הופעת פלמנקו בברצלונה, חגיגה אנדלוסית בקטלוניה- הנחה בלעדית ומידע מקיף

הזמנת כרטיסים להופעת פלמנקו

אומנם פלמנקו אינו מגיע מברצלונה אלא מאנדלוסיה בדרום ספרד, אך בכל זאת יש כמה וכמה מועדונים המציעים לכם לטעום מחווית הפלמנקו (לרשימה המלאה של האפשרויות ראו קישור זה). ננסה להתמקד באופציות פופלאריות במיוחד על התיירים המבקרים בברצלונה ומחפשים מופע פלמנקו. הראשונה – חוויה אנדלוסית מרתקת במיוחד, הכוללת הופעת פלמנקו וארוחה ספרדית טיפוסית במועדון הפלמנקו המפורסם טאבלאו קורדובס Tablao Cordobes (ראה פרטים) האופציה השניה – הופעה בלבד במעדון הפלמנקו Centro Comercial las שנמצא בקניון הארנה וכולל כניסה למוזיאון אומנות הפלמנקו של ברצלונה (לפרטים). וכמובן נזכיר אות ההפעה המפורסמת והפופלארית ביותר על התיירים המבקרים בעיר במועדון Los Tarantos Flamenco Show (לפרטים) הנמצא ליד כיכר ריאל ומעניק חווית פלמנקו קצרה ונוחה למי שרוצה חוויה קטנה מהריקוד ומוזיקה האנדלוסית בעת ביקור בברצלונה.

הזמנת כרטיסים להופעת פלמנקו

עדכון אביב 2024

ככל שהמתקרבים לקיץ עולה כמות התיירים בברצלונה ובהתאם הביקוש למופעים בעיר, למשל הופעת פלמנקו, עולה גם הוא. לכן מומלץ להזמין כרטיסים למופע מראש - כדי שתוכלו לבחור את המועד שמתאים לכם ואת סוג הכרטיס שמתאים לכם. ככל שתמתינו למועד קרוב יותר לחופשה כך האפשרויות מתוכן יהיה אפשר לבחור יצטמצמו. המלצה זו מקבלת משנה תוקף במידה ואתם מגיעים לחופשה בקיץ (רבים שמתכננים את חופשת הקיץ מזמינים כרטיסים למופע כבר עכשיו). להזמנת כרטיסים מראש להופעת פלמנקו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

שאלות ותשובות נפוצות על פלמנקו בברצלונה

ישנן כמה אפשרויות להופעות פלמנקו בעיר. אחת מהן היא מופע פלמנקו במועדון טרנטוס עליה ניתן לקרוא עוד בעמוד הזה, רכישת הכרטיסים יכולה להתבצע בקישור זה עם הנחה של 5% לגולשי הכל על או יכולה להתבצע פה עם אפשרות ביטול. אופציה נוספת היא מופע פלמנקו בטאבלאו קורדובס עליה ניתן לקרוא בעמוד הזה ולמצוא מידע נוסף כמו זמינות ומחירים בקישור זה דרכו ניתן להזמין גם כרטיסים למופע.

ישנם כמה מועדוני פלמנקו בעיר, למשפחות עם ילדים אנו ממליצים על מועדון טרנטוס שבכיכר ריאל. על המופע תוכלו לקרוא עוד בקישור הזה, להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

מופע הפלמנקו הפופלארי ביותר על ידי תיירים הוא זה של מועדון הטרנטוס (https://bit.ly/2no6AFk), הוא מתאים למי שמחפש טעימה קטנה מהמופע. והוא נמצא בכיכר ריאל סמוך לראמבלס. להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

למי שמחפש מופע משמעותי וגדול מומלץ לבדוק את ההצעה של Tablao Cordobes הצעה זו מתאימה למי שרוצה לראות מופע גדול וארוך יחסית של פלמנקו. להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

 

 




איפה כדאי לראות פלמנקו בברצלונה?

כאמור, מקורו של הפלמנקו בספרד הוא דווקא בחבל אנדלוסיה, שם נמצאים מועדני הפלמנקו הטובים ביותר. אך בימיו של פראנקו הפך הפלמנקו לריקוד מסורתי כלל ספרדי והוא נפוץ היום בכל עיר בספרד.

