מלונות מומלצים בשכונת אל רוואל ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בשכונת אל רוואל בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים בשכונת אל רוואל בברצלונה

Le Méridien Barcelona

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון 5 כוכבים מפואר יחסית, שכולל את כל הפינוקים הרגילים, מבריכת שחייה וחדר כושר ועד לשירותי הסעות משדה התעופה. בנוסף, הוא מאפשר כניסה… למידע נוסף…

Hotel Casa Camper

⭐⭐⭐⭐
הינו מלון בדרגת ארבעה כוכבים ממוקם ברחוב היוצא משדרות רמבלאס (Ramblas) הססגוניות, סמוך לרובע הגותי ובמרחק 7 דקות הליכה מכיכר קטלוניה… למידע נוסף…

Royal Ramblas

⭐⭐⭐⭐
הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם בשדרות ראמבלאס (La Rambla) המציע מגוון חנויות, בתי קפה ומסעדות, במרחק הליכה של כ-5 דקות מפלאזה קטלוניה… למידע נוסף…

Chic & Basic Ramblas

⭐⭐⭐
הוא חלק מרשת המלונות המעוצבים הספרדים הכוללת מספר מלונות בברצלונה ובמדריד. זה הוא אחד המלונות המוצלחים של הרשת. המלון שוכן בליבה של… למידע נוסף…

Barcelo Raval

⭐⭐⭐⭐
ממוקם במרכז ברצלונה, באיזור מסעדות וברים, ובמרחק קצר מאתרים תיירותיים. כ-5 דקות הליכה מהמלון ניתן להגיע אל שדרות הראמבלס (La Rambla)… למידע נוסף…

Andante Hotel

⭐⭐⭐
מלון שלושה כוכבים הממוקם באיזור ברים ומסעדות. המלון נמצא כ-5 דקות הליכה משדרות ראמבלס (La Rambla). ובקרבת הרובע הגותי (Barri Gotic)… למידע נוסף…

Aspasios Las Ramblas Apartments

מלון דירות אשר ממוקם באחד הרחובות היוצאים מתוך שדרות לאס רמבלאס (Las Ramblas) המרכזיות. כ5 דקות הליכה מהמלון נמצא נמל העיר הישן (הפורט וול)… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור שכונת אל רוואל הוא מאזורי הלינה הפופולאריים בברצלונה ומאחר ואנו נכנסים אל האביב כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש. אומנם בתחילת החודש אפשר למצוא בו מקומות טובים גם ברגע האחרון, ככל שנתקדם בחודש האפשרויות יהיו מצומצמות יותר, במיוחד מאחר ובסוף מרץ חל השנה חג הפסחא. כדאי לעשות הזמנה מראש בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות בשכונת אל רוואל

אל רוואל (El Raval) היא שכונה הומה ורועשת בעיר העתיקה של ברצלונה הצמודה לנמל ברצלונה – פורט וול. אל רוואל ביחד עם הרובע הגותי (Barri Gòtic) היו שתי השכונות ההיסטורית שתחמו את שדרות הרמבלס (La Rambla). השכונה היתה בעבר אך ורק איזור של חיי לילה מפוקפקים הכוללים קברטים וכן זנות ופשע. השנים האחרונות ומיקומה המרכזי מיטיבים עם השכונה, מביאים אליה סטודנטים רבים שרוצים להיות קרובים לאוניברסיטה וכעת היא מהווה מוקד משיכה הכולל ברים, מסעדות וסצינת לילה הכוללת מועדוני מוזיקה אלטרנטיבים ומסעדות הפונות לקהל מקומי ופחות לתיירים עשירים.

