1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים, אזורי תיירות, סיורים מודרכים ואטרקציות בברצלונה
  6. »
  7. מוזיאון סלבדור דאלי בפיגרס: סיורים מודרכים, כרטיסים בהנחה, איך להגיע ואיך לדלג על התור | Teatro Museu Dali

מוזיאון סלבדור דאלי בפיגרס: סיורים מודרכים, כרטיסים בהנחה, איך להגיע ואיך לדלג על התור | Teatro Museu Dali

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים במעבר שבין החורף לאביב בברצלונה וכמות התיירים הולכת ועולה. העלייה בעומס מורגשת במיוחד במוזיאונים הפופולאריים, כמו מוזיאון סלבדור דאלי, ולכן כדאי להזמין כרטיסים מראש. המלצה זו חשובה במיוחד בסופי שבוע ובמידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז נערך חג הפסחא וכמות התיירים בעיר תהיה גבוהה יותר. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון סלבדור דאלי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מידע כללי

מוזיאון סלבדור דאלי (Teatro-Museu Dali) מוקדש לעבודותו של הצייר הסוריאליסטי (סוריאליזם – בצרפתית מעל המציאות) הנודע סלבדור דאלי נמצא מחוץ לברצלונה בעיירה פיגראס שבקוסטה בראווה. פיגארס היא עיירת הולדתו של הציירה, והמוזיאון כולו הוא יצירה סוריאליסטית אחת גדולה, מהעיצוב ועד אחרון הציורים. אומנם המוזיאון נמצא מחוץ לברצלונה אבל הוא אחד מסיורי היום הפופלארים ביותר בברצלונה (כ400 אלף מבקרים, פוקדים אותו כל שנה) והוא נחשב לאחת מהאטרקציות החשובות והפופולאריות על ידי התיירים המבקרים בעיר.

מוזיאון התיאטרון של דאלי בפיגרס, גם המבנה פה ייחודי וסוראליסטי

למוזיאון מגיעים רבים באופן עצמאי, אז אנו ממליצים לחסוך את התורים בכניסה רבים בוחרים להזמין כרטיס כניסה מראש (אפשר בקישור זה עם הנחה של 5% לגולשי הכל על או בקישור הזה אשר מקנה דילוג על התור ושירות לקוחות בעברית). ההגעה העצמאית היא באמצעות רכב שכור (מומלץ בעיקר למי שמבקר גם ביעדים אחרים מחוץ לעיר) כאשר הנסיעה לפיגראס היא נוחה יחסית (ראה השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד) או באמצעות תחבורה ציבורית נוחה מאוד (בעיקר רכבת, מומלץ להזמין כרטיסים מראש – ראו פה).

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מצד שני רבים מהתיירים המבקרים בברצלונה שיבחרו במקום לנסוע עצמאית למוזיאון להצטרף לאחד מהסיורים המודרכים הרבים שיקחו אותכם למוזיאון ויחזירו אותכם לברצלונה, יכניסו אותכם בכניסה לקבוצות במוזיאון (חוסך זמן המתנה) וכמובן יעזרו לכם להבין קצת יותר מעולמו של  דאלי. סיורים אילו יכולים להיות מלווים בעוד אטרקציות באזור קוסטה בראווה ומומלץ מאוד להזמין בהם מקום מראש (למגוון אופציות לסיורי יום למוזיאון דאלי מברצלונה עם אפשרות ביטול).

תורים של תיירים העומדים בכניסה למוזיאון של דאלי בפיגרס. הזמנת כרטיסי כניסה מראש והצטרפות לסיורים קבוצתיים, יכולה לחסוך לכם את התורים הללו.

