מלונות מומלצים ליד מונז’ואיק ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם במונז'ואיק בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים ליד מונז’ואיק שבברצלונה

Hotel Azul Barcelona

⭐⭐⭐
המלון נחמד ונעים אך טיפה מיושן. מלון זה הוא מהמבוקשים והמומלצים במלונות שלושה כוכבים בברצלונה. למגיעים לחופשת כדורגל זהו אחד המלונות… למידע נוסף…

Catalonia Barcelona Plaza

⭐⭐⭐⭐
מלון זה הוא מהמבוקשים שבמלונות ברצלונה ההגעה אליו משדה התעופה נוחה ופשוטה והסמיכות שלו לתחנת הרכבת סנטס הופכת אותו למלון מומלץ למי… למידע נוסף…

Miramar Barcelona

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מיראמר ברצלונה (Miramar Barcelona) מציע סביבה ציורית בינות לגינות הר המונטז’ואיק (Montjuïc Mountain), ומשקיף לים התיכון. הוא מציע 2 בריכות שחייה… למידע נוסף…

Hotel Grums Barcelona

⭐⭐⭐⭐
יתרונות המלון הם מחיר טוב יחסית וקירבה למטרו, מה שיספק את המגיעים לעיר לטובת סיורים באתרים מרכזיים ביום ופחות את אלה שרוצים להיות… למידע נוסף…

Hostel One Ramblas

אכסניה קלאסית. פשוטה, צעירה, מרתקת באנשים המגיעים אליה זולה ומרכזית. למי שמעוניין בתחנת ביינים לנסיעה ברכבת (מתחם סנטס קרוב מאוד) או… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בברצלונה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור מונז’ואיק עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד מונז'ואיק

מונז’ואיק (Montjuic) הוא אחד מחמשת אתרי החובה של העיר ברצלונה המשלב נוי, אמנות, תרבות והיסטוריה.

מונז’ואיק (Montjuic) הוא אחד מאתרי החובה של ברצלונה. המונז’ואיק היא גבעה בגובה של 200 מטר הניצבת בחלקה הדרומי של העיר ומחזיקה בעבר היסטורי עשיר והווה מרהיב ביופיו.

הלינה באזור המונז’ואיק מומלצת למי שרוצה להתרחק מההמולה מצד אחד אך להיות קרוב למרכז העניינים מאידך.
המלונות באזור ממוקמים צפונית לגבעה, באזור רחוב פרלל (Avinguda del Paral-lel), ומרבית הלנים באזור הם משפחות או קבוצות או תיירים שרוצים להוזיל במעט את מחיר הלינה (ראה גם מלונות למשפחות בברצלונה ומלונות בברצלונה – לחופשה זולה).
המלונות באזור זה מרוחקים מעט מהאתרים המרכזיים, אך הם נמצאים במרחק סביר בנסיעה במטרו מהאתרים המרכזיים ובדרך כלל הם פחות יקרים. החסרונות באזור זה הם בעיקר המרחק מאזורי הבילוי הליליים של הראמבלס והרובע הגותי.
בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון מיראמר ברצלונה (Miramar Barcelona), מלון גרומס ברצלונה (Grums Barcelona) ומלון אזול ברצלונה (Azul Barcelona).




המלצות על מלונות ליד מונז'ואיק שבברצלונה

  • בפארק עצמו אין מלונות, מרבית המלונות נמצאים מסביב לו. אופי המלונות שונה מהמלונות הנמצאים באזור של החלק המזרחי של רחוב פרלל למלונות הנמצאים באזור כיכר אספניה והם שונים לחלוטין מהמלונות הנמצעים מדרום למונז’ואיק. לכן מומלץ לבדוק היטב את מיקום המלון והאופי שלו לפני ההזמנה.
  • אזור זה נוח מאוד להגעה משדה התעופה של ברצלונה. האוטובוס המיועד להבאת תיירים מהשדה לעיר (השאטובאס) עוצר בסמוך למלון (ראה גם הגעה מאל פארט לעיר ברצלונה)
  • לינה באזור זה מומלצת מאוד למי שמחפש לינה זולה בברצלונה. לדוגמא המלונות בו זולים 20-30 אחוז מהמלונות המקבילים ברמה על הראמבלס. בנוסף יש באזור לא מעט הוסטלים ודירות זולות שמספקות אופציות טובות למשפחות (ראה מלונות למשפחות בברצלונה)
  • אזור זה משלב אפשרויות לינה מרווחות וזולות יחסית, ועל אף שאינו ממש המרכז הוא נגיש בנסיעה קצרה ונוחה לחלקים המרכזיים של ברצלונה. לכן אזור זה מאד מומלץ למשפחות (ראה גם מלונות למשפחות בברצלונה), קבוצות ומי שמחפש מלונות זולים בברצלונה.
  • באזור זה ניתן למצוא חניה באופן קל יחסית. לחלק לא מבוטל מהמלונות והדירות באזור ישנה חניה פרטית במחירים הוגנים או בחינם, וישנם גם מספר אפשרויות נוחות לחניה ציבורית. לכן אזור זה מתאים למי שמגיע עם רכב שכור לברצלונה (ראה גם השכרת רכב בספרד).



Booking.com