1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים, אזורי תיירות, סיורים מודרכים ואטרקציות בברצלונה
  6. »
  7. המוזיאון לאמנות עכשווית, ברצלונה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | MACBA

המוזיאון לאמנות עכשווית, ברצלונה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | MACBA

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בברצלונה עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון לאמנות עכשווית עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון לאמנות עכשווית: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מידע כללי

המוזיאון לאמנות עכשווית (או המוזיאון לאמנות בת זמננו) המוכר בברצלונה בשם MACBA הוא החלק המודרני של המוזיאון לאמנות של ברצלונה. ה-MACBA כולל שלוש קומות תצוגה ומציג תערוכות מתחלפות של אמנות מודרנית של יוצרים שפעלו החל מהמחצית השנייה של המאה ה-20.

כמו כל מוזיאון אמנות מודרנית, מוזיאון ה-MACBA מתאים במיוחד לחובבי אמנות שלא מסתפקים רק ביצירות הקלאסיות אלא אוהבים לראות קלאסיקה בהתהוות.

מבנה המוזיאון: המוזיאון ניצב ברובע ראוואל ונפתח לקראת סוף שנת 1995. מבנה המוזיאון הוא אולי האטרקציה המרכזית שלו – כבר בכניסה תוכלו לראות מבנה המשלב בנייה מעוגלת וישרה היוצרת אצל המתבונן תחושה של מרחב מיוחד. התקרה שמעל למסדרון הראשי עשויה כולה לבני זכוכית חצי אטומה, כך שמביטים כלפי מעלה כל מה שרואים הוא רק סוליות נעלי המבקרים בקומה שמעל. לא פעם הקירות במוזיאון הם קירות נעים ולהשלמת החוויה המדרגות המרכזיות גובלות בחלון זכוכית ענק. (להזמנה עם הנחה לגולשי הכל על. קוד  קופון  HAKO5 | להזמנת כרטיסים  עם שירות לקוחות בעברית)

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מה רואים?

מבנה המוזיאון (צילום : Nevado)

האוסף המוצג במוזיאון: במוזיאון ה-MACBAמוצגים תערוכות רבות לזמן קצר הכוללות יצירות אמנות של אמנים עכשוויים מכל העולם. בנוסף, מוצגות במוזיאון תערוכות רבות “לזמן ארוך”, הכוללות עבודות אמנות שהן מעשי ידיהם בעיקר של אמנים קאטלניים, ספרדיים וקצת אמנים זרים. התערוכות הקבועות משתדלות להעביר נקודת מבט ביקורתית על המצב העכשווי, וכן מהוות את הבסיס לבניית האוסף הקבוע של המוזיאון שנמצא בימים אלו בהתהוות. במוזיאון ישנם גם סיורים מודרכים בקיץ בשעה 16:00 ו-18:00 (שווה להתעדכן באתר המוזיאון לפני הביקור).

סביבת המוזיאון: בכניסה למוזיאון, לרגלי המבנה המיוחד שהמקומיים אוהבים לקרוא לו “הפיל הלבן”, נמצאת רחבה גדולה המשמשת בימי החופש כמקום מפגש לאנשי הספורט האורבני (סקייטרים, רוכבי אופניים ורולרבליידס), תרבות הרווחת בעיר. מומלץ לשבת ולצפות בסקייטרים ובלולייני האופניים מתאמנים (ובעיקר מתרסקים) ברחבה שבסמוך לבית המוזיאון (קרא עוד על ברצלונה וספורט).

בתוך המוזיאון (צילום : Kippelboy)