למרות שרבים יבואו לפה עבור יום אחד בלבד, יש לא מעט שבוחרים ללון בפיגרס לפני או אחרי הביקור במוזיאון, וינצלו את מה שיש לעשות בעיר פיגרס עצמה (ממוזיאון הצעצועים ועד המסעדות השונות – אפשר לראות עוד בנושא בעמוד המקיף שלנו על העיירה פיגרס) כמו גם את היותה של פיגרס נקודה מצויינת לצאת לטיולים במרחב קוסטה בראווה או להתחיל לטפס לפירנאים. רוב המחפשים לינה כזו, יחפשו לינה עם אפשרות לחניית רכב שכור, במלונות ודירות מומלצים כמו:  Duran Hotel & Restaurant, Hotel Los Angeles, Apartaments Terraza Figueres. בעונות התיירות, אנו מאוד ממליצים להזמין מראש ככל הניתן את הלינה באזור אפשר להזמין מפה ממגוון אופציות עם אפשרות ביטול מראש, וכאן אפשר למצוא הנחות טובות ללינה בעיירה. ראו עוד תחת מלונות  מומלצים ליד מוזיאון סלבדור דאלי

סרטון מידע על מוזיאון דאלי – מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על




סיורים מודרכים וכרטיסים למוזיאון דאלי בפיגרס

מוזיאון דאלי בפיגרס הוא אחד המוזיאונים המרתקים והפופולריים ביותר בקטלוניה. זה מוביל לכך שיש רבים המגיעים אליו. לכן כדי להנות מהביקור הזה בצורה הטובה ביותר ולהימנע מתורים אורכים, מומלץ להזמין כרטיסי כניסה מראש (אפשר לעשות זאת באתר הרשמי ואפשר בקישור זה עם הנחה של 5% לגולשי הכל על).

אפשרות אחרת היא להצטרף לסיור מודרך המתאים לצרכים והעדפות המבקרים. הצטרפות לסיור מודרך היא דרך מצוינת להבין טוב יותר את ההיסטוריה והתרבות של המקום וללמוד עוד על עולמו המרתק של דאלי ויצירותיו. בנוסף, הצטרפות לסיור מודרך במוזיאון מאפשרת כניסה דרך הכניסה המיועדת לקבוצות – מה שחוסך יותר זמן מהזמנת כרטיס כניסה רגיל בלבד. סיורי יום מברצלונה או מחירונה היוצאים לפיגרס ולמוזיאון, הם גם דרך מצויינת לחסוך את הטרכה של הנסיעה לעיירה כמו גם דרך לשלב אטרקציות נוספות בצפון ספרד.  לכל הסיורים הללו נדרש להזמין כרטיסים מראש  – אפשר לעשות זאת בקישור זה עם אפשרות ביטול במקרה הצורך

מבנה ועיצוב מוזיאון דאלי

המוזיאון ממוקם במבנה התיאטרון העירוני לשעבר של העיירה (ומכאן שמו), והוא הוקם על ידי הצייר עצמו בשנת 1850. המוזיאון ניזוק קשות כאשר נשרף במלחמת האזרחים ושוקם כאשר נפתח מחדש בשנת ב-1966.

מבנה המוזיאון – מבנה תיאטרון ישן שעבר עיצוב מחדש (צילום מקורי)

סלבדור דאלי אמן קטלוני שפעל במאה העשרים. מתאפיין ביצירה סוריאליסטית, הבוחנת את גבולות הדמיון.
ציוריו נמצאים במוזיאונים הגדולים בעולם ורשומים תחתיו מעל ל-1,500 ציורים ופסלים.

סלבדור דאלי

מבנה המוזיאון והמוטיבים החוזרים בו, הכוללים אזכורים לסקס, מוות וטירוף חושים יחד עם אשתו של דאלי גאלה (טיפוס קיצוני בפני עצמה), כל כך קיצוניים עד שלא ניתן להישאר אדישים בפניהם.

באופן כללי ניתן לומר שמדובר במוזיואן מרתק וייחודי. אמנות של גאון שמצד אחד מדויקת וטכנית להפליא ומצד שני מופרעת ומלאת דמיון.

