הכפר הספרדי של ברצלונה- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Poble Espanyol

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בברצלונה ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם כפר הספרדי, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לכפר הספרדי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מידע כללי

הכפר הספרדי / פואבלו אספניול (Poble Espanyol) הוא כפר במונז’ואיק בברצלונה שמתאר את המגוון הארכיטקטוני בתולדות ההתיישבות האנושית בספרד(גרסה עתיקה וגדולה למיני ישראל). מלבד רחובות ומבנים מעוצבים בסגנונות השונים המאפיינים את ספרד – ניתן לפגוש במקום שחקנים המציגים בעלי מלכה ספרדיים מסורתיים.

הפארק נבנה לצורך היריד הבינלאומי שנערך בברצלונה ב-1929, יחד עם אתרים נוספים באיזור כמומזרקות הקסם בכיכר אספניה והאצטדיון האולימפי. אתר נחמד לסיור קצר, אך יש שמוצאים אותה כחוויה קצת ממוסחרת מדי.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מה רואים?

המבקרים יכולים לשוטט ברחובות ובכיכרות ולהתרשם ממגוון הסגנונות האדריכליים ומלאכות המסורת. פואבלו אספניול היא גם ביתם של סדנאות רבות, שבהן אומנים מדגימים את כישוריהם בכלי חרס, ניפוח זכוכית, ייצור תכשיטים ואומנות אחרת. בנוסף, הכפר מארח אירועי תרבות שונים, כגון קונצרטים, תערוכות ופסטיבלים מסורתיים, מה שהופך אותו ליעד תוסס ומרתק עבור תיירים ומקומיים כאחד.

רחוב טיפוסי בכפר הספרדי (תמונה: Jordiferrer)

הכפר הספרדי

המוזיאון מציע הזדמנות ייחודית לחקור סגנונות אדריכליים אזוריים שונים מכל רחבי ספרד במקום אחד. תיירים יכולים להעריך את ההבדלים והדמיון בין הסגנונות ולהבין את ההשפעות התרבותיות שעיצבו אותם. בכפר הספרדי מתקיימים אירועים, הופעות ופסטיבלים שונים. תיירים יכולים לעסוק במורשת התרבותית העשירה ובמסורות של המדינה על ידי השתתפות בקונצרטים, מופעי פלמנקו או פעילויות אחרות המציגות את המנהגים האזוריים. האטרקציות והפעילויות המגוונות בכפר הספרדי (פואבלו אספניול) פונה לאנשים מכל הגילאים, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי למשפחות. אם חשוב לכם לא להמתין בתור תוכלו להזמין כרטיס עם דילוג על התור בלינק זה עם שירות לקוחות בעברית

שאלות ותשובות נפוצות על הכפר הספרדי של ברצלונה

הביקור בכפר הספרדי מומלץ בעיקר למי שמעוניין בחוויה תיירותית נחמדה ובמיוחד עבור משפחות עם ילדים. ישנן פעילויות לילדים ברחבי הכפר ובמיוחד בבית המלאכה – האתר מאוד פופולארי על משפחות המבקרות בברצלונה

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לכפר הספרדי. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של הכפר הספרדי וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן: להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

בנוסף, אתר זה כלול ברשימת האתרים של כרטיס האטרקציות המשולב של ברצלונה - iVenture Card. אם הנכם מתכננים לבקר באתר ובאתרים נוספים ברשימה, מומלץ לבדוק האם הכרטיס הזה כדאי לכם. למידע נוסף לחצו כאן.

מומלץ להגיע לכפר הספרדי של ברצלונה במטרו- קו 1 (אדום), קו 3 (ירוק) או קו 8 (ורוד)– לרדת בתחנת Pl. Espanya.

