פסל קולומבוס, ברצלונה | Mirador de Colom

מידע כללי

פסל קולומבוס / אנדרטת קולומבוס / עמוד קולומבוס / אנדרטת קולון (Mirador de Colom), נמצא בין הנמל של הישן (פורט וול) ושדרות הראמבלס בברצלונה, מרחק הליכה מהאקווריום של ברצלונה ומוזיאון השעווה ומארמון גואל. הפסל בגובה 60 מטר לזכרו של כריסטופר קולומבוס ולמסעו הראשון לגילוי אמריקה (אירוע בעל השפעה אדירה על כל ספרד ראה ההיסטוריה של ספרד– ספרד בעת החדשה)

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




הפסל בשעת שקיעה -צילום מקורי

הוא נבנה במסגרת התערוכה העולמית של ברצלונה – ומציין את העובדה שקולומבוס יצא למסעו ששינה את העולם מהנמל של ברצלונה (לכאן הוא גם חזר כדי להראות את הממצאים למלכה איזבל – ילידים אמריקאים הנקראים היום אינדיאנים – אירוע המוצג במוזיאון הקטן של קתדרלת אוליה – למי שרוצה לקרוא עוד על אירוע זה והשפעותיו על העיר מומלץ לקרוא את העמוד שלנו על ההיסטוריה של ברצלונה) .

עמוד קולומבוס מסמלי העיר ברצלונה – (צילום מקורי)

מה רואים?

הפסל מורכב מבסיס ועמוד. בראש העמוד ניצבת דמות בגובה 7.2 מטר, בידה האחת מצביעה ובידה השניה אוחזת מגילה. הדמות היא דמותו של קולומבוס המצביע לעבר העולם החדש (אמריקה). הבסיס מתומן, ועליו דמויות וכן עיטורים של אישים הקשורים בחייו של קולומבוס. ישנה מעלית בבסיס הפסל איתה אפשר לעלות אל תצפית מראשו (עוד על המעלית בהמלצות).

סרטון הסבר על קולומבוס ואנדרטת קולומבוס

**פרסומת**



המלצות "הכל על" למבקר בפסל קולומבוס

המלצות של גולשי האתר “הכל על”:

  • תמר שרון: “אני ממליצה להמנע מעמוד קולומבוס, זו טעות. המחיר לא יקר, אבל התור ארוך, המעלית קטנה ודחוסה, ולמעלה אין תמיד מקום לעמוד יש אתרים אחרים וטובים יותר לתצפית על ברצלונה.”
    • תגובת המערכת: תודה על התגובה כמובן שניתן לבקר בפסל מבחוץ – אנו מסכימים על העובדה שיש תצפיות טובות אחרות של ברצלונה כמו המונז’ואיק, ו-טיבידאבו.

מידע שימושי על פסל קולומבוס

שעות פתיחה

חודשים נובמבר- פברואר: כל ימות השבוע 8:30-19:30. ​חודשים מרץ- אוקטובר: כל ימות השבוע 8:30-20:30

כתובת

Plaza Portal de la Pau, s/n, 08001 Barcelona, ספרד




הגעה
directions_subway
מטרו

קו 3 (ירוק) לרדת בתחנת Drassanes

directions_bus
אוטובוס

קווים 9, 12 ו-15 לרדת בתחנת Pg. Colom – ” Cap. General. קו 120 לרדת בתחנת Av Drassanes-Pl Portal de la Pau.