דוגמה לתכשיטים שעיצב דאלי (צילום מקורי)

 גאלה, אשתו של דאלי, מלווה אותנו לכל אורך המוזיאון (צילום מקורי)

מה רואים?

ביצירותיו דאלי מפרק את הגבולות, הזמנים אצלו מתערבבים, קלאסי ומודרני הופכים להיות אחד, אין גבולות ברורים בין גופים (יד הופכת ג’ירפה שהופכת לגוף אישה). מימד העומק נכנס במימד הרוחב ויוצר אשליות של תמונה בתוך תמונה או פרטים קטנים המרכיבים תמונה אחת גדולה, הזכר מתערבב עם הנקבה והאשליה עם המציאות. כל אלו הופכים את האמנות של דאלי לאמנות של חלום. ההולך במוזיאון חש שהוא הולך בתוך חלום של האמן, או לפחות של אשתו גאלה, המופיעה בכל מקום.

דרך פירוק הזמן והמרחב, דאלי עוסק רבות בנפש של האדם – ברגשות שלו ובתפיסתו את המציאות

איחוד זכר ונקבה מוזיאון דאלי

נקודת המבט של דאלי על האיחוד בין זכר ונקבה (אזכור ברור לקפלה הסיסטנית) (צילום מקורי)

נקודה מעניינת נוספת על המוצג במוזיאון: ישנה תערוכה קטנה ששמה Aliya שנערכה על ידי דאלי ב-1968 לציון 20 שנה להקמת מדינת ישראל.
לדאלי היה יחס מעניין לעם היהודי. מחד, הוא העריך מאוד את התנועה הציונית, מה שהתבטא בציור “עלייה” ובסדרת ציורים שתיארו את 12 שבטי ישראל. מצד שני, יש דיבורים לא מעטים על כך שבתור לאומן ספרדי וסמי-פאשיסט הוא היה תומך ידוע של משטרים פאשיסטים ואנטישמים כמו זה של פראנקו ושל היטלר. טענות רבות מסבירות שמדובר באופורטוניזם טהור – בתקופתו לא ניתן היה להיות אמן פעיל ולא לתמוך בפראנקו, ראה גם ספרד במאה העשרים. אנו לא מכירים ציטוטים שלו בנושא וודאי שלא אזכורים על תפיסות גזעניות אנטי-יהודיות.

דוד בן גוריון מוזיאון דאלי

מתוך התערוכה Aliya – ציוריו של סלבדור דאלי משנת 1968 לכבוד 20 שנה למדינת ישראל (צילומים מקוריים)

הסעות וסיורים מודרכים מברצלונה למוזיאון סלבדור דאלי בפיגראס

לינה בקרבת מוזיאון סלבדור דאלי

מלונות ליד מוזיאון דאלי, כמו כל המלונות הנמצאים בעיירה פיגראס, מרוחקים כארבעים-חמישים דקות נסיעה ברכבת מברצלונה. מתי כדאי ללון באזור? בעיקר בתקופות של המוני מטיילים בברצלונה בהן אין מקום במלונות בתוך העיר, או לחילופין למי שמעוניין לטייל ברחבי קוסטה בראווה.
מרבית המלונות באזור מציעים לינה נוחה מאוד, במחירים טובים וכוללים אפשרות חנייה לרכב. נקודה קריטית למי שמתכנן סיור באזור עם מכונית שכורה (ראה השכרת רכב בספרד). בין המלונות המומלצים באזור ניתן למנות את מלון פלאזה אין פיגראס (Hotel Plaza Inn Figueres)מלון הדירות סיטט דה פיגראס (Ciutat de Figueres Apartaments) והמלון והמסעדה דוראן (Duran Hotel Restaurant).

למידע נוסף אנו ממליצים להסתכל גם על מלונות ליד מוזיאון דאלי ועל מלונות בברצלונה.