שכונת אל רוואל היא אחד מהאזורים המומלצים לתיירים הרוצים ללון במרכז ברצלונה במחירים שהם עדיין נמוכים יחסית (למידע נוסף – מלונות לחופשה זולה בברצלונה). בשכונה זו גרים מהגרים רבים ולכן רחובותיה בלילה עלולים להיות לא נעימים לחלק מהתיירים, דבר זה כולל גם זונות המתהלכות ברחובות לעת לילה, לכן יש לקחת את הדבר בחשבון. ניכרים הבדלים בין חלקיה השונים של השכונה. אם מתקרבים לשדרות הראמבלס (לכיוון מזרח), לא מרגישים את הבעיות הללו בלילות והאיזור הופך נעים יותר. לעומת זאת אם מתרחקים מהראמבלס ומתקרבים יותר למרכז השכונה מתחילים לחוש בשינוי זה באווירה הלילית.
יש לקחת בחשבון שאיזור זה, המרכז הישן של ברצלונה, הוא בעייתי במיוחד להגעה ברכב פרטי, ולכן לא מומלץ למי שמטיילים עם רכב פרטי (למידע נוסף על השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד). כמו כן חלקו המזרחי של השכונה המתקרב אל הראמבלס הוא צפוף ורועש, ולכן אם יש לכם בעיה עם צפיפות או רעש איזור זה של השכונה לא כדאי לכם ללינה. משום שאזור זה צפוף, תוכלו למצוא בו שווקים וחנוות רבות שמתאימות לחובבי הקניות. חשוב להבין שבחירת מלון בשכונה זו יקרב אתכם לאתרי תיירות מרכזיים וחשובים בברצלונה וזו הטבה משמעותית.
בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון לה מרידיאן ברצלונה (Le Méridien Barcelona), מלון קאסה קאמפר (Hotel Casa Camper), מלון פרינסיפל (Hotel Principal), מלון צ’יק אנד באסיק (Chic&amp Basic Ramblas) ומלון פייל אט הום ברצלונה (Feel at Home Barcelona).
קראו עוד על: פארק סיוטאדלה




המלצות על דירות ומלונות בשכונת אל רוואל בברצלונה

  • לינה באזור זה אינה מומלצת לתיירים/ות שמטיילים/ות עם רכב פרטי. במקרה זה עדיף לבחור לינה בצפון האישמפלה או אזור סאנטס מונז׳ואיק או ליד שכונת גראסיה שליד פארק גואל (למידע נורחב בנושא תוכלו לקרוא בעמוד השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד).
  • יש הבדל גדול בין מלונות שנמצאות בשולי השכונה ולכן פחות סובלות מאזור של פשע וחיי לילה לא נעימים, לבין מלונות הנמצאים ברחובות בלב השכונה שם האווירה בלילה לעתים לא נעימה לחלק מהתיירים.
  • אם בוחרים לינה בקיץ באזור זה כדאי מאוד להזמין את המלון מראש משום שזו העונה החמה לתיירות ואזור זה מבוקש ללינה בשל המחירים הנוחים יחסית שבו.
  • בשכונה זו אין מלונות רבים הנגישים לבעלי מוגבלות בתנועה ולכן לא נוחים למי שמתנייד עם כסאות גלגלים וכ׳ו (למידע מורחב על – ברצלונה למוגבלים בתנועה ומלונות בברצלונה לבעלי מוגבלות בתנועה).
  • למרות שזהו האזור הזול ביותר במרכז ברצלונה, זהו לא האזור הזול ביותר בעיר כולה (רק במרכזה), לדוגמא מלון או דירה באזור גראסיה יהיו זולים יותר ממלון או דירה באותה רמה בשכונת אל רוואל (למידע מורחב בנושא – מלונות זולים בברצלונה).
  • רוב המלונות והחדרים בשכונה זו קטנים מאוד וצפופים, ולכן פחות מתאימים למשפחות ולמי שמטיילים בקבוצות. חדרים גדולים יותר תוכלו למצוא באזורים כמו האישמפלה או גראסיה (מידע נוסף בנושא – ברצלונה למשפחות ומלונות למשפחות בברצלונה).
  • יש לזכור שמדובר באזור בעל חיי לילה תוססים דבר שעלול לגרום לרעש הנכנס לחדרים מהרחובות דרך החלונות והקירות.



Booking.com