**פרסומת**



המלצות "הכל על" למבקרים ב-MACBA

  • ניתן לשלב את הביקור במקום עם ביקור גם בשוק לה בוקריה התוסס ולסייר בשדרות הראמבלס הסמוכות. וכמובן שכונת רוואל שהיא אזור מרתק בפני עצמו.
  • אתר זה כלול ברשימת האתרים של כרטיס האטרקציות המשולב של ברצלונה - iVenture Card. אם הנכם מתכננים לבקר באתר ובאתרי נוספים ברשימה, מומלץ לבדוק האם הכרטיס הזה כדאי לכם. למידע נוסף ראו כרטיס האטרקציות של ברצלונה.
  • ישנם כרטיסים מוזלים למי שמגיע לצפות רק בתערוכות מתחלפות או לחלופין רק בקבועות. אין צורך בהזמנת כרטיסים מראש.
  • חשוב לציין כי המוזיאון מומלץ עבור חובבי האמנות המודרנית בלבד, הוא לא נחשב לדעתינו לאתר חובה של ברצלונה.
  • שווה להתעדכן בימי הפתיחה של המוזיאון באתר, מכיוון שהוא סגור לעתים מזומנות באמתלות שונות (חג הציירים, חג המוכרים או סתם יום שבתון) – למען האמת זה סיפור החוזר בברצלונה כולה שאוהבת לצאת לחופש, אבל נכון שבעתיים במוזיאון זה.
  • לעיתים יש טיפוסים מפוקפקים באזור (כיכר המוזיאון היא מקום מפגש ללא מעט קבוצות אנארכסטיות) אם מישהו ברחבת המוזיאון מבקש מכם כסף או קופסת סיגריות (אירוע שקורה) – סרבו בנימוס, סביר שהוא לא יטריד אתכם יותר.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור זה עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה למשל), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי העיר. כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד תחנת סנט אנטוני (Sant Antoni) , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.
  • המוזיאון לאמנות עכשווית של ברצלונה כלול בכרטיס המוזיאונים של ברצלונה המקנה הנחות על מוזיאונים נבחרים בעיר.
  • המוזיאון גם נכלל בכרטיס ארטיקט הכולל כניסה ל-6 מוזיאוני אומנות בברצלונה ביניהם גם מוזיאון פיקאסו ומוזיאון חואן מירו.
  • למחזיקים בכרטיס ברצלונה קארד ישנה הנחה למבקרים באתר זה. אם הינכם מתכננים ביקור במקום, מומלץ לבדוק האם הכרטיס משתלם עבורכם (למידע נוסף ראו כרטיס ברצלונה קארד).
  • למתעניינים בספורט אקסטרים – רחבת המוזיאון היא אחד ממקומות המפגש לגולשי הסטקטבורד וספורטאי הפארקור של ברצלונה.
  • הלינה באזור המוזיאון מתאימה למי שמוכן ללון באזור פחות יוקרתי בלשון המעטה ולהרוויח לינה מרכזית אך זולה בהרבה בהשוואה למלונות הנמצאים על הראמבלס למשל. מלונות מומלצים לדוגמא: מלון קאסה קאמפר (Hotel Casa Camper)מלון סיוטאט ווייה (Ciutat Vella) ומלון אקטה ספלנדיד (Hotel Acta Splendid). ראה עוד תחת מלונות בברצלונהמלונות מומלצים בברצלונה ומלונות ליד מוזיאון MACBA.
  • ילדים: לא בטוח שזה המקום בשבילם, אלא אם ילדיכם אוהבי אמנות.
  • מחיר: כניסה לכל המוזיאון 7.5 יורו,6.5 יורו לסטודנטים וילדים. (ישנם גם כרטיסים מוזלים לתערוכות המתחלפות בלבד, או לתערוכות הקבועות בלבד).

אזור הMACBA הוא אזור האהוב על קהילת הסקייטרים של ברצלונה ורחבת המוזיאון מלאה
בשעות הערב בפעלולני סקייטבורד חובבים (צילום:Swedish Girls)

המלצות לקריאה נוספת

  • עמוד המידע שלנו באנגלית על מוזיאון זה: MACBA

מידע שימושי על המוזיאון לאמנות עכשווית של ברצלונה

שעות פתיחה

בין ה-26 ביוני ל-24 בספטמבר: בימי חול 11:00-19:30, שבת 10:00-20:00, ראשון וחגים 10:00-15:00 שלישי: סגור. בין ה- 25 בספטמבר ל- 25 ביוני: שני, רביעי ושישי 11:00-20:00, חמישי 11:00-21:30, שבת 10:00-20:00, ראשון וחגים 10:00-15:00 שלישי: סגור. מומלץ לבדוק באתר לפני הגעה (גם כפי שכתוב בהמלצות למעלה, המוזיאון נסגר לטובת אירועים רבים בלוח השנה הברצלונאי).

כתובת

Placa dels Angels 1

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

​קו 3 (ירוק), קו 1 (אדום) – לרדת בתחנת de Garcia; או קו 2 (סגול) – לרדת בתחנת universitet 

directions_bus
אוטובוס

קווים מספר 9, 14, 16, 17, 18, 38, 41, 55