1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סיכומי טיולים בברצלונה
  6. »
  7. כמה טיפים לנוסעים הבאים לברצלונה – דנה הברמן קליין

כמה טיפים לנוסעים הבאים לברצלונה – דנה הברמן קליין

פוסט זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

 

חזרנו לפני כמה ימים. אכתוב קצת טיפים לנוסעים הבאים (מעבר ובנוסף ל- “V”יים המוכרים).

המלון שישנו בו – H 10 Universitat. חדר משודרג עם מרפסת. ממוקם דקה וחצי הליכה מכיכר קטלוניה. מהמרפסת והבר על הגג רואים את הכיכר. ממליצה בחום! צוות נהדר, חדר נקי (שימו לב שהחדרים הרגילים שהצצנו אליהם נראו לנו באמת קטנים). ארוחת הבוקר בתוספת תשלום הייתה ממש טובה.




נחתנו בשעות הצהריים, למרות שהיו לנו כרטיסים למשחק בשבת, הזוגי שאיתי התעקש ללכת לראות גם את המוזיאון של בארסה אז מיד נסענו לשם. תובנות – אני חושבת שאם הייתי נער בן 14 בטוח הייתי מתלהבת. הזוגי שאיתי לא מסכים וממש נהנה מהמוזיאון (בנות, זה הזמן שלכן להחליט). לא הזמנו סיור, כי טסנו עם אלעל ולא היה לי ברור שננחת בזמן. הגענו לקופות וראינו שיש הבדל קטן במחיר. מיד הזמנתי בצד כרטיסים ברשת (יש שם וויפי) וקיבלתי למייל. אין צורך להדפיס. הם סורקים את הטלפון.

לסגרדה פמיליה ופארק גואל הזמנתי כרטיסים טרם הנסיעה. לשני האתרים נותנים להיכנס רק בשעות שהוזמנו אליהן הכרטיסים אז חשוב לעמוד בלו”ז (אין צורך בהדפסת הכרטיסים. סורקים את הטלפון).

היה לנו קצת זמן בין שני האתרים אז קפצנו אחרי סגרדה פמיליה לטיבידאבו. הגענו עם רכבת ואז אוטובוס (196) עד לאיזור הקרונית ומשם פוניקולור לפסגה. נוף מהמם. יש שם לונה פארק קטן שמתאים לילדים די קטנים.

למונז’ואיק יש 2 דרכים לעלות. רכבל מהנמל ואנחנו בחרנו את האופציה השניה של מטרו לתחנת para lel ומשם רכבל שעולה גבוה יותר לאיזור הטירה למעלה. משם זרמנו ברגל למטה עד למזרקות הקסם (הליכה ארוכה ולא פשוטה, אבל שווה את זה).נחתנו בשעות הצהריים, למרות שהיו לנו כרטיסים למשחק בשבת, הזוגי שאיתי התעקש ללכת לראות גם את המוזיאון של בארסה אז מיד נסענו לשם. תובנות – אני חושבת שאם הייתי נער בן 14 בטוח הייתי מתלהבת. הזוגי שאיתי לא מסכים וממש נהנה מהמוזיאון (בנות, זה הזמן שלכן להחליט). לא הזמנו סיור, כי טסנו עם אלעל ולא היה לי ברור שננחת בזמן. הגענו לקופות וראינו שיש הבדל קטן במחיר. מיד הזמנתי בצד כרטיסים ברשת (יש שם וויפי) וקיבלתי למייל. אין צורך להדפיס. הם סורקים את הטלפון.

לסגרדה פמיליה ופארק גואל הזמנתי כרטיסים טרם הנסיעה. לשני האתרים נותנים להיכנס רק בשעות שהוזמנו אליהן הכרטיסים אז חשוב לעמוד בלו”ז (אין צורך בהדפסת הכרטיסים. סורקים את הטלפון).

היה לנו קצת זמן בין שני האתרים אז קפצנו אחרי סגרדה פמיליה לטיבידאבו. הגענו עם רכבת ואז אוטובוס (196) עד לאיזור הקרונית ומשם פוניקולור לפסגה. נוף מהמם. יש שם לונה פארק קטן שמתאים לילדים די קטנים.

למונז’ואיק יש 2 דרכים לעלות. רכבל מהנמל ואנחנו בחרנו את האופציה השניה של מטרו לתחנת para lel ומשם רכבל שעולה גבוה יותר לאיזור הטירה למעלה. משם זרמנו ברגל למטה עד למזרקות הקסם (הליכה ארוכה ולא פשוטה, אבל שווה את זה).

למונסראט הגענו ברכבת הראשונה מתחנת אספניה בכרטיס משולב עם הרכבל – ירידה בתחנת Arei. למעלה בחרנו לקחת פוניקולור נוסף לפסגה הגבוהה יותר וקצת לטייל למעלה. יש כמה מסלולים באורכים שונים. קחו מים.

משחק הכדורגל היה חוויה חד פעמית. בתור לא מבינה כלום בכדורגל מאוד נהניתי. הכרטיס הוזמן כחודשיים מראש באתר הרשמי של הקבוצה (והיה זול יותר משמעותית מכל מה שהציעו לי סוכנים למיניהם).

שאר הזמן הסתובבנו ברחובות, בשכונות, בפארקים, בנמל. הרוב ברגליים שעדיין מתאוששות. לנסיעה במטרו רכשנו כרטיסי t 10.

שופינג – אנחנו לא מהמבזבזים זמן על נסיעה לקניונים (זה יש בארץ מספיק) עם זאת, את השופינג עשינו קצת תוך כדי שיטוט. מסביב לכיכר קטלוניה יש את כל המותגים ועוד הרבה מעבר. בכל זאת חזרנו עם מלא בגדים חדשים לנו ולילדים מבלי לבזבז זמן בקניון.

מסעדות שוות:
La Tagliatella – איטלקית מצויינת על הגג של קניון ארנה. מתאים לישיבה לפני המזרקות.
Rossini – בכיכר ריאל. יש להם חוץ מהישיבה בחוץ גם מקום בפנים ולמטה במרתף. המסעדה ענקית בפנים ואוירה מעולה. פאייה היתה מעולה.
Paelleria – מסעדת טאפסים טובה עם שירות מעולה ומוחיטו סוף!

טיפ ממש חשוב לפני סיום. ממליצה על קריאה ביקורתית ברשת ובקבוצות השונות. חלק מהתשובות הן של בעלי אינטרס ועסקים מקומיים ולוא דווקא אובייקטיביות.
אל תפחדו לטייל את ברצלונה לבד בעצמכם. היא ממש פשוטה לטיול ואפשר להגיע לכל מקום לבד. לא חייבים קבוצות או טיולים מאורגנים. הכי כיף לתור לבד ואפילו ללכת לאיבוד זה כיף (מגיעים למקומות הכי מעניינים כך…).

תהנו! ברצלונה מהממת!