אפשרות הגעה נוספת היא באוטובוס-

מומלץ להימנע מלהגיע עם רכב פרטי לכפר הספרדי של ברצלונה אם בכל זאת הגעתם עם רכב יש סמוך לאתר חניה בתשלום,

הביקור בכפר הספרדי מומלץ גם בשעות הערב ולא רק במשך היום כיוון שישנו סיור לילי בכפר הכולל סיור במקום והופעות לאור התאורה הלילית- חוויה מיוחדת שאנו ממליצים לא לפספס. למי שמעוניין אפשר לחבר אותו עם ביקור לילי הכולל חויית פלמנקו פופלארית. שווה לקרוא על כך עוד תחת פלמנקו בברצלונה

בין מקומות הלינה המומלצים בקרבת הכפר הספרדי ניתן למנות את המלונות Hotel Azul Barcelona, Miramar Barcelona ו Catalonia Barcelona Plaza. למידע נוסף מומלץ לקרוא גם על מלונות ליד המונז'ואיק.

מומלץ לשלב את הסיור בכפר הספרדי עם שאר אתרי המונז’ואיק (Montjuic)- אצטדיון מונז’ואיק (Estadi Olimpic Lluis Companys), טירת המונז’ואיק (Montijuic Castle) ועם ביקור בכיכר אספניה (Placa Espan).

כן יש כרטיסים המשלבים ביקור בכפר הספרדי עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב ביקור בכפר הספרדי וברכבל מונז'איק, וכולל דילוג על התור. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.
כרטיס המשלב ביקור בכפר הספרדי ובבית החולים סנט פאוו, וכולל דילוג על התור. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

כדאי להקדיש לביקור בין שעה וחצי לשעתיים. אלא אם הולכים להופעה או אירוע המתקיים במתחם ואז כמובן הזמן יכול להיות ארוך יותר.

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • אתר זה כלול ברשימת האתרים של כרטיס האטרקציות המשולב של ברצלונה - iVenture Card. אם הנכם מתכננים לבקר באתר ובאתרי נוספים ברשימה, מומלץ לבדוק האם הכרטיס הזה כדאי לכם. למידע נוסף ראו כרטיס האטרקציות של ברצלונה.
  • מומלץ לשלב את הסיור עם שאר אתרי המונז’ואיק (אצטדיון מונז’ואיקטירת המונז’ואיק) ועם ביקור בכיכר אספניה (דרכה מגיעים בין כה וכה כשמגיעים במטרו). הכפר הוא לא מאתרי החובה של העיר, אבל אופציה שבהחלט שווה לשקול למי שרוצה אטרקציה נעימה וייחודית (היום שיש גם הסברם בעברית בכלל זו הפכה להיות אופציה טובה במיוחד למבקרים עם ילדים).
  • ישנן פעילויות לילדים ברחבי הכפר ובמיוחד בבית המלאכה – האתר מאוד פופולארי על משפחות המבקרות בברצלונה – ראה ברצלונה למשפחות. בנוסף במקום מתקיימים אירועים מיוחדים עבור ילדים (בעיקר בתקופת הקיץ).
  • שימו לב כי ילדים עד גיל 12 זכאים להנחה, בנוסף ישנם כרטיסים למשפחות במחירים משתלמים.
  • מומלץ להזמין כרטיסים מראש באתר, מהסיבה הפשוטה שהם יותר זולים מאשר רכישה במקום.
  • סמוך אתר חניה בתשלום, אך אנו עדיין ממליצים להגיע עם המטרו או אוטובוס ולהימנע מהכנסת הרכב לעיר (למידע נוסף- השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד). לבעלי כרטיס לאוטובוס התיירים של ברצלונה - באתר זה יש תחנה סמוכה ונוחה מאוד לשימוש (למידע נוסף ראה אוטובוס התיירים בברצלונה).
  • יש אפשרות לרכוש הדרכה דיגיטלית באמצעות טאבלטים, זמין גם בעברית. מומלץ מאוד!!
  • סיור לילי – חוויה מיוחדת הכוללת סיור במקום והופעות לאור התאורה הלילית – המחירים שונים מכרטיסים ליום וכדאי להזמין מראש.
  • הלינה באזור הפארק מומלצת למי שרוצה להתרחק מההמולה מצד אחד אך להיות קרוב למרכז העניינים מאידך.
  • בעלי מוגבלויות זכאים להנחות כמו כן המקום מונגש לחלוטין (ראה גם ברצלונה נגישות לנכים ומוגבלי תנועה).
  • המלונות באזור זה מרוחקים מעט (בדגש על מעט) מאתרים המרכזיים, אך הם נמצאים במרחק סביר בנסיעה במטרו מהאתרים המרכזיים ובדרך כלל הם פחות יקרים. החסרונות באזור זה הם בעיקר המרחק מאזורי הבילוי הליליים של הראמבלס והרובע הגותי. בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון אוניקס פירה (Hotel Onix Fira)מלון אזול ברצלונה (Azul Barcelona) ומלון קטלוניה ברצלונה פלאזה (Catalonia Barcelona Plaza) – אזור זה מאוד פופלארי למי שמחפש לינה זולה בברצלונה ולינה המתאימה למשפחות.

