מלונות מומלצים בברצלונה עם נגישות לבעלי מוגבלויות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לבעלי מוגבלויות למצוא את המלון המתאים ביותר בברצלונה: מלונות נגישים מומלצים, למה לשים לב? ואיזה איזור הכי מומלץ עבורכם?

7 מלונות מומלצים עם נגישות לבעלי מוגבלויות בברצלונה

Catalonia Barcelona Plaza

⭐⭐⭐⭐
מלון קטלוניה ברצלונה פלאזה (Catalonia Barcelona Plaza) הינו מלון ארבעה כוכבים מצויין היושב על כיכר אספניה. מלון זה הוא מלון פופלארי ומבוקש… למידע נוסף…

Gaudi Hotel

⭐⭐⭐
מלון גאודי (Gaudi Hotel) הינו מלון שלושה כוכבים אשר ממוקם בסמוך אל שדרות הראמבלס (La Rambla), באחד מאזורי התיירות המרכזיים של ברצלונה… למידע נוסף…

Room Mate Pau

⭐⭐⭐
מלון רום מייט פאו (Room Mate Pau) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם באזור האישמפלה. במרחק של 2 דק’ הליכה ניתן להגיע לפלאזה קטלוניה… למידע נוסף…

Boutique Hotel H10 Catalunya Plaza

⭐⭐⭐
מלון הבוטיק H10 קטלוניה פלאזה (Boutique Hotel H10 Catalunya Plaza) הינו מלון שלושה כוכבים הממוקם ברובע האישמפלה בברצלונה. למידע נוסף…

Catalonia Portal de l’Angel

⭐⭐⭐
מלון קטלוניה פורטל דה ל’אנחל (Catalonia Portal de l’Angel) נמצא במבנה אבן יפיפה מהמאה ה-19 וממוקם במדרחוב המלא ברשתות אופנה מפורסמות. למידע נוסף…

Hotel Turin

⭐⭐⭐
מלון טורין (Hotel Turin) ממוקם ברחוב היוצא משדרות רמבלאס (Ramblas) הססגוניות, סמוך לרובע הגותי (Gothic Quarter) ובמרחק 7 דקות הליכה מכיכר קטלוניה (Plaça de Catalunya). למידע נוסף…

Andante Hotel

⭐⭐⭐
מלון אנדנטה (Andante Hotel) הוא מלון שלושה כוכבים הממוקם באיזור בילויים (ראה ברים ומסעדות בברצלונה). המלון נמצא כ-5 דקות הליכה משדרות ראמבלס (La Rambla). למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

בשבועות הקרובים הביקוש ללינה בברצלונה הולך ועולה ככל שמתקרבים לקיץ. מקומות לינה רבים מגיעים לתפוסה גבוהה בסופי השבוע וסביב חג הפסחא (שחל השנה בסוף מרץ), מה שמקשה למצוא מקום לינה נגיש - שכן יש יחסית מעט חדרים מונגשים במלונות השונים ומעט דירות המונגשות באופן מלא. לכן, כדי להבטיח את הלינה במקום אשר מתאים לכם ולמידת הנגישות המתאימה לכם יש להזמין מקום לינה מראש. אפשר לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם. כך תוכלו להבטיח את מקום הלינה מצד אחד ומצד שני להשאיר פתח לשינויים - במידה ואחרי יצירת קשר עם המקום תגלו שאינו נגיש מספיק או אם תמצאו אופציה אחרת טובה יותר עבורכם.

מידע כללי על מלונות בברצלונה עם נגישות לבעלי מוגבלויות

אפשר לומר שברצלונה, יחסים לערים אחרות, נגישה לנכים למגבלי תנועה. כאשר בוחרים מלון המותאם למוגבלי תנועה – רצוי לבדוק מלון הכולל אפשרות כניסה וגישה נוחה לכסאות גלגלים, מעלית פועלת ומרווחת, חדרים מותאמים לנכים וכדומה. ישנם לא מעט מלונות בברצלונה העונים לדרישות אילו, חשוב רק להדגיש שמרבית המלונות המונגשים הם מלונות יקרים יחסית – ברמות של שלושה, ארבעה או חמישה כוכבים – לצערינו המלונות הזולים בברצלונה פחות משקיעים בהנגשה לתייר עם מגבלות התנועה.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות עם נגישות לבעלי מוגבלויות בברצלונה

