האקווריום של ברצלונה- כרטיסים בהנחה והמידע המקיף בעברית | Barcelona Aquarium

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בברצלונה וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אקווריום של ברצלונה, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום של ברצלונה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מדריך מקוצר לתכנון הביקור באקווריום של ברצלונה

האקווריום של ברצלונה (Barcelona Aquarium) שנפתח ב-8 בספטמבר 1995 הוא אחת האטרקציות המרכזיות שיש לברצלונה להציע ומהאתרים התיירותיים ביותר הפועלים בעיר (עד כה ביקרו בו מעל 14 מיליון איש). האקווריום כולל מעל 11,000 בעלי חיים שונים ו-450 מינים שונים ומשלב מחקר ומוזיאון שפונה במיוחד לקהל הצעיר. לצד גן החיות של ברצלונה – זה הוא אחד מהאתרים הפופולארים על תיירים אוהבי בעלי החיים המבקרים בעיר.

דגים באקווריום ברצלונההאקווריום של ברצלונה – מהאתרים המרכזיים בעיר ברצלונה

מומלץ להזמין את הכרטיסים לאקווריום מראש, זה מקל על התור בכניסה , לא יקר יותר מהתשלום במקום ומבטיח לכם כרטיסים בזמנים המבוקשים גם בימי הקיץ בהם האתר מלא בתיירים (להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום של ברצלונה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית). למי שמעוניין לבקר באקווריום מומלץ לבדוק כרטיסים משולבים לאטרקציות נוספות בברצלנה שהזמנתם ביחד יכולה לחסוך 5-10% מהמחיר הכולל למשל: כרטיס משולב לאקווריום וגן החיות, כרטיס משולב לאקווריום ורכבל המפורסם של ברצלונה שנמצא לא רחוק ממנו וכרטיס משולב לאקווריום ומוזיאון השוקולד של ברצלונה.

אחת האטרקציות המרכזיות באקווריום של ברצלונה הוא התצפית על הכרישים

חשוב לציין שהמחיר לא זול ולא כדאי לבוא עם ציפיות מוגזמות. האתר מזכיר קצת את המצפה התת-ימי באילת, אך הוא בהחלט שווה ביקור למי שנמצא בעיר, במיוחד אם הוא מגיע עם ילדים.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

שאלות ותשובות נפוצות על האקווריום של ברצלונה

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לאקווריום של ברצלונה, האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

יש אפשרויות רבות לדילוג על התור אשר מתאימות מאוד למי שרוצה לחסוך זמן. אפשרות ראשונה המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס אשר כולל דילוג על התור בכניסה לאקווריום של ברצלונה עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה.
אפשרות שניה המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיס אשר כולל דילוג על התור בכניסה לאקווריום של ברצלונה עם אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה בקישור הזה.

התורים בעיקר ארוכים בקיץ. בחורף נושא זה מעט פחות משמעותי, אבל אין יתרון אמיתי להזמין כרטיסים במקום ולכן אנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש.

הביקור באקווריום של ברצלונה מתאים לכל המשפחה ובעיקר למבקרים עם משיכה מיוחדת לבעלי חיים. כמו כן הביקור מאוד מומלץ עבור ילדים, המקום נבנה עבורם (אחרי הסיור מחכים לכם מספר מתקנים נחמדים בצורה של חיות ים, לתיירים הצעירים יותר שבינינו).

אם אתם בלי הילדים, אין צורך לדעתנו להיות "פריקים" של חיות ים כדי ליהנות מהאקווריום של ברצלונה. בסוף אומנם הדעות לגבי האקווריום חלוקות, יש האוהבים מאוד ויש שקצת מתאכזבים אבל לדעתנו אם אתם אוהבים בע”ח, גני חיות ואקווריומים האתר נחשב כאחד מהטובים בתחום.

במטרו על ידי קו 3 (ירוק) – לרדת בתחנת Drassanes, קו 4 (צהוב) – לרדת בתחנת Barceloneta.

מומלץ לשלב את הביקור באתר עם האתרים האחרים של אזור נמל ברצלונה (Port Vell) כמו קניון Mare Magnum, פסל קולומבוס (Mirador de Colom) או לחילופין לעלות ברכבל למונז’ואיק (Teleferic Port Vell (ישנו גם כרטיס המשלב את שתי האטרקציות, ראו כאן עם 5% הנחה).

כן, יש אפשרות לרכוש כרטיס משולב לאקווריום ולגן החיות של ברצלונה. כרטיס זה כולל כניסה לאקווריום ולגן החיות, ומקנה 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), בקישור הזה.
אפשרות נוספת היא לרכוש כרטיס משולב לאקווריום של ברצלונה ולאצטדיון הקאמפ נואו. כרטיס זה כולל כניסה לאקווריום ולאצטדיון, ומקנה 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), בקישור הזה.

לביקור באקווריום אפשר להקדיש משעה עד שלוש שעות.

בין המלונות המומלצים באזור האקווריום של ברצלונה ניתן למנות את המלונות Hotel Medinaceli, Hostel One Ramblas, ו-Arc La Rambla. לקריאה נוספת על מלונות באזור הנמל של ברצלונה מומלץ להיכנס לקישור הזה.

אין הבדל משמעותי בביקור בימי ראשון לבין שאר ימי השבוע, בימי ראשון האקווריום אפילו פתוח חצי שעה מאוחר יותר משאר השבוע. יש לקחת בחשבון שימי ראשון עלולים להיות צפופים יותר ועמוסים יותר.

כרטיסים לאקווריום של ברצלונה

ישנם מספר סוגים של כרטיסים לאקווריום של ברצלונה, מכרטיסי כניסה בסיסיים הכוללים דילוג על התור ועד כרטיסים המשלבים כניסה למספר אטרקציות בברצלונה. הזמנת כרטיסים מראש מאפשרת לדלג על התורים בכניסה לאקווריום שיכולים להיות ארוכים בעונת הקיץ המבוקשת וכן בתקופת החגים הנוצריים. אפשר לקנות כרטיסים דרך האתר הרשמי (מומלץ בעיקר לקבוצות של 4 מבוגרים), אחרת כדאי לקנות דרך אחד הספקים המומלצים המספקים הנחות ואפשרויות ביטול נוחות.

כרטיסי כניסה לאקווריום עם דילוג על התור

הכרטיס הבסיסי והזול ביותר שיתאים לתיירים שמעוניינים להיכנס לאקווריום בלבד, לדלג על התורים ולא להתעכב בכניסה על ידי שריון מקומות מראש. אנו ממליצים מאוד לבחון כרטיסים אלו במיוחד בעונת הקיץ המבוקשת.

  • להזמנת כרטיסי דילוג על התור באקווריום בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.
  • להזמנת כרטיסי דילוג על התור באקווריום עם אפשרות ביטול – לחצו כאן.

אם תעדיפו שלא להתחייב לתאריך ביקור מסוים או לשעת ביקור ספציפית, כדאי לדעת שישנו כרטיס (מעט יקר יותר) המאפשר לכם גמישות הן בתאריך (עד 3 חודשים) והן בשעת הביקור – אפשר לקנות כרטיס זה כאן עם 5% הנחה (קוד HAKO5).

כרטיסים משולבים – לאלו הרוצים לעשות יותר ולחסוך כסף

ישנם כרטיסים המשלבים את הביקור באקווריום ברצלונה עם אתרים נוספים – קניית כרטיס משולב היא נוחה יותר מאשר לקנות מספר כרטיסים בנפרד ובחלק מהמקרים תהיה זולה ומשתלמת יותר מאשר רכישת כרטיסים בנפרד.

כרטיס משולב לאקווריום ברצלונה ולגן החיות של ברצלונה

כרטיס זה כולל כניסה כולל דילוג על התור לאקווריום וכניסה לגן החיות בברצלונה ומתאים במיוחד למשפחות עם ילדים או לתיירים שאוהבים ומתעניינים בחיות. הכרטיס מקנה גם מדריך קולי על העיר וקוד של 10% הנחה לאתרים נוספים בעיר.

  • להזמנת הכרטיס המשולב בתוספת 5% הנחה בלעדית לגולשינו (קוד HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס משולב לאקווריום ברצלונה ולרכבל למונז’ואיק

כרטיס זה כולל כניסה לאקווריום ברצלונה (כולל דילוג על התור) וכרטיס לעלייה לרכבל מונז’ואיק שיקח אתכם עד למצודת מונז’ואיק. הכרטיס מומלץ לאלו שיבחרו בסיום הביקור באקווריום לעלות למצודה ברכבל הייחודי.

כרטיס משולב לאקווריום ברצלונה ולאוטובוס התיירים של ברצלונה

כרטיס זה כולל כניסה כולל דילוג על התור לאקווריום וכן כרטיס לעלייה לאוטובוס התיירים של ברצלונה המאפשר לראות את העיר בקצב שלכם ובנוחות רבה. הכרטיס מומלץ למי שמעוניין בנוסף לכניסה לאקווריום גם לראות את שאר האתרים היפים שיש לברצלונה להציע בנסיעה חוויתית.

יש עוד כרטיסים משולבים שיכולים להתאים לסוגים שונים של תיירים ולמשפחות עם ילדים, לדוגמה כרטיסים המשלבים את אקווריום ברצלונה עם קאסה באליו (לפרטים נוספים והזמנה עם 5% הנחה), עם מוזיאון השוקולד (לפרטים והזמנה עם 5% הנחה) או עם מוזיאון השעווה (לפרטים והזמנה עם 5% הנחה).




מה רואים ומה עושים באקווריום של ברצלונה?

האקווריום מציג את המגוון הרב של העולם התת-ימי של הים התיכון (ומה שלא תראו פה תוכלו לראות בדוכנים של שוק לה בוקריה…). בנוסף, האקווריום מציע מספר אטרקציות מעניינות כמו מנהרה תת מימית באורך של 80 מטרים (העוברת מתחת לים) היחידה באירופה. דפנות הזכוכית של המנהרה מאפשרות לצפות בכרישים ובחיות המים בסביבתן הטבעית ומדמה כאילו הקהל נמצא ממש מתחת למים. לאורך המנהרה כולה ישנה מסילה, שמאפשרת מנוחה קלה לרגליים ואף גישה נוחה לנכים.


המנהרה התת מימית באקווריום של ברצלונה (צילום מקורי)

אטרקציה נוספת שהאקווריום מספק היא חוויה מגניבה של צלילה עם כרישים. למי שתוהה לעצמו איך ניתן לצלול לידם, הסיבה הרשמית לכך היא שפשוט מדובר בכרישים שלא כל כך מעוניינים בבשר אדם (למרות שישנם מקומיים שטוענים כי הכרישים מסוממים ולכן אינם תוקפים – נשמח לשמוע את דעתכם בשאלה הזו, אתם מוזמנים לכתוב בלוח התגובות שמופיע בסוף העמוד).

כריש אקווריום ברצלונה (צילום מקורי)

כריש (צילום מקורי) ותמנון – מהחברים אותם פוגשים באקווריום של ברצלונה

אטרקציות ושירותים אחרים באקווריום: האתר מציע קפיטריה (אפשר לקנות באתר כרטיס המשלב ארוