מלונות מומלצים ליד קאסה מילה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד קאסה מילה בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים ליד קאסה מילה בברצלונה

Hotel Palace GL

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון 5 כוכבים זה הוא מהמבוקשים והמומלצים בברצלונה. מלון מפואר המעניק למבקרים בו שירות מושלם… למידע נוסף…

Catalonia Eixample 1864

⭐⭐⭐⭐
מלון זה הוא מלון לזוגות או משפחות, שרוצות מלון תכליתי לא מפואר הקרוב לאתרי תיירות בחלקם היוקרתי יותר (המיועד בעיקר לשופינג). לבאים עם… למידע נוסף…

Casa Gracia Barcelona Hostel

אכסנייה קלאסית לצעירים שרוצים לחסוף כסף. מהאכסניות המבוקשות ואהובות על צעירים בברצלונה… למידע נוסף…

Apartamentos GIR80

הדירות מומלצות לדעתינו לקבוצות ולמשפחות. הם מעניקות תמורה יפה לכסף. אומנם הן לא ממש על הרמבלה אך הן קרובות יחסית. שווה לקחת את ההצעות… למידע נוסף…

Suites Avenue

מתאים למי שמחפש לינה המתאימה למשפחות או לקבוצות שלא חשוב להם להיות ממש במרכז ברצלונה – אך עדיין מעוניינים להיות קרובים אליו… למידע נוסף…

Primavera Hostel

אכסניה המיועדת לצעירים ולחובבי ז’אנר פונקציונאלי וזול זה של לינה ברחבי אירופה – סטודנטים המטיילים בברצלונה תוך כדי מסע בספרד? למידע נוסף…

Hostal Martinval

⭐⭐
בית ההארחה מציע חדרי אירוח מודרניים, שלרובם יש חדר רחצה פרטי. מלון המתאים למי שמחפש מיקום מרכזי לצד קרבה לאמצעי תחבורה רבים… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בברצלונה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם קאסה מילה במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד קאסה מילה

אחד מהבניינים המיוחדים אותם בנה גאודי למשפחת מילה, ואחד מאתרי התיירות המרכזיים של העיר ברצלונה. האתר מחזיק במוזיאון קטן לעבודות גאודי בעיר ברצלונה.

קאסה מילה (Casa Mila) הוא אחד מאתרי התיירות המובילים של ברצלונה. המבנה נמצא ברחוב המפורסם פאסז’ דה גרסיה והוא חלק משכונת ההרחבה “האישמפלה” המאופיינת במבני מודרניסטה רבים.

אזור הקאסה מילה, כמו כל אזור רובע אישמפלה, הוא אחד האזורים המבוקשים ללינה בברצלונה. היתרונות של לינה באזור זה בעיר הן קירבה לאתרים המרכזיים ברובע וכן לרובע הגותי ולראמבלס, ולאזורי הקניות והבילויים האקסלוסיביים של ברצלונה – הרחובות פסאז’ דה גרסיה ודיאגונל.
לרובע ישנה נגישות גבוהה (בעיקר ככל שמתקרבים לכיכר קטלוניה, אליו מגיע האיירבוס של התיירים – ראה טיסות לברצלונה) אך כל האזור הוא נגיש ומרושת בתחנות מטרו. החסרון בבחירת מלון באזור זה הוא בעיקר המחיר.
בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון רויאל פאסייג’ דה גראסיה (Royal Passeig de Gracia), מלון הדירות סוויטס אווניו (Suites Avenue) ומלון מאסטיק ברצלונה ג’י.אל (Majestic Hotel &amp Spa Barcelona GL).
קרא עוד על: קאסה מילה




המלצות על דירות ומלונות ליד קאסה מילה בברצלונה

  • אזור הקאסה מילה הוא אזור מאוד מרכזי ונגיש מצד אחד מצד שני קצת מרוחק יותר מהראמבלס וככזה הוא מתאים למי שמחפש לינה יותר אקסלוסיבית. ראה גם מלונות באישאמפלה.
  • לינה באזור הקאסה מילה מתאימה למי שרוצה ללון באזור שופינג תוסס מחד, ורומנטי וייחודי מאידך. זה הוא אחד האזורים היפים של ברצלונה, הוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד ומתאים מאוד ללינה לחופשה רומנטית בברצלונה כדוגמת ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראה גם מלונות לחופשה רומנטית בברצלונה)
  • האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – כמו החלקים הצפונים של האישאמפלה (ראה מלונות באישאמפלה) או באזור סנטס -מונז’יאק. (ראה עוד תחת מלונות ליד מונז’ואיק). למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמודים על השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד.
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.



Booking.com