מלונות מומלצים ליד מוזיאון חואן מירו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד מוזיאון חואן מירו בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים ליד מוזיאון חואן מירו בברצלונה

Hotel Azul Barcelona

⭐⭐⭐
המלון נחמד ונעים אך טיפה מיושן. מלון זה הוא מהמבוקשים והמומלצים במלונות שלושה כוכבים בברצלונה. למגיעים לחופשת כדורגל זהו אחד המלונות… למידע נוסף…

Catalonia Barcelona Plaza

⭐⭐⭐⭐
מלון זה הוא מהמבוקשים שבמלונות ברצלונה ההגעה אליו משדה התעופה נוחה ופשוטה והסמיכות שלו לתחנת הרכבת סנטס הופכת אותו למלון מומלץ למי… למידע נוסף…

Miramar Barcelona

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מיראמר ברצלונה (Miramar Barcelona) מציע סביבה ציורית בינות לגינות הר המונטז’ואיק (Montjuïc Mountain), ומשקיף לים התיכון. הוא מציע 2 בריכות שחייה… למידע נוסף…

Hotel Grums Barcelona

⭐⭐⭐⭐
יתרונות המלון הם מחיר טוב יחסית וקירבה למטרו, מה שיספק את המגיעים לעיר לטובת סיורים באתרים מרכזיים ביום ופחות את אלה שרוצים להיות… למידע נוסף…

Hostel One Ramblas

אכסניה קלאסית. פשוטה, צעירה, מרתקת באנשים המגיעים אליה זולה ומרכזית. למי שמעוניין בתחנת ביינים לנסיעה ברכבת (מתחם סנטס קרוב מאוד) או… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בברצלונה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור מוזיאון חואן מירו עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד מוזיאון חואן מירו

מוזיאון חואן מירו (Fundacio Joan Miro) שנמצא במתחם פארק המונז’ואיק מציג תערוכות קבועות ומתחלפות בתחומים רבים כגון: פסלים, קרמיקה וציורים.

הלינה באזור המוזיאון ואזור המונז’ואיק בכלל מומלצת למי שרוצה להתרחק מההמולה מצד אחד אך להיות קרוב למרכז העניינים מאידך.
המלונות באזור ממוקמים צפונית לגבעת המונז’ואיק באזור רחוב פרלל (Avinguda del Paral-lel) ומרבית הלנים באזור הם משפחות או קבוצות או תיירים שרוצים להוזיל במעט את מחיר הלינה (ראה גם מלונות למשפחות בברצלונה ומלונות בברצלונה – לחופשה זולה).

המלונות באזור זה מרוחקים מעט מהאתרים המרכזיים, אך הם נמצאים במרחק סביר בנסיעה במטרו מהאתרים המרכזיים ובדרך כלל הם פחות יקרים. החסרונות באזור זה הם בעיקר המרחק מאזורי הבילוי הליליים של הראמבלס והרובע הגותי.
בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון מיראמר ברצלונה (Miramar Barcelona), מלון גרומס ברצלונה (Grums Barcelona) ומלון אזול ברצלונה (Azul Barcelona).
קרא עוד על: מוזיאון חואן מירו, מלונות במונז’ואיק




המלצות על מלונות ליד מוזיאון חואן מירו בברצלונה

  • ליד המוזיאון עצמו אין הרבה מלונות. ישנם מספר מלונות הנמצאים בדרכי הגישה אל מוזיאון חואן מירו.
  • האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים – כמו החלקים הצפונים של האישאמפלה (ראה מלונות באישאמפלה) או באזור סנטס -מונז’יאק. (ראה עוד תחת מלונות ליד מונז’ואיק). למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמודים על השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד.
  • המלונות באזור זה יחסית יותר צפופים מחלקים פריפריאליים יותר של ברצלונה כמו סנטס, מונז’ואיק והאישאמפלה. לכן קבוצות גדולות ומשפחות גדולות המחפשות דירות אירוח מרווחות יעדיפו לרוב מלונות יותר מרוחקים מאזור זה. ראה עוד תחת מלונות למשפחות בברצלונה.



Booking.com