1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים, אזורי תיירות, סיורים מודרכים ואטרקציות בברצלונה
  6. »
  7. פארק גואל בברצלונה – הנחה בלעדית, דילוג על התור ומידע מקיף על הפארק הקסום של גאודי | PARC GUELL

פארק גואל בברצלונה – הנחה בלעדית, דילוג על התור ומידע מקיף על הפארק הקסום של גאודי | PARC GUELL

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בברצלונה וכמות התיירים הולכת ועולה מיום ליום. הדבר מורגש במיוחד באטרקציות הפופולאריות כמו פארק גואל - לכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש. כך גם תוכלו לדלג על התור לרכישת הכרטיסים בקופות וגם לוודא שאכן יהיו לכם כרטיסים למועד המתאים לכם ביותר. להזמנת כרטיסים מראש לפארק גואל: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

הזמנת כרטיסים לפארק גואל – 5% הנחה רק לגולשי הכל על

כרטיסים לפארק גואל

פארק גואל הוא אתר מבוקש ופופולרי מאד, ולכן תור הכרטיסים ותור הכניסה אליו עשויים להיות ארוכים ביותר בשעות העומס, ומומלץ לרכוש כרטיסים מראש בהתאם לסגנון הביקור שתרצו. לפארק חלקים היקיפיים חינמיים וניתן לבלות בהם בכל שעות הפעילות של הפארק, אך הכניסה לחלקו המרכזי והמומלץ של הפארק היא בתשלום. ישנן שלל אפשרויות של כרטיסים שניתן לרכוש עם הטבות בלעדיות לקוראי הכל על.

כרטיסי כניסה וסיורים בפארק גואל

  • כרטיס כניסה לפארק גואל עם דילוג על התור וסיור מודרך תוכלו לרכוש בקישור הבא, עם הנחה של 5% למזיני הקוד HAKO5.
  • כרטיס כניסה לפארק גואל עם קישור למדריך אודיו לשימוש במכשיר פרטי ניתן לרכוש כאן
  • כרטיס כניסה לפארק גואל עם סיור בהדרכת מדריך מקצועי ניתן להזמין כאן
  • כרטיס כניסה עם דילוג על התור ואפשרות ביטול בחינם תוכלו להזמין כאן, עם הנחה של 5% למזיני הקוד HAKO5.

 

כרטיסים משולבים לפארק גואל ואטרקציות נוספות בברצלונה

  • כרטיס כניסה משולב לפארק גואל וסגרדה פמיליה עם דילוג על התור ניתן להזמין כאן עם אפשרות לביטול בחינם.
  • כרטיס לאוטובוס התיירים של ברצלונה הכולל כניסה ועצירה גם פארק גואל ובשלל אטרקציות נוספות ניתן להזמין כאן, עם אפשרות לביטול בחינם.
  • כרטיס ברצלונה פאס המציע כניסה למספר אתרים בברצלונה במחיר משתלם, וחוסך זמן בהזמנה ותיאום מספר רב של פעילויות ניתן להזמין בקישור הבא, ולקבל הנחה של 5% עם קוד ההטבה HAKO5.

חשוב לקחת בחשבון כי בתוך פארק גואל נמצא גם מוזיאון בית גאודי (Gaudí House Museum) שבמקרים רבים לא נכלל בכרטיס הכניסה הסטנדרטי לפארק. למעוניינים בביקור במוזיאון, חשוב לשים לב לרכוש כרטיס מתאים.

 

כרטיסי כניסה הכוללים את בית גאודי

  • כרטיס כניסה משולב לפארק גואל ובית גאודי ניתן להזמין כאן, ולקבל הנחה של 5% עם קוד ההטבה HAKO5.
  • כרטיס לחוויה בעקבות גאודי, הכוללת ביקור במספר אתרים כולל בית גאודי, ניתן להזמין כאן, ולקבל הנחה של 5% עם קוד ההטבה HAKO5.

ישנן שלל אופציות נוספות של כרטיסי כניסה וכרטיסים משולבים לפארק גואל ואתרים נוספים בברצלונה. תוכלו למצוא כאן אפשרויות המציעות הנחה בלעדית של 5% לקוראי הכל על בהצגת הקוד HAKO5, וכאן אפשרויות לכרטיסים עם ביטול בחינם.

 

מידע כללי

פארק גואל (Parc guell) תוכנן ועוצב על ידי האייקון המרכזי של אדריכלי המודרניסטה בברצלונה אנטוני גאודי בהשראת מקדש אפולון בדלפי שביוון. בפארק תוכלו לראות את אחד מסמלי העיר, הלטאה-דרקון, לחזות במופעי רחוב, ובעיקר להסתובב באחד הפארקים המיוחדים שיש לברצלונה בפרט ולאירופה בכלל להציע. פארק גואל הוא אחת מהאטרקציות המרכזיות של ברצלונה ואחד מאתרי המורשת הבינ”ל של אונסק”ו בעיר. הפארק משלב רוח חופשית, בנייה של גאודי ונוף עירוני ירוק. הפארק הוא אחד באחד מהאתרים המזוהים ביותר עם תנועת המודרניסטה ולצד הסגרדה פמיליה והקאסה בליו – ממבני האדריכלות המתויירים ביותר של תנועה זו.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

שאלות ותשובות נפוצות על פארק גואל

הביקור בפארק גואל שבברצלונה מומלץ במיוחד לאלו שמבקרים לראשונה בעיר, אך גם מבקרים חוזרים יוכלו להנות ממנו ביותר. האתר מתאים לכל סוגי התיירים מאלו המגיעים לחופשה משפחתית עם ילדים ועד הבאים לחופשה רומנטית. למרות שהוא נמצא מעט מחוץ למרכז העיר, כשתגיעו תראו שהמאמץ השתלם!

הכניסה לפארק גואל היא צפופה ועמוסה, במיוחד בעונת הקיץ. חשוב לקחת בחשבון כי לעיתים ישנו תור הן לרכישת הכרטיסים והן לכניסה לאתר. כדי להמנע מתור לרכישת הכרטיסים מומלץ ביותר להזמין כרטיסים מראש.  ניתן להמנע גם מתור הכניסה למזמינים כרטיס ייעודי היקר במעט מהכרטיסים הרגילים, ויאפשר כניסה חופשית ללא המתנה בתור בקיץ הברצלוני החם. מידע אודות כל סוגי הכרטיסים והנחות בלעדיות לקוראי האתר ניתן למצוא בפסקת הכרטיסים שלנו.

. בנוסף, למי שרוצה להיכנס ללא תור וללא כרטסי בכלל יש אפשרות להגיע בשעה מוקדמת לפארק (לפני השעה 8:30) וכך גם לא לחכות בתור בכניסה, וגם להינות מהחלקים שבפארק הכרוכים בתשלום, בחינם.

תור במוזיאון הקטן של גאודי בפארק גואלה

תור במוזיאון הקטן של גאודי בפארק גואל

הזמן הטוב ביותר לבקר בו בפארק גואל הוא בין 9:30-11:00 באמצע שבוע, אך מי שמעוניין להיכנס לחלק בפארק שהוא בתשלום בחינם, יש אפשרות להגיע לפארק לפני השעה 8:30 בבוקר וכך להינות מחלק זה של הפארק גם בחינם. מבחינת עונות השנה הביקור מומלץ כל השנה. שימו לב בקיץ הפארק צפוף מאוד, דבר שעשוי להשפיע על תורי הכניסה (ולכן אף מומלץ יותר להזמין כרטיסים מתאימים מראש בעונה זו) ועם חווית הביקור. לכן, בעונת הקיץ מומלץ להשקיע מחשבה רבה יותר בשעת הביקור ובסוג הכרטיסים שתרכשו.

מומלץ להגיע לפארק גואל באמצעות: אוטובוס: קווים 24 או 92 (המטרו הוא לא האופציה הטובה ביותר בניגוד לרוב האתרים האחרים בברצלונה, מכיוון שהתחנה רחוקה במקצת מהכניסה לפארק ודורשת עלייה די תלולה). תחנת האוטובוס נמצאת ממש בכניסה לפארק.

אם יש לכם זמן, מומלץ להקדיש לפארק גואל לפחות שלוש שעות כדי להספיק לחוות אותו במלואו, אך לממהרים גם שעה תספיק.

אנו ממליצים להיכנס מהכניסה העליונה. כניסה זו צפופה פחות ומאפשרת לרדת בפארק ולא לעלות. האוטובוס עוצר סמוך לכניסה זו, בעוד שהמטרו יקרב אתכם אל הכניסה התחתונה של הפארק.

הפארק הוא לא מהאזורים המבוקשים ביותר ללינה בברצלונה. איזור הפארק הוא פחות מרכזי ולכן יתאים בעיקר לאלו  שמעוניינים למצוא מקומות לינה עם חניה ( למבקרים עם רכב מומלץ לבדוק את העמוד המקיף שלנו - מלונות ודירות עם חניה בברצלונה). בין המלונות המומלצים באזור פארק גואל ניתן למנות את דירות MH Apartments Sant Pau, או את מלון הדירות BcnStop Parc Güell. כמו כן, תוכלו ללון במלון Hotel BESTPRICE Gracia המציע שירותים בסיסיים ונוחים.

אין הבדל משמעותי בין ביקור בפארק גואל ביום ראשון לביקור בו בשאר ימי השבוע, למעט כמות המבקרים הגדולה שמגיעים אליו בימי ראשון. לכן מומלץ דווקא להגיע לפארק באמצע השבוע.




ההיסטוריה של פארק גואל

מטרת הפרויקט המרכזית, אותו בנה גאודי עבור פטרונו גואל, הייתה להיות מתחם דיור עבור המעמד הגבוה, הניצב על גבעה הצופה על העיר ברצלונה. הפארק נבנה בין השנים 1900-1914 והוכרז על ידי ארגון אונסק”ו כאתר מורשת בינלאומית בשנת 2005. גאודי בנה למתחם את שער הכניסה ושתי וילות לדוגמה, אותן ניתן לראות בפארק עד היום. בגלל המרחק של האזור מהעיר ברצלונה (כמובן באופן יחסי – המבקרים שבאים אל העיר כיום לא מפספסים את הביקור בפארק, אליו אפשר להגיע עם אוטובוס אחד), המיזם כשל ונשאר עזוב עד שנרכש על ידי העירייה והפך להיות פארק פתוח לציבור (בעבר כולו כלל כניסה חינם ובשנים האחרונות חלקו מאפשר כניסה חינם וחלקו כולל כניסה בתשלום).

מה רואים בפארק גואל?

רחבת הכניסה המיוחדת מיועדת להיות חוצץ בין העיר לבין המתחם היוקרתי. כמה מטרים אחרי הכניסה ניתן לראות את הלטאה-דרקון שיש הטוענים שהוא הדרקון אותו חיסל סנט ג’ורדי מגן הקטלוניים (כל אחד יכול להחליט על פי ראות עיניו…) הפולט מים, שהפך לסמלו של גאודי ולאחד מסמלי העיר ברצלונה. בכניסה רואים גם את שני ביתני הכניסה הצבעוניים הנראים כאילו יצאו מסיפור אגדות ואת המתחם המפואר הקרוי “חדר מאה העמודים”, שנועד להגן על התושבים מפני הגשם, בו ניתן לראות עמודי אבן רומאיים וארבעה פסיפסים המודבקים על התקרה הנראים כשמש.

גג המתחם הוא הבסיס לשטח הציבורי שנמצא מעל, ובו ניתן לראות עמודים מרשימים וסמלים צבעוניים בסגנון קטלוני על התקרה. גאודי בנה את השטח הציבורי של הפארק בהשפעת החופים של ברצלונה. ספסלי האבן הבנויים בצורת נחש מעוטר מותאמים לצורת הגב ומאפשרים ישיבה נוחה ביותר. כדי להמחיש את הירידה לפרטים שהושקעה במתחם – המשטח כולו מוטה, מה שמביא את מי הגשם לזרום דרך מרזבים המצויים במקום.

גאודי האמין בשילוב בין אדריכלות לאלמנטים הטבעיים המקומיים, ולכן בנה בפארק טרסות הבנויות בצורת עצים מאבנים מקומיות, שבהם שולבו חורי קינון לציפורים וגשרי אבן תלויים בצורה טבעית החוצים את התנועה בפארק. גם הוילות בשכונה נועדו להשתלב בנוף הטבעי ולכן אינן בולטות. אחת הוילות היא בעלת גג חרוטי כחול-לבן שבקצהו צלב, ולשניה גג לבן בעל כיפה מעל הבסיס החום.

פארק גואל (צילום מקורי)

פארק גואל (צילום מקורי)

מתחם הכניסה לפארק גואל, מבט מלמטה ומלמעלה (תמונות מקור)

בפארק ישנו מוזיאון קטן ונחמד המוקדש לגאודי. מבנה המוזיאון שימש כביתו של גאודי עצמו בתקופה שעבד ותיכנן את הפארק.הדרקןן של גאודי (צילום מקורי)

הלטאה-דרקון של גאודי (צילום מקורי)

פארק גואל ביתו של גאודי (צילום מקורי)

ביתו של גאודי ומבנה המוזיאון (תמונת מקור)

הזמנת כרטיסים לפארק גואל בברצלונה -
5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקר בפארק גואל (Parc Güell)

  •  האתר מתאים לכל סוגי התיירים מאלו המגיעים לחופשה משפחתית עם ילדים ועד הבאים לחופשה רומנטית.
  • אנו ממליצים להזמין כרטיסים לפארק לפחות 48 שעות לפני הביקור ובקיץ 72 שעות לפני הביקור. את כל המידע בנוגע לאפשרויות וסוגי כרטיסים תוכלו למצוא בפסקת הכרטיסים. אנו מאוד ממליצים למי שמתעניין בהמלצות כגון אלו, להציץ גם בעמוד המקיף הבא: המלצות והנחות לנוסעים לברצלונה, חובה לבקר לפני הזמנה!
  • למשכימים קום, הכניסה לפארק כולו היא בחינם לפני השעה 08:30 בה נפתח הפארק. (המלצה זו נלקחה מטיפ שעלה בעמוד הפייסבוק ברצלונה למטיילים - Barcelona for travelers).
  • מומלץ להגיע לפראק באוטובוס, קווים 24 או 92. אף על פי שהמטרו בברצלונה מומלץ ביותר, במקרה הזה תחנת המטרו רחוקה במקצת מהכניסה לפארק ודורשת עלייה, בעוד שתחנת האוטובוס נמצאת ממש בכניסה לפארק. לבעלי כרטיס לאוטובוס התיירים של ברצלונה - באתר זה יש תחנה סמוכה ונוחה מאוד לשימוש (למידע נוסף ראה אוטובוס התיירים בברצלונה).
  • ליד הפארק ישנה אפשרות לחוות אטרקציה שנקראת חוויות 4D של גאודי. חוויה זו, הכוללת צפייה בסרט 3D באורך 15 דקות, מתאימה לילדים ולאלו שמעוניינים ללמוד על מפעל חייו של גאודי בצורה חווייתית ומרגשת. ניתן להזמין כרטיסים כאן עם אפשרות לביטול בחינם.
  • מומלץ לחבר את הביקור באתר עם כנסיית סגרדה פמיליהובית החולים סנט פו – החיבור בין האתרים מתאים מבחינה גיאוגראפית, רעיונית ואף בגלל העובדה שכולם נמצאים על אותו מסלול של אותו קו אוטובוס.
  • למרות העלייה (היא לא תלולה במיוחד ויש מדרגות נוחות) אל תוותרו על טיפוס לגבעת הצלבים – הגבעה המערבית של הפארק. ניתן לצפות משם באחד הנופים המרשימים של קו הרקיע של אזור ברצלונה כולה!
  • אם אתם בעד פיקניק עירוני באמצע היום (במקום לשבת שוב במסעדה ולבזבז כסף…) זהו מקום נהדר לכך. הפארק מכיל הרבה פינות חמד יפות או סתם ספסלים, עליהם ניתן לעצור ולנוח ואם אפשר גם לאכול משהו – מה טוב.
  • הפארק מאד מתאים לילדים. תחושת החופש, הצבעוניות והייחודיות של הפארק יסקרנו אותם ויאפשרו לכל המשפחה זמן בילוי ממושך ומהנה בפארק. (ישנן המלצות נוספות לבילוי עם ילדים בברצלונה)
  • לפארק יש גם אפליקצית הדרכה מצויינת! חפשו בחנות האפליקציות Park Guell – Official Guide.
  • מלונות: אנו לא ממליצים לרוב התיירים לבחור מלון באזור פארק גואל בגלל המרחק הרב מהאתרים המרכזיים של ברצלונה. האזור מתאים למי שמחפש אופציות זולות, שקטות ונחמדות ללינה ומוכן “לשלם” על כך בנסיעה ארוכה יחסית למרבית אתרי התיירות של העיר. למי שבכל זאת מתעניין במלונות המומלצים באזור -תוכלו לבחון בין היתר  את דירות MH Apartments Sant Pau, או את מלון הדירות BcnStop Parc Güell. כמו כן, תוכלו ללון במלון Hotel BESTPRICE Gracia המציע שירותים בסיסיים ונוחים.
  • כדאי לשים לב שמרבית המלונות באזור הפארק הם עם חניה מה שמאפשר אפשרות לינה למעטים שמגיעים לעיר עם רכב פרטי. למעוניינים בהשכרת רכב, ניתן לבדוק את האפשרויות בהשכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד.

המלצות של גולשים על פארק גואל:

  • ליאור כוכב לב: ​לגבי תיירים מוגבלי תנועה בפארק גואל- אנחנו לא ממליצים להגיע לשם. הדרך והמקום בכלל אינם נגישים. תחנת המטרו- גם אינה נגישה. שאר האנשים, כדי להגיע לאתר עצמו, עולים במדרגות נעות שנמצאות ממש באמצע הרחוב, אנחנו פשוט עלינו ברגל דרך הרחובות מסביב, עליות קשות, וזה לקח לנו בערך שעה הליכה בעליות האלה ברחובות עד שהגענו. לא ראינו באזור אוטובוסים, רק מוניות שירות שאינן נגישות לנכים. למידע רב על על טיפים לתיירים בעלי מוגבלות תנועה בברצלונה בכתבה של ליאור כוכב לב.
  • האנבר: נסיעה באוטובוס לפארק גואל (Park Güell). דמי כניסה 7.5 אירו לאדם. שימו לב, מי שמגיע לפארק במטרו מצפה לו הליכה של כ-25 דקות בעלייה. יש אוטובוס מס.24 (ונדמה לי שגם קו 92) שמגיע עד לפתח הפארק לחלק החינמי. הזמנו כרטיסים לשעה 10:00 באתר של הפארק. שימו לב! כדי להשיג כרטיסים לשעה 10:00 היינו צריכים להזמין 5 ימים מראש. מקום בהחלט מיוחד, אבל לדעתי לא שווה את כל הרעש שעושים סביבו.

כרטיסי כניסה, דילוג על התור, כרטיסים משולבים וסיורים בפארק גואל

המלצות טיפים ותגובות שעלו בקבוצה שלנו –  הכל על ברצלונה הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר הטאפס והכדורגל

  • שווה בהחלט. נסענו בעקבות המלצה שלך באתר ב2014. מוזיאון מושקע ובטעם הסוריאליסטי של דאלי. אפשר להסתכל שעות על כל יצירה שלו.העיירה עצמה די משעממת ואין מה לעשות בה. באותו יום שילבנו גם טיול בג׳ירונה, ביקרנו שם ברובע היהודי המשוחזר. נסענו ברכבת מתחנת ברצלונה סנטס.
  • שווה בהחלט שילבנו טיול בגירונה ביקרנו ברובע היהודי שווה
  • מומלץ מאד סעו עם ארטוריסט מדריכים טובים👍
  • לגבי הזמנת כרטיסים מראש לחלק בתשלום – מומלץ מאוד, קיים סיכוי כמו שקרה לנו, הגענו ולא הכניסו אותנו. קנינו לעוד כמה ימים קדימה.
  • לדעתי צריך מאוד לקנות מראש, ועל מנת להימנע מנומס אנשים בפארק עדיף להזמין לשעה כמה שיותר מוקדמת.
  • לדעתי צריך לקנות כרטיסים לפארק מראש, אחרת רוב הסיכויים שתגיעו לחינם.כדאי לקחת בחשבון כניסה לכל החלקים של הפארק לפני 8 בבוקר חינם.
  • כשהגענו היום ב10 (עם כרטיס) הכניסה לאנשים ללא כרטיס הייתה רק ב 13. אז ממליצה מאוד לקנות מראש.
  • תזמינו כרטיסים מראש, אנחנו חיכינו שעתיים ורבע לשעת הכניסה שלנו. ההזמנה היא באינטרט ואז קוסעים את השעה שבה אתם מעוניינים, אנחנו היינו ביום רביעי האחרון הגענו ב11:15 ויכולנו לקנות כרטיסים רק ל13:30.

תגובות והמלצות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers:

  • אם להגיד את האמת דווקא האיזור היותר מתויר ועמוס למטה פחות עניין אותנו אבל אם לאט לאט עולים ומתרחקים מההמולה מתחילים להתגלות מקומות יפים וטבע, בעיקר נוף מדהים על ברצלונה. *** המלצה- תעלו עד ממש ממש למעלה, פשוט תטפסו עם השבילים עד שתקבלו הזדמנות לעלות לכיוון הר כרמל, נוף פנורמי 360 של ברצלונה, פשוט מדהים- תביאו סוודר.
  • פארק גואל (גאודי) – המלצות: יש מספר דרכים לעשות את הפארק. אני אספר על הדרך שאנחנו עשינו, אבל כמובן שאפשר הפוך. מצב מפה של הכיוונים.
    1. חובה לקנות כרטיס מראש. הדפיסו את הכרטיס הדיגיטלי ואחרי שנכנסתם שמרו אותו, הם מבקשים אותו ביציאה (סטטיסטיקה שלהם של כמה אנשים נמצאים באתר בזמן נתון וגם שלא במקרה נשכח מישהו בפנים). אל תנסו להתמקח על השעות. הקדמתם, חכו או טיילו בפארק (אם הגעתם מלמעלה זה מתבקש, הסבר בהמשך) ואם איחרתם ביותר מחצי שעה, לא יודעת מה להמליץ לכם. סורי.
    2. הפארק מסביב (החינמי) הוא מקסים! ניתן להיכנס אליו בכל שעה וללא כרטיס או הזמנה. הכניסה אליו מהחלק העליון של המפה (אוטובוס מגיע עד לכניסה). אנחנו הזמנו כרטיסים לפארק שבתשלום לשעה 17:00 (הם מכניסים רק בשעה המיועדת) והגענו באוטובוס קודם. יצאנו לטיול בפארק החינמי. נקודת חן אמיתית. אם יש לכם זמן קחו אותו, בואו עם משהו לאכול ועצרו בפארק, טיילו בין השבילים והשדרות שיצר גאודי, המרפסות המקסימות והעצים, לפני שאתם נכנסים לאזור שבתשלום. אם אין לכם זמן, הכניסה לחלק שבתשלום היא 150מטר מהכניסה. אפשר כמובן גם הפוך, כלומר להתחיל מלמטה משער השומר אבל אז הייתי מגיעה עם המטרו ולא האוטובוס (הסבר בסעיף 3) ואחכ מקדישה זמן לפארק החינמי. שימו לב! מהרגע שיצאתם מהחלק שבתשלום, לא ניתן לחזור אליו (הם גם ישאלו אתכן אם אתם בטוחים שאתם רוצים לצאת) הם מעבירים ברקוד גם ביציאה!
    3. בתחבורה ציבורית ניתן להגיע בשתי דרכים, לשתיהן יש פלוסים ומינוסים. אנחנו מצאנו שמומלץ להגיע עם אוטובוס (24). זו נסיעה של כ- 30 דק’ מככר קטלוניה ואם יש לכם כרטיס מטרו (10 נסיעות ב10.2 יורו) זה תקף גם לקו הזה. ההמלצה הזו היא מכמה סיבות. העיקרית היא כי המטרו מגיע במורד ההר ויש הליכה של כ2025ד במעלה ההר. האוטובוס מגיע לכניסה העליונה (מולה) לפארק (החינמי). לנו זה התאים כי רצינו לטייל לפני הכניסה למבנים. אם תבחרו לא לטייל או אין לכם זמן. מהכניסה הזו לחלק שבתשלום זו הליכה של 150 מטר בשביל מסודר. אם אתם מעדיפים את הפארק אחרי או אם הגעתם עם מטרו או סתם מכל סיבה אחרת ניתן להתחיל מלמטה (שער השומר) ולסיים בפארק למעלה.
    4. תכננו לכם כמה שעות (תלוי כמה זמן יש לכם בברצלונה וכמה בא לכם על להסתובב בפארק). יפה פה מחד ומלא תיירים מדך. אז לפעמים רק להצטלם זה לחכות שעשרים יפנים יצטלמו לפניכם. בילוי נעים!
