מלונות מומלצים באישאמפלה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באישאמפלה בברצלונה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 דירות ומלונות מומלצים באישאמפלה שבברצלונה

Hotel Palace GL

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון 5 כוכבים זה הוא מהמבוקשים והמומלצים בברצלונה. מלון מפואר המעניק למבקרים בו שירות מושלם… למידע נוסף…

Catalonia Eixample 1864

⭐⭐⭐⭐
מלון זה הוא מלון לזוגות או משפחות, שרוצות מלון תכליתי לא מפואר הקרוב לאתרי תיירות בחלקם היוקרתי יותר (המיועד בעיקר לשופינג)… למידע נוסף…

Casa Gracia Barcelona Hostel

אכסנייה קלאסית לצעירים שרוצים לחסוף כסף. מהאכסניות המבוקשות ואהובות על צעירים בברצלונה… למידע נוסף…

Apartamentos GIR80

הדירות מומלצות לדעתינו לקבוצות ולמשפחות. הם מעניקות תמורה יפה לכסף. אומנם הן לא ממש על הרמבלה אך הן קרובות יחסית. שווה לקחת את ההצעות… למידע נוסף…

Suites Avenue

מתאים למי שמחפש לינה המתאימה למשפחות או לקבוצות שלא חשוב להם להיות ממש במרכז ברצלונה – אך עדיין מעוניינים להיות קרובים אליו… למידע נוסף…

Primavera Hostel

אכסניה המיועדת לצעירים ולחובבי ז’אנר פונקציונאלי וזול זה של לינה ברחבי אירופה – סטודנטים המטיילים בברצלונה תוך כדי מסע בספרד?. למידע נוסף…

Hostal Martinval

⭐⭐
בית ההארחה מציע חדרי אירוח מודרניים, שלרובם יש חדר רחצה פרטי. מלון המתאים למי שמחפש מיקום מרכזי לצד קרבה לאמצעי תחבורה רבים… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור האישאמפלה הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה בברצלונה ומאחר ואנו נכנסים אל האביב כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש. אומנם בתחילת החודש אפשר למצוא בו מקומות טובים גם ברגע האחרון, ככל שנתקדם בחודש האפשרויות יהיו מצומצמות יותר, במיוחד מאחר ובסוף מרץ חל השנה חג הפסחא. כדאי לעשות הזמנה מראש בקישור הזה ולבחור באפשרות לינה המציעה ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות עד הרגע האחרון (חשוב רק לשים לב כמובן מהו התאריך האחרון האפשרי לביטול בחינם).

מידע כללי על מלונות באישאמפלה

אישמפלה (Eixample) או אזור ההרחבה של העיר ברצלונה מתאפיין בבתי עשירים ובסגנון המודרניסטה פורץ הדרך של ברצלונה.

רובע אישמפלה הוא אחד האזורים המבוקשים ללינה בברצלונה. היתרונות של לינה באזור זה הם קירבה לאתרים המרכזיים ברובע וכן לרובע הגותי ולשדרות הראמבלס, ולאזורי הקניות והבילויים האקסלוסיביים של ברצלונה – הרחובות פסאז’ דה גרסיה ודיאגונל.

לרובע ישנה נגישות גבוהה, בעיקר ככל שמתקרבים לכיכר קטלוניה (אליה מגיע ה”איירבוס”, אוטובוס התיירים – ראה טיסות לברצלונה) אך כל האזור הוא נגיש ומרושת בתחנות מטרו. החסרון בבחירת מלון ברובע האישמפלה הוא בעיקר המחיר.
חשוב לשים לב, שיש הבדל מהותי בין החלקים השונים של האישיאמפלה, החלקים היותר דרומיים שקרובים לכיכר קטלוניה יהיו קרובים יותר למרכז, באזורים יותר שוקקים ויותר פעילים, יותר מבוקשים ולכן גם יותר יקרים.
בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון מאסטיק ברצלונה ג’י.אל (Majestic Hotel &amp Spa Barcelona GL), מלון באלמורל (Abba Balmoral Hotel) ומלון רום מייט אמה (Room Mate Emma).




המלצות על דירות ומלונות באישאמפלה שבברצלונה

  • למי שמעוניין ללון בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון. קרא עוד בנושא תחת חופשה בברצלונה בקיץ.
  • אזור האישמפלה בחלקו הצפוני והמרוחק יותר שונה באופיו.
  • לינה באזור זה מומלצת מאוד למי שמחפש לינה זולה בברצלונה. לדוגמא המלונות בו זולים 20-30 אחוז מהמלונות המקבילים ברמה על הראמבלס. בנוסף יש באזור לא מעט הוסטלים ודירות זולות שמספקות אופציות טובות למשפחות (ראה מלונות למשפחות בברצלונה)
  • אזור זה משלב אפשרויות לינה מרווחות וזולות יחסית, ועל אף שאינו ממש המרכז הוא נגיש בנסיעה קצרה ונוחה לחלקים המרכזיים של ברצלונה. לכן אזור זה מאד מומלץ למשפחות (ראה גם מלונות למשפחות בברצלונה), קבוצות ומי שמחפש מלונות זולים בברצלונה.
  • זה הוא אחד האזורים היפים של ברצלונה, הוא כולל כמה מלונות מפנקים במיוחד ומתאים מאוד ללינה לחופשה רומנטית בברצלונה כדוגמת ירח דבש או חגיגת יום נישואין (ראה גם מלונות לחופשה רומנטית בברצלונה)
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • אזור זה נחשב לאחד האזורים הפופלארים ביותר ללינה על ידי הקהילה הגאה, ראה עוד תחת מלונות לתייר הגאה בברצלונה.
  • בחלקים הצפוניים והפחות מרכזיים של האישאמפלה ניתן למצוא חניה באופן קל יחסית. לחלק לא מבוטל מהמלונות והדירות באזור הצפוני ישנה חניה פרטית במחירים הוגנים או בחינם, וישנם גם מספר אפשרויות נוחות לחניה ציבורית. לכן חלקו הצפוני של האישאמפלה מתאים למי שמגיע עם רכב שכור לברצלונה (ראה גם השכרת רכב בספרד).



Booking.com