מועדני הפלמנקו הטובים בברצלונה:

El Tablao de Carmen

המועדון הראשון הוא אל טאלדו דה כרמן El Tablao de Carmen. המועדון נקרא על שמה של רקדנית הפלמנקו הידועה כרמן אמאיה. המופע המועלה במועדון נמשך שעה ורבע ומשלב אמנים צעירים ומנוסים. המועדון נמצא בגבעת המונטז’ואיק והוא פופלארי מאוד על ידי תיירים כיוון שהוא כולל כניסה גם לכפר הספרדי (הוא נמצא בתוך תחומי האטרקציה)

מומלץ להזמין כרטיסים מראש, אפשר להזמין כרטיסים מראש בקישור זה. .

חוויה זו נחשבת לחוויה אולטימטיבית למי שרוצה לחוות את העיר וליהנות מתמורה טובה לכסף, ריקוד איכותי וארוחת בשרית מסורתית ברמה גבוהה.

מה כוללת החבילה בEl Tablao de Carmen?
  1. צפייה בהופעת פלמנקו במשך שעה ורבע באחד המועדונים הנחשבים והוותיקים בעיר ברצלונה.
  2. חגיגה של טעמים בארוחה ספרדית אנדלוסית טיפוסית. תוכלו לבחור בין צפייה בהופעה והזמנת שתייה בלבד (בשעות המוקדמות של הערב) או ארוחה בשרית מלאה (יש גם מנות צמחוניות לשומרי הכשרות והצמחונים). תוכלו לבחור את המנות שלכם מתוך 33 מנות אותן מבשל המטבח של המועדון ומבחר עצום של משקאות, כולל בירה, קאווה ויין מקומיים.
  3. חשוב: לא מומלץ להגיע עם ילדים קטנים. הדיל גם פחות משתלם למי שאינו מתכנן לאכול את הארוחה הבשרית.

los Tarntos

מועדון אחר המציע הופעה מקוצרת של חצי שעה (ומחיר מקוצר של שמונה יורו) הוא המועדון לוס טורנטוס או los Tarntos, מועדון הפלמנקו הותיק ביותר בברצלונה הנמצא בכיכר ריאל ומעניק חוויה קצרה ומענגת המכוונת בעיקר לתיירים  שנהנים מאוד ממקומו המרכזי והעובדה שההופעות קצרות, זולות ומאוד מתאימות גם למי שלא חובב פלמנקו.  למי שמחפש חוויה משמעותית יותר. לא זו האופציה המועודפת, זה המקום לתאום. מאוד מומלץ להזמין כרטיסים מראש במיוחד בקיץ. יש למועדון זה היום, אפשרויות שונות להרחבות של החוויה הכוללות גם שתיה ומזון. 

למידע נוסף והזמזנת כרטיסים בהנחה של 5 % לגולשי הכל על (קוד HAKO5)

להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול.

כתבנו על מועדון פופלארי זה עמוד מורחב: מופע פלמנקו במועדון טרנטוס, ברצלונה

Tablao Flamenco Cordobes

מועדון טאבלאו קורדובס הוא אחד מהמועדונים הנחשבים והוותיקים בעיר ברצלונה. המועדון, שנמצא בשדרות הראמבלס, מציג ריקודי פלמנקו בעיר כבר משנת 1970 והוא אחד המועדונים האהובים בעיר, הן על המקומיים והן על תיירים. המועדון מציע חבילה משתלמת במיוחד לתיירים הרוצים לבלות ערב אנדלוסי מלא, הכולל מופע פלמנקו, טעמים ספרדיים ושתייה אלכוהולית מקומית במחירים מצויינים.

Tablao Flamenco Cordobes  דוגמה למה שתראו בהופעה במועדון

מועדונים פעילים נוספים:

מידע כללי על ריקוד הפלמנקו בברצלונה

פלמנקו הינה שיטת ריקוד ספרדית שצמחה באזור חבל אנדלוסיה. הפלמנקו צמח מתוך שירת רועים, אליה הצטרפו מחיאות כפיים ורקיעות רגליים, עד שמאוחר יותר הצטרפה הגיטרה. במאה העשרים הצטרף התוף המיוחד של הפלמנקו.
מקורות הפלמנקו הינם רבים. ראשיתו האמיתית כנראה נעוצה בהודו, כנראה בקרב צענים שהגיעו לאירופה, אך הוא מלא בהשפעות מוריות/ספרדיות, מוסלמיות, יהודיות ויווניות.