הדירות המומלצות על ידנו הינן:
Akira Flats Plaza Catalunya Centric apartments: הדירה ממוקמת באזור אישמפלה. נמצא במרחק דקת הליכה מכיכר קטלוניה, 5 דקות הליכה משדרות הראמבלס , 4 הליכה דקות מפסאז' דה גרסיה ו-6 דקות הליכה מארמון המוזיקה הקטלנית.

Unique Rentals - Placa Catalunya luxury apartments: הדירה ממוקמת באזור אישמפלה. במרחק 2 דקות הליכה מכיכר קטלוניה, במרחק דקת הליכה מפסאז' דה גרסיה, 5 דקות הליכה משדרות הראמבלס ו-6 דקות הליכה מארמון המוזיקה הקטלנית.

ישנם מספר בתי מלון ברחבי העיר המונגשים לכסאות גלגלים.
כמו כן האיזור שלרוב אנו ממליצים למוגבלי תנועה בעיר הוא החלק הדרומי של האישמפלה - בגלל נגישות התחבורה הציבורית, המיקום והקרבה למוקדי התיירות והשופינג. הכוונה היא לחלק הדרומי של האישאמפלה ליד כיכר קטלוניה (ראה גם: מלונות ליד כיכר קטלוניה ומלונות באישאמפלה).

למידע נוסף מומלץ לקרוא את העמודים בנושא - ברצלונה נגישות לנכים ומוגבלי תנועה.

המלונות המומלצים על ידנו הינם:
Catalonia Barcelona Plaza- מלון מקסים, בעל עיצוב מודרני ומיקום נהדר מטרים ספורים מכיכר אספניה בה קיימות אפשרויות תחבורה רבות.

Royal Ramblas- המלון שוכן ממש על שדרות הראמבלס, 2 דקות הליכה מכיכר קטלוניה.

Bcn Urban Hotels Gran Rosellon- המלון ממוקם באישמפלה מרחק של 250 מטרים מתחנת המטרו Provença (תחנה נגישה עם מעלית).

Catalonia Plaza Catalunya- המלון ממוקם בסמוך לכיכר קטלוניה, 150 מטרים מתחנת המטרו Catalunya (נגישה). לקריאת סקירה מלאה שערכנו על המלון.

Catalonia Ramblas 4* Sup- המלון ממוקם במרחק 500 מטרים מכיכר קטלוניה המרכזית, בה קיימת תחנת מטרו נגישה. כמו כן, תחנת המטרו Universitat נמצאת במרחק 280 מטרים מהמלון.

Iberostar Paseo de Gracia- המלון ממוקם על כיכר קטלוניה, מרחק של פחות מ50 מטרים מתחנת המטרו. מדובר במלון מרווח מאוד.

למידע נוסף על מלונות ארבעה כוכבים בברצלונה




המלצות על מלונות עם נגישות לבעלי מוגבלויות בברצלונה

  • מתכננים נסיעה בקיץ, או באביב? מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם לפני הנסיעה שלכם ואז במידת הצורך לבטל, זאת בגלל שבמיוחד בעונות התיירות אפשרות לינה זו נוטה להתמלא. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם  (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב טוב, לזמן האפשרי לביטול, כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה. ראו למשל בלינק זה.
  • לאפשרות לינה זו יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד במחירים בהזמנה בין הפלטפורמות השונות. לכן יש רבים שיעדיפו לבצע השוואת מחירים לפני הזמנה. אפשר לבצע את השוואת המחירים לדירות אילו בלינק זה או בלינק זה. שימו לב רק שלפעמים הפערים במחירים נובעים גם בהבדלים באיכות החדרים ובמוצר התיירותי אותו אתם מקבלים.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן מלון Royal Ramblas (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון Olivia Plaza Hotel (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com