1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים, אזורי תיירות, סיורים מודרכים ואטרקציות בברצלונה
  6. »
  7. מוזיאון ההיסטוריה של קטלוניה בברצלונה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | Museu d’Historia de Catalunya

מוזיאון ההיסטוריה של קטלוניה בברצלונה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | Museu d’Historia de Catalunya

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בברצלונה עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון ההיסטוריה של קטלוניה בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון ההיסטוריה של קטלוניה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מידע כללי

מוזיאון ההיסטוריה של קטלוניה (Museu d’Historia de Catalunya) נפתח בשנת 1996 במטרה להפיץ את ההיסטוריה והמורשת התרבותית של קטלוניה. הוא ממוקם במחסן המסחר הישן, שהוא הבניין המקורי היחידי המשומר של נמל פורט וול של ברצלונה. התערוכה הקבועה של המוזיאון מסודרת באופן כרונולוגי ותמטי, ומציגה היבטים שונים של ההיסטוריה הקטלאנית, כמו התקופה האיבריה הפרה-רומית, התקופה הרומית, ימי הביניים, העידן המודרני ותקופות עכשוויות. המבקרים יכולים לחקור מגוון רחב של חפצים, מסמכים ותצוגות מולטימדיה המסייעות להמחיש אירועים ותקופות משמעותיות בהיסטוריה של קטלוניה. חלק מהדגשים כוללים פסיפסים רומיים, כתבי יד מימי הביניים וחפצים מהמהפכה התעשייתית הקטלונית. המוזיאון נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית והוא יעד חובה לכל מי שמעוניין ללמוד עוד על ההיסטוריה והתרבות העשירה של קטלוניה.




מה רואים?

בקומה הראשונה של הבניין מתקיימות תערוכות זמניות משתנות, המלוות בפעילויות חינוכיות ואקדמיות. במוזיאון תערוכות של חפצים ומסמכים העוסקים בפוליטיקה וההיסטוריה המוסדית של קטלוניה. כמו כן ישנה תערוכה קבועה. ישנו מחיר כניסה לתערוכה הזמנית, מחיר לתערוכה המשתנה, ומחיר שכולל את שתיהן.

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

סרטון המציג את תוכו של המוזיאון להיסטוריה קטלנית

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • שימו לב, המוזיאון סגור בימי שני!
  • משפחות (שני מבוגרים וילד או יותר), אנשים מתחת לגיל 25 ומעל לגיל 65, פנסיונרים ובעלי מוגבלות בתנועה זכאים להנחה (למידע נוסף על-
  • ברצלונה למוגבלים בתנועה). ילדים מתחת לגיל 16 נכנסים חינם. המוזיאון מתאים ומומלץ לילדים, ובכלל כל אזור הנמל  אהוב במיוחד על ילדים ומספק אטרקציה עבורם לכמה שעות טובות לכן מומלץ בחום עבור משפחות (ראה מידע נוסף תחת ברצלונה עם ילדים).
  • ביום שלישי האחרון של החודש בין חודשים אוקטובר ליוני, הכניסה למוזיאון חינם, למידע נוסף על- ברצלונה בחינם.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור זה עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה למשל), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי העיר. כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד ברחוב אמפל (Carrer Ample) , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.
  • לטעמנו אין צורך לרכוש מראש כרטיס לאתר זה, בניגוד לסגרדה פמיליה ואתרי גאודי הפופולריים, ההמתנה בתור היא לא נוראית. כרטיסים ניתן למצואבלינק זה.
  • כדאי לשלב את הביקור במוזיאון יחד עם אתרי הנמל השונים- קומפלקס הקניות Mare Magnumמוזיאון השעווה בברצלונה (Museu de Cera / Wax Museum)האקווריום של ברצלונה Barcelona Aquariumפסל קולומבוס Mirador de Colom, רכבל למצודת מונז’ואיק, והמוזיאון הימי.

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers:

  • מי שלא שומר כשרות יש פיצה בשם “פיצה פצה” (קרוב לנמל) – הפיצה הכי טעימה בברצלונה.

מי שקרא עמוד זה, אולי יתעניין גם ב:

מידע שימושי על מוזיאון ההיסטוריה של קטלוניה

שעות פתיחה

ימי ראשון בשעות 10:00-14:30, ימי שלישי, חמישי-שבת בשעות 10:00-19:00, ימי רביעי 10:00-20:00. סגור בימי שני!

כתובת

Palau de Mar, Plaça de Pau Vila, 3, 08003 Barcelona, Spain

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו 4 (כתום) לרדת בתחנת Barceloneta

directions_bus
אוטובוס

קווים 39, 45, 59, D20, N8, N28 ו-V15 לתחנת Pg. Joan de Borbó, קו Pg. Joan de Borbó לתחנת MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA וקו V13 לתחנת Pla de Palau – Metro Barceloneta.