  • הזמנתי את הכרטיסים לפארק גואל דרך האפליקציה TIQETS. הם מאוד מקפידים על השעה והתורים מסודרים לפי שעות. אפשר להכנס מלמעלה או מלמטה, שימו לב שמי מגיע בתחתית או באוטובוס תיירים צפויה לו חתיכת עליה. אנחנו לקחנו אוטובוס מכיכר קטלוניה (קו 24) אל החלק העליון. יש חלק יפה מאוד חינמי שנעים לטייל בו עד שמגיעים לאיזור בתשלום. הפארק בשיפוצים אבל זה לא מורגש. צריך לשמור את הכרטיסים ליציאה. משם יש 2 אוטובוסים- 24 שמגיע לקאזה מילה או 92 שמגיע לסגרדה פמיליה. נסענו לקאזה מילה. באפליקציה הכרטיסים זולים יותר, מה גם שדרך האפליקציה חוסכים את התור הארוך לכניסה. שווה שווה! משם נסענו לסגרדה פמילה, אני כבר הייתי במפנים והשאר היו עייפים אז לא נכנסנו. כיף לטייל מסביב, יש הרבה פארקים שאפשר לשבת ולראות את יצירת המופת הזו.
  • הזמנו מראש כרטיסים לפארק גואל. הגענו ביום ראשון עם אוטובוס מס’ 24 שלוקחים מכיכר קטלוניה. המקום עמוס תיירים בראשון, אבל בגלל שהגענו סביב 10:30 עוד היה סביר. היו המלצות סותרות בקבוצה לגבי הפארק, בעיניי המקום היה מיוחד, מרהיב ומוערך בדיוק במידה הנכונה.
  • לכל מי שבא עם ילדים – אם ישאר זמן, פארק גואל יכול להיות אתנחתא ירוקה. אם מוותרים על החלק בתשלום שחלקו גם בשיפוצים אז זה ללא עלות, הפארק ענק ירוק וכיפי בכל מקרה. וטיפ נוסף – להגיע לשם רק באוטובוס! לא להגיע עם מטרו שמצריך המון הליכה כדי להגיע לחלק היפה. יש לא רק את הקו מככר קטלוניה. תשאלו במלון. אנחנו הגענו עם אוטובוס שלא מופיע בשום מקום אבל היה קרוב למלון שלנו דקה הליכה ולקח אותנו עד הכניסה הנכונה.
  • פארק גואל – ממש ממליצה להזמין מראש את הכרטיסים לפארק, כי מה שבחינם פשוט מעפן לעומת מה שיש במתחם שבתשלום .
  • פארק גאודי- בזבוז זמן. אם בכל זאת מתעקשים, לכו לפארק החינמי. חבל לחכות עד הערב ואז לראות כמה עמודים.
  • פארק גואל- Parc Güell: פארק מרהיב וירוק שתכנן לא אחר מאשר- גאודי. החלק החינמי ענק וירוק אבל אם תרצו תמונה עם לטאת הדרקון והספסלים היפים והצבעוניים תצטרכו לשלם כרטיס כניסה לפארק במחיר סמלי של 7.50 יורו לאדם. כרגע הפארק קצת בשיפוצים אז מבאס לראות את כל הגדרות והניילונים אבל בהחלט פארק נהדר!
    תוכלו להגיע אליו באוטובוס 92 או 24 שמגיעים ישירות לפתח הפארק או במטרו L3 הירוק לתחנת Lesseps ומשם הליכה של כרבע שעה עד הפארק. נקודה חשובה הפארק עמוס מאוד בתיירים ולמרות שיש עוד מקום להכניס אנשים יגידו לכם שנגמרו המקומות לאותו היום לכן כדי לא להגיע ולהתאכזב מומלץ להזמין כרטיסים מראש!
  • לא ממליצה על פארק גואל מיותר.

המלצות לקריאה נוספת:

  • עמוד המידע שלנו באנגלית על פארק גואל- Park Güell

מידע שימושי על פארק גואל (Parc Güell)

שעות פתיחה

כל יום, 10:00-18:00 (אפריל-ספטמבר עד 20:00).

כתובת

Parc Guell, C/, 08024 Barcelona, Spain

אתר רשמי
הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים 24 או 92 (המטרו הוא לא אופציה טובה מכיוון שהתחנה רחוקה במקצת מהכניסה לפארק ודורשת עלייה די תלולה) תחנת האוטובוס נמצאת ממש בכניסה לפארק. פשוט רדו בתחנה ולכו עם זרם התיירים.