כמה טיפים לטיול עם ילדים – סיוון ביטמן

פוסט זה עלה בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

 

לכל מי שנוסע לברצלונה, הנה כמה טיפים מה עושים עם ילדים:

1. שכרנו דירה בשכונה של הסגרדה פמליה דרך airbnb. אני ממש לא רואה צורך בלינה במרכז העיר, כמו ברמבלאס. התחבורה הציבורית מצוינת, קלה וזולה. קנינו כרטיס נסיעות לכל אחד מאתנו ליומיים שפתוח לכל סוגי התחבורה, וממש ניצלנו אותו עד תום. עלה לשלושתנו 45 יורו.
הדירה ששכרנו הייתה נהדרת. קרוב לסגרדה פמליה עם שתי תחנות מטרו ליד, שכונה טובה, עם סופרים מסביב. הבעלים עונים לשאלות, חביבים והדירה נקייה ומאובזרת. מאוד נוח להתנייד בברצלונה לכל מקום עם המטרו, ואנחנו גם עם טיולון, אז התניידות חשובה לנו.

2. מונית מהשדה, לדירה עלתה לנו 35 יורו.

3. כרטיס סים: אני עשיתי חבילה מהארץ, עדיין פעיל לי, קצת יקר, אבל חסך לי דאגה וריצה לחיפוש סים. מה גם, שפה הרשת עובדת על 3g, ולא 4, אז שימו לב אם משהו לא עובד לכם. בעלי קנה סים ספרדי שרק עשה לנו צרות… קחו את זה בחשבון.




מונסראט

4. היו לנו רק יומיים מלאים וביום השלישי לקחנו רכב ויצאנו מברצלונה. ביום הראשון היינו באקווריום, שהיה מקסים עם ילדים וגם לנו, שעתיים מעניינות. לאחר מכן, לקחנו אוטובוס ונסענו להר המונז’ואיק, מקסים, יש שם הליכה בטבע עד המבצר. ירדנו משם עם הרכבל והפוניקולר. שוב, לקחנו מטרו בחזרה לדירה. ביום השני, נסענו לגן החיות, שגם לקח כשעתיים ומשם נסענו במטרו לרמבלאס, אכלנו צהריים בהארד רוק קפה. משם טיילנו עד למטה לשוק לה בוקריה ומשם לקחנו מטרו חזרה לשכונה, וירדנו בסגרדה פמליה לסיור והתרשמות. משם חזרה לדירה. ממליצה להזמין מראש כרטיסים לקתדרלה, בשביל לא לעמוד בתור. עשו זאת באינטרנט ערב לפני, מקבלים כרטיס אלקטרוני בנייד.

5. מונסראט, אף אחד לא הציע זאת, אבל היות ויצאנו ביום השלישי מברצלונה והתחלנו להדרים, החלטנו לנסוע עם הרכב לשם. מקסים! נסיעה מעניינת, ובסופה המנזר היפה למעלה בהרים. חנייה בטיפוס למנזר, ולכן, ממליצה להגיע יחסית מוקדם בשביל לחנות כמה שיותר קרוב לכניסה. שעה של סיור והתרשמות. בצהריים הלכנו לאכול בבופה שיש שם באזור, אחלה רעיון, כמו חדר אוכל, 16 יורו לאדם, כולל הכל. מעולה עם ילדים כי יש מבחר גדול. צמחוני, בשרי. משם הדרמנו לטורטוסה, אבל זה בפוסט אחר.

תהנו!