1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים, אזורי תיירות, סיורים מודרכים ואטרקציות בברצלונה
  6. »
  7. המוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה בברצלונה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | Museu Nacional d’Art de...

המוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה בברצלונה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | Museu Nacional d’Art de Catalunya

עדכון אביב 2024

בעונה זו בברצלונה עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון לאומי לאמנות של קטלוניה בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון לאומי לאמנות של קטלוניה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מידע כללי

המוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה (Museu Nacional d’Art de Catalunya) הוקם ב1934 באחד מהביתנים ששימשו לתערוכה הבינלאומית ב-1929, אך רק ב1990 הוכרז כמוזיאון הלאומי של קטלוניה. המוזיאון שוכן בקצה של מזרקות הקסם, ממנו נשקף גם נוף מקסים של כיכר אספניה. במרחק הליכה קצר תוכלו לבקר באיזור המונז’ואיק במוזיאון חואן מירו וכמובן בפארק המונז’ואיק.

המוזיאון בולט במיוחד באוסף יוצא דופן של ציורים מהכנסייה הרומנסקית, אמנות גותית ואמנות קטלאנית מודרנית מסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20.

המוזיאון מוקדש בעיקר ליצירות מקומיות של אמנים קטלאניים, אך יש גם לא מעט יצירות של אמנים משאר חלקי ספרד ואירופה. מדובר באחד המוזיאונים הטובים בברצלונה ואחד הגדולים בספרד – יש בו כ-70 אולמות תצוגה ובהם כ-290,000 יצירות אמנות.

 המוזיאון הלאומי לאמנות של קטלוניה (צילום מקורי)

מה רואים?

יש פה את אוסף האמנות הרומנסקית שנחשב הטוב ביותר בעולם. ציורי קיר, עבודות מתכת ופסלים בעץ ובאבן. אוספים מתקופת הרנסאנס, הבארוק וגם אמנות מודרנית.

חזית המוזיאון (צילום: Jvhertumרישיון)

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • מומלץ לשלב את הסיור עם שאר אתרי המונז’ואיק (אצטדיון מונז’ואיקטירת המונז’ואיק), ביקור בכיכר אספניה (דרכה מגיעים בין כה וכה כשמגיעים במטרו) והכפר הספרדי.
  • סמוך אתר חניה בתשלום, אך אנו עדיין ממליצים להגיע עם המטרו או אוטובוס ולהימנע מהכנסת הרכב לעיר (למידע נוסף- השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד). לבעלי כרטיס לאוטובוס התיירים של ברצלונה – באתר זה יש תחנה סמוכה ונוחה מאוד לשימוש (למידע נוסף ראה אוטובוס התיירים בברצלונה).
  • מומלץ להזמין כרטיסים מראש הכוללים דילוג על התור והדרכה קולית (זמינה בספרדית, קטאלנית, אנגלית, רוסית, צרפתית, איטלקית ויפנית).
  • מי שרכש את כרטיס המוזיאונים של ברצלונה לא צריך לקנות כרטיס כניסה, מכיוון ומוזיאון זה כלול בכרטיס.
  • למחזיקים בכרטיס ברצלונה קארד ישנה הנחה למבקרים באתר זה. אם הינכם מתכננים ביקור במקום, מומלץ לבדוק האם הכרטיס משתלם עבורכם (למידע נוסף ראו כרטיס ברצלונה קארד).
  • המקום מונגש ברובו עבור מי שמתקשים בתנועה ומתניידים באמצעות כיסא גלגלים. יש אפשרות להשכרת כיסא גלגלים במקום, כמו כן יש חניית נכים שמורה (בחינם) ממש בסמוך למוזיאון. המעליות במוזיאון רחבות ומתאימות לכיסא גלגלים ועל הכפתורים כתב ברייל עבור עוורים. הכניסה לכלבי נחייה מותרת בכל חלקי המוזיאון (ראה גם ברצלונה נגישות לנכים ומוגבלי תנועה).
  • שימו לב כי המוזיאון סגור למבקרים בימי שני (מבלבד בימי חג – אז הוא פתוח גם בשני).
  • הכניסה חינם בכל יום ראשון הראשון של החודש, אך אנו דווקא פחות ממליצים להגיע בזמנים אלו – אז המוזיאון עמוס במבקרים והחוויה קצת מאבדת את זה. כמו כן, שימו לב כי ילדים מתחת לגיל 16 ומבוגרים מעל גיל 65 אינם נדרשים לשלם עבור כניסה למוזיאון (למידע נוסף על ברצלונה עם ילדים).
  • סטודנטים, משפחות (2 מבוגרים+ילד) וקבוצות זכאים להנחה בכרטיס הכניסה.
  • האתר נמצא באיזור מונז’ואיק שהלינה בו מומלצת למי שרוצה להתרחק מההמולה מצד אחד אך להיות קרוב למרכז העניינים מאידך. המלונות באזור זה מרוחקים מעט (בדגש על מעט) מאתרים המרכזיים, אך הם נמצאים במרחק סביר בנסיעה במטרו מהאתרים המרכזיים ובדרך כלל הם פחות יקרים. החסרונות באזור זה הם בעיקר המרחק מאזורי הבילוי הליליים של הראמבלס והרובע הגותי. בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון אוניקס פירה (Hotel Onix Fira)מלון אזול ברצלונה (Azul Barcelona) ומלון קטלוניה ברצלונה פלאזה (Catalonia Barcelona Plaza) – אזור זה מאוד פופולרי למי שמחפש לינה זולה בברצלונה ולינה המתאימה למשפחות.

מידע שימושי על מוזיאון הלאומי של קטלוניה

שעות פתיחה

אוקטובר-אפריל, שלישי עד שבת 10:00-18:00, ימי ראשון וחגים 10:00-15:00. ​מאי-ספטמבר, שלישי עד שבת 10:00-20:00, ימי ראשון וחגים 10:00-15:00

כתובת

Palau Nacional, Parc de Montjuïc, s/n, 08038, ברצלונהספרד

אתר רשמי
הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים 55 עד לתחנת Museu National d’Art de Catalunya

directions_subway
מטרו

קו 3 (ירוק) או קו 1 (אדום) עד לתחנת Plaça Espanya