בעיות חניה(למרות שיש משטח חניה גדול ליד האצטדיון שאפילו ניתן להזמין בו שירות שטיפת רכבים בזמן הצפיה במשחק) ופקקים (ראה על כך מידע נוסף תחת השכרת רכב ברומא והשכרת רכב באיטליה).

directions_subway
מטרו

אין תחנות מטרו בסמוך לאצטדיון, אבל קל להגיע בחשמלית: חשמלית 2 עוברת את האצטדיון בצד השני של הנהר, ניתן לקחת למעוניינים להתשמש במטרו ניתן לנסוע עד לתחנת המטרו פלמיניו ומשם לקחת חשמלית בכיוון מנצ’יניו (לרדת בתחנה זו).