תגובות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers:

  • ​לא לחשוב על לפספס! אתר קטן שמציג את כל סוגי הבניה הכפרית בספרד, נשמע מיותר אבל המבנים פשוט מרהיבים. בנוסף יש בין הסמטאות בתי מלאכה שונים- למשל לייצור זכוכית, בו במקום רואים איך יוצרים כלי אומנות מזכוכית, יש חנויות אמנים, טעימות יין וכדומה. מקום בהחלט מיוחד שלא כדאי לפספס.הכניסה היא בתשלום (15 יורו לאדם, יש הנחות לילדים וסטודנטים בהצגת כרטיס סטודנט) קרוב למזרקה הקסומה.
  • היינו שלשום, מקום מקסים!!! יש הסברים גם בעברית. המקום עצמו לא גדול, אבל נחמד.
  • יש באתר כל מיני סימטאות יפות עם מלא חנויות של עבודת יד – תכשיטים, מניפות, זכוכית, בדים. בחלק קטן מהמקומות אפשר לראות את המקומיים ממש מכינים ומעצבים. יש כמה מסעדות, יש כמה חדרים נחמדים שהילדים יוכלו להנות בהם. תסתכלו באינטרנט בטוח יש מידע ותמונות. צילמנו במצלמה אחרת הייתי מעלה לכאן.. המקום קטן יחסית – הייתי בטוחה שהוא הרבה יותר גדול.
  • בפואבלה אספניול קצת היה קשה לטייל עם עגלה!
  • פוובלה אספניול לא כולם ממליצים ואני לא הבנתי למה, אחד המקומות היפים, מעניינים וכיפיים טל תוותרו בשום אופן.
  • פואבלו אספניול-אתר חובה (בתשלום) בעיניי! מקום מהמם וכיפי עם חנויות של אומנים בתי קפה ומסעדות. עולה 12.5 יורו. אפשר לרכוש כרטיס בכניסה לכפר.
  • התכוונו ללכת לפואבלו אספניול לפני מופע המזרקות בכיכר אספניה. הגענו בשבע, אך הסתבר שאמנם המקום פתוח עד 24:00, אבל בשבע נסגרות החנויות ובעלי המלאכה ולכן זה לא כדאי להיכנס. אם בכל זאת מעוניינים להגיע בערב, אז תדעו שמשעה 20:00 זה עולה חצי מחיר. הולכים המון ברגל ורצוי להגיע עם נעלי התעמלות נוחות.

מידע שימושי על הכפר הספרדי

שעות פתיחה

​ימי שני 9:00-20:00. ימי ראשון, שלישי- חמישי 9:00-00:00. ימי שישי 9:00-3:00. ימי שבת 9:00-4:00

כתובת

Avda. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 13 08038 – Barcelona, ספרד111

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו 1 (אדום), קו 3 (ירוק) או קו 8 (ורוד) – לרדת בתחנת Pl. Espanya

directions_bus
אוטובוס

קווים 13, 150 לרדת בתחנת Poble Espanyol. (בתוך פארק המונז’ואיק מתניידים עם קווי אוטובוס פנימיים 50 ,5)