מקור השם פלמנקו

מקור השם אינו. ידוע יש הרואים בו מבוסס על המילה הלטינית “פלמה”, שפירושה בעברית אש, בגלל היותו ריקוד סוער. יש הרואים בו מבוסס על המילה הערבית “פלאח” ויש הרואים בו מבוסס דווקא על הציפור הוורודה, בגלל היציבה של הרקדנ/ית המזכירה את עמידת הציפור.

הפלמנקו מבוסס על שילוב בין מספר אלמנטים – השירה, הריקוד, המקצב והנגינה המתערבבים אילו באילו. הנגינה היא גם ריקוד, וריקוד הוא גם מקצב. הריקוד הוא חופשי אך הוא מבוסס על מספר עקרונות החוזרים על עצמם:
א. עמידה זקופה של הרקדנ/ית – עקרון עליו מקפידים ביותר רקדני הפלמקו.
ב. ריקוד אמוציונאלי ומלא רגש – הפלמנקו כולל הבעת רגשות גדולה. ניתן לראות ריקודים רבים בהם עובר הרקדן מעצב לשמחה ברגע אחד.
ג. הובלה של הרקדנ/ית, והצטרפות של הנגן עליו.




המלצות למופעי פלמנקו בברצלונה

  • אם אתם מחפשים חוויה מלאה וגדושה אנו ממליצים על חבילת האירוח וההופעה הארוכה של Tablao Cordobes, אם אתם מחפשים משהו קצר יותר, נגיש יותר, ומתאים למשל גם למשפחות – האופציה של המועדון במרכז התרבות של קניון הארנה טובה יותר אופציה אחרת רק לטעימה של מופע פלמנקו היא האופציה של מועדון טרנטוס (Los Tarantos).
  • בקיץ לכלל המופעים אנו ממליצים להזמין מראש- לא חובה אבל זמן רב לפני, אלא אם מדובר בקבוצה גדולה של מעל 3-4 תיירים.
  • מרבית החבילות הכוללות ארוחה ומופע פלמנקו (גם זו המוזכרת כאן) כוללות ארוחה שלחלוטין אינה כשרה (בשר חזיר) לכן לשומרי כשרות ומסורת מומלץ לקחת את האופציות של הופעה בלבד או הופעה הכוללת שתיה חופשית – לחילופין ניתן להזמין ארוחה צמחונית.
  • כאמור האופציות המוזכרות כאן הן רק חלק ממופעי הפלמנקו בעיר. שווה להזכיר גם את מועדון הטרנטוס שבכיכר ריאל ואת מועדון הפלמנקו הפועלבכפר הספרדי שגם הם פופלאריים מאוד.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

הזמנת כרטיסים למופעי פלמנקו נוספים בברצלונה

המלצות של גולשים על פלנקו בברצלונה:

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

  • מופע פלמנקו במועדון tarantos. זה לא מופע שגרתי המיועד לתיירים שיושבים סביב שולחנות כולל ארוחה. לא, לא! זה מופע במועדון הכי ותיק בברצלונה, שהמליץ לי מדריך ישראלי שגר בעיר כבר 6 שנים. עלות 15 אירו ל 30 דק׳ הופעה (לנו הייתה 40 דק׳- בדקתי!) – די והותר.
  • ממליצה – מופע עממי, קצר וזול. Los Tarantos המועדון הוותיק ביותר למופעי פלמנקו, שוכן בפלאזה ריאל ברובע הגותי. היתרון שלו הוא מיקס ייחודי בין מופעי פלמנקו אנדלוסיים מסורתיים בשילוב הרכבים מוסיקליים עכשוויים. מי שמחפש כאן אוכל, יישאר רעב, המועדון מגיש שתייה בלבד. ההופעות כאן נחשבות זולות – 15 אירו למופע של 30-40 דק׳.
  • היינו במופע פלמנקו בפחאו דה לה מוסיקה– המבנה מיוחד מרשים ביותר.
  • אני ממליץ על מופע פלמנקו במקום שניקרא פואבלו אספניול זה מתחם סגור של פאבים ומועדונים ויש שם גם מופעי פלמנגו. פואבלו אספניול הוא גם כפר אומנים לכן הכניסה למתחם עולה כסף עם את מזמינה למופע פלמנגו את לא צריכה לשלם בכניסה flamenco club טל 93- 3256895.
  • אנחנו היינו במופע קצר של כחצי שעה כי היינו עם 2 בנות. מופע ממצה לצרכים שלנו לראות משהו מקומי. נמצא בפלאזה ריאל היה מעולה!!!