שאלות ותשובות נפוצות על מוזיאון סלבדור דאלי

מוזיאון סלבדור דאלי הינו פופולארי מאוד על  תיירים מכל העולם ומתאים בעיקר לחובבי אומנות והיסטוריה, אך אינו דורש להיות פריקים לדבר. למי שאומנות עם ציורי עירום מפריע לו עדיף לא להגיע למוזיאון זה שיש בו מרכיבים אירוטיים לא מעטים. בנוסף הרבה תיירים מעדיפים להימנע מהביקור בגלל הנסיעה והאופרציה הנדרשת על מנת להגיע למוזיאון מברצלונה. אנו ממליצים לעשות את המאמץ בוודאי אנשים המטיילים בקוסטה בראווה או יוצאים מברצלונה צפונה לכיוון הפירנאים שווה שישקלו לעצור בפיגרס לביקור במוזיאון התיאטרון של דאלי.

למי שרוצה לנסוע בתחבורה ציבורית: מומלץ להגיע למוזיאון סלבדור דאלי ברכבת: יציאה ממתחם סנטס שבאזור כיכר אספניה. (יש לקנות כרטיסים בתחנה בקופות של חברת הרכבות (Renfe), הנסיעה אורכת כשעה וחצי עד שעתיים שימו לב שישנן רכבות מהירות וישנן רכבות מאספות – ההפרש בזמן הנסיעה הוא משמעותי (קרוב לשעתיים).

מי שלא רוצה רכבת, יכול לנסוע באוטובוס, (נסיעה של שעתיים וחצי לכל כיוון) בעזרת אוטובוס היוצא מתחנת Passeig de Gràcia. האוטובוס לא מגיע ממש עד למוזיאון, אבל במרחק של רבע שעה הליכה מהמוזיאון.

אפשר לומר שהתחבורה הציבורית מברצלונה למוזיאון התיאטרון של דאלי לא מאוד נוחה, ולרוב כוללת החלפה של אוטובוס או רכבת והליכה של כמה דקות. יש כמה אפשרויות המשלבות נסיעה במטרו, אוטובוס, רכבת והשילוב תלוי בשעה בה יוצאים מברצלונה ובדרך הנסיעה המועדפת. לכן הרבה בוחרים להגיע בעזרת סיורים מודרכים (סיורים יומיים)  היוצאים מכיכר קטלוניה לפיגרס ולמוזיאון. זו אופציה זו מעולה למי שרוצה לנסוע בראש שקט וגם להינות מהדרכה. אנו ממש ממליצים לבחון זאת לפחות , אפשר לראות את מגוון האופציות להדרכות כאלו פה - כאשר על רובן יש אפשרות ביטול בעת הצורף. הסיורים הללו יוצאים מברצלונה בשעות הבוקר ועורכים כ9-11 שעות בערך.

יש גם הרבה שבוחרים להגיע עם רכב, במיוחד אם הם לא נוסעים רק בשביל המוזיאון למגיעים עם רכב – הנסיעה המומלצת היא על כביש החוף הפנימי N11 וירידה במחלף פיגראס (הגעה נוחה בסה”כ ראה השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בקוסטה בראווה).

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים למוזיאון סלבדור דאלי. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של מוזיאון סלבדור דאלי וניתן לקנות בקופות האתר, או דרך מפיצים לרבים למשל באפשרות זו עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5).

האפשרות המומלצת על ידינו לדילוג על התור בקופות, אשר מתאימה מאוד למי שרוצה לחסוך זמן, היא רכישת כרטיס מראש (אותו ניתן להציג באופן דיגיטלי בכניסה לאתר) אשר כולל דילוג על התור בקופות בכניסה למוזיאון סלבדור דאלי עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה.

למי שמעוניין יש אפשרות גם להזמין הדרכה במוזיאון - מה שיחסוך לכם את ההמתנה בכניסה (אחרי שמזמינים כרטיסים), ואפשרות לבקר במוזיאון תוך שימוש בכניסה המיוחדת לקבוצות. זו אופציה כמובן יותר יקרה, אבל פופלארית מאוד למי שרוצה לחסוך זמן יקר בהמתנה  - אפשר לראות את מגוון האופציות השונות להדרכה זו פה.

ביום רגיל בחורף או בעונות המעבר, אין ממש צורך להזמין כרטיסים מראש. התורים אינם ארוכים כמו בקיץ, בסופי שבוע או בחגים (באיסטר למשל). בזמנים העמוסים מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, התורים יכולים להיות מאוד ארוכים גם בשעת הפתיחה. ניתן להזמין כרטיסים מראש דרך אתר המוזיאון, או פשוט להזמין סיור מודרך.

כן, אפשרות מומלצת על ידינו לסיור מודרך במוזיאון סלבדור דאלי היא רכישת כרטיס אשר כולל סיור במוזיאון דאלי ובעיר פיגוראס שמשלב דילוג על התור בכניסה למוזיאון, עם אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה בקישור הזה.
אפשרות נוספת שמומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס אשר כולל כניסה ודילוג על התור למוזיאון דאלי, הסעה מברצלונה הלוך וחזור, סיור בפיגוראס וברובע היהודי של עיר ג'ירונה (Girona), עם אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה בקישור הזה.

בעיירה פיגראס שבקוסטה בראווה ניתן להסתובב ברחובות העתיקים, אפשר לבקר במוזיאון הצעצועים הנמצא 5 דקות הליכה מהמוזיאון. ובנוסף אפשר לבקר בטירת העיר טירת סנט פארן (Sent Ferran) או בכנסייה של העיירה. לאתרים נוספים השווים ביקור בעיירה פיגראס לחצו כאן.

בין המלונות המומלצים באזור מוזיאון דאלי בברצלונה ניתן למנות את המלונות Hotel Pirineos, Duran Hotel & Restaurant ו-Apartments Figueres. למידע נוסף מומלץ לקרוא גם על מלונות ליד מוזיאון דאלי.

כן, יש אפשרות לרכוש כרטיס משולב למוזיאון סלבדור דאלי ולטירת גאלה דאלי. כרטיס זה כולל כניסה למוזיאון (עם דילוג על התור) ולטירת גאלה דאלי, ומקנה 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), בקישור הזה.

לא, המוזיאון סגור בימי ראשון ושני.

מומלץ להקדיש לביקור במוזיאון של סלבדור דאלי לפחות שעתיים. אבל לנוסעים וחוזרים מברצלונה מדובר בחוויה של יותר מחצי יום כולל נסיעות כמובן.

המוזיאון פתוח כל השנה. יש הבדל קטן בשעות הפתיחה. יש פחות עומס ופחות קריטי לקנות כרטיסים מראש בהשוואה לקיץ. חוץ מזה אין הבדלים גדולים בין העונות ואין הבדלים גדולים בין השעות השונות.

ביום רגיל בחורף או בעונות המעבר, אין צורך להזמין כרטיסים מראש. התורים אינם ארוכים כמו בקיץ, בסופי שבוע או בחגים (באיסטר למשל). בזמנים העמוסים מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, התורים יכולים להיות מאוד ארוכים גם בשעת הפתיחה. ניתן להזמין כרטיסים מראש דרך אתר המוזיאון או באפשרות זו עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5), או פשוט להזמין סיור מודרך. אפשר לראות את מגוון האופציות השונות להדרכה זו פה

לדעתנו להרבה מאוד תיירים כן. זה אומנם יקר יותר מהגעה עצמאית, אבל גם מקל על הנסיעה לאתר, גם מאפשר הדרכה, וגם סוגר את הפינה של דילוג על התור במוזיאון. יש הרבה מאוד אופציות מסיור במוזיאון בלבד ועד שילוב עם טיול בחלקים אחרים של קוסטה בראווה (מאמפוריה בראווה ועד חירונה)

לכן הרבה בוחרים להגיע בעזרת סיורים מודרכים (סיורים יומיים)  שכמעט כולם יוצאים מכיכר קטלוניה לפיגרס ולמוזיאון. זו אופציה זו מעולה למי שרוצה לנסוע בראש שקט וגם להינות מהדרכה. אנו ממש ממליצים לבחון זאת לפחות , אפשר לראות את מגוון האופציות להדרכות כאלו פה - כאשר על רובן יש אפשרות ביטול בעת הצורף. הסיורים הללו יוצאים מברצלונה בשעות הבוקר ועורכים כ9-11 שעות בערך תלוי איזה סיור אתם בוחרים והאם ומה אתם בוחרים לשלב עם הביקור במוזיאון  (אנו ממליצים על סיורים קאלסיים שמחברים את המוזיאון, עם חירונה ועם אחת מעיירות החוף - טמריו, אמפוריה בראווה וכדומה).

כן, ההזמנה היא במקום עצמו עם הצגת תעודת סטודנט בתוקף.

כרטיס סטודנט לא מאפשר דילוג על התורים יש לקחת זאת בחשבון לכן לדעתנו, בקיץ (כדאי לקרוא קצת על ברצלונה בקיץ) בגלל התור הרב שווה לחשוב על הזמנה מראש של כרטיס רגיל ולא להמתין למרות ההנחה של 2 אירו (זה בערך ההפרש). בחורף זה פחות קריטי כיוון שהתורים קטנים יותר.

פתוח כל השנה. יש הבדל קטן בשעות הפתיחה. יש פחות עומס ופחות קריטי לקנות כרטיסים מראש בהשוואה לקיץ.

המלצות "הכל על" למבקר במוזיאון סלבדור דאלי בפיגראס




  • קחו בחשבון את התורים הארוכים שיש בכניסה למוזיאון. כדאי להזמין את הכרטיסים מראש ומומלץ להגיע למוזיאון עם מדריך שיכול לתת הסברים על התמונות המוזרות כדי להעמיק את חווית הסיור. להזמנת כרטיס הכולל דילוג על התור ונותן שירות לקוחות בעברית היכנסו לקישור הזה.
  • יש לקחת בחשבון שמומלץ להקדיש לביקור במוזיאון בין שעתיים לשלוש שעות ואפילו כדאי לעשות הפסקה קצרה באמצע ולצאת לאכול בחוץ (אפשר לצאת ולהיכנס ללא תשלום נוסף).
  • יש הרבה מלכודות תיירים ליד המוזיאון. שימו לב לא ליפול בפח של חמש מנות טאפאס במחיר ארוחה, שכוללת למעשה סלט תפוחי אדמה, כמה זיתים, מלון וכדומה. טאפאס לא אמור להיות תירוץ לתת לכם מעט אוכל עבור התשלום שלכם!
  • המוזיאון מעניק הנחה לסטודנטים (בניגוד למוזיאונים אחרים בספרד). כל תעודת סטודנט שכתוב עליה באנגלית מתקבלת, לא חובה להוציא תעודה בינלאומית בשביל זה. למידע נוסף.
  • למגיעים עם רכב – הנסיעה המומלצת היא על כביש החוף הפנימי N11 וירידה במחלף פיגראס (הגעה נוחה בסה”כ ראה השכרת רכב בספרד והשכרת רכב בקוסטה בראווה).
    ישנה חנייה רבה בעיר בחלקים שאינם קרובים למוזיאון. ליד המוזיאון החנייה בתשלום, אבל כעשר דקות הליכה משם תוכלו לחנות בחינם ותרוויחו סיור בעיירה (אם יש ברשותכם מכשיר GPS חפשו Passige Louis Companyes).
  • אפשרות לבילוי נוסף בעיירה: לבקר במוזיאון הצעצועים הנמצא בפיגראס במרחק חמש דקות הליכה ממוזיאון דאלי. המוזיאון כולל אוסף של יותר מ-4,000 פריטים ומתאים לסיור עם ובלי ילדים (ראה מידע נוסף תחת פיגראס).
  • לחובבי דאלי ומי שמעוניינים להכיר עוד יצירות של האמן כדאי לקרוא גם על טירת גאלה דאלי.
  • למי שנמצא בחופשה בברצלונה ומעוניין לצאת מהעיר ליום אחד ולבקר בעיר ובמוזיאון, ההגעה לפיגראס מומלצת ברכבת (זול יותר מהשכרת רכב, ראה השכרת רכב בברצלונה). הרכבת יוצאת ממתחם סנטס שבאזור כיכר אספניה. שימו לב שישנן רכבות מהירות וישנן רכבות מאספות – ההפרש בזמן הנסיעה הוא משמעותי (קרוב לשעתיים). מומלץ לחבר יום סיור כזה עם ביקור בחירונה, שיחסית קרובה ונגישה לרכבת.
  • המוזיאון מקיים גם אירועים של סיורים בלילה. למי שמעוניין שווה להתעדכן באתר.
  • המוזיאון הוא אופציה מעולה לחופשה רומנטית בברצלונה, והוא פופלארי מאוד על משפחות מכל העולם – אך התייר שומר המסורת בברצלונה ומשפחות בעל זיקה דתית צריכות לקחת בחשבון שחלק מהאומנות במוזיאון אירוטית ומופגנת מאוד (ראה מידע נוסף תחת ברצלונה עם ילדים).
  • ילדים: רק לילדים חובבי אמנות
  • בניגוד לאתרים רבים באזור קוסטה בראווה – לאתר זה אין בעיה גם בחורף והוא מעולה לחופשת חורף בברצלונה.
  • מחיר: 12 יורו ליחיד, 9 יורו לסטודנט.
  • מלונות ליד מוזיאון דאלי, כמו כל המלונות הנמצאים בעיירה פיגראס (Figueres), מרוחקים כארבעים-חמישים דקות נסיעה ברכבת מברצלונה. מתי כדאי ללון באזור? בעיקר  למי שבא לטייל ברחבי קוסטה בראווה. מרבית המלונות באזור מציעים לינה נוחה מאוד, במחירים טובים וכוללים אפשרות חנייה לרכב, נקודה קריטית למי שמתכנן סיור באזור עם מכונית שכורה (ראה השכרת רכב בספרד). מלונות מומלצים לדוגמא: מלון פלאזה אין פיגראס (Hotel Plaza Inn Figueres)מלון הדירות סיטט דה פיגראס (Ciutat de Figueres Apartaments) והמלון והמסעדה דוראן (Duran Hotel & Restaurant). ראה מלונות בפיגראס ומלונות ליד מוזיאון סלבדור דאלי.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

המלצות לקריאה נוספת

  • עמוד המידע שלנו באנגלית על מוזיאון סלבדור דאלי-Teatro-Museu Dali

מידע שימושי על מוזיאון סלבדור דאלי בפיגראס

שעות פתיחה

1 בנובמבר עד 28 בפברואר 10:30-18:00. 1 במרץ עד 30 ביוני 9:30-18:00. 1 ביולי עד 30 בספטמבר 9:30-18:00. סגור בימי שני. שימו לב שמתחילים להוציא אנשים החוצה חצי שעה לפני הסגירה.

כתובת

המוזיאון נמצא כאמור בפיגראס הנמצאת על הדרך המסחרית בין ספרד לצרפת, Placa Gala-Salvador Dali, 5, E-17600 Figueres

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

ישנם סיורים מודרכים היוצאים מכיכר קטלוניה, או על ידי יציאה ברכבת מהתחנה שבתחם סנטס ליד כיכר אספניה (יש לקנות כרטיסים בתחנה בקופות של חברת הרכבות Renfe). הנסיעה אורכת כשעה וחציעד שעתיים (תלוי בסוג הרכבת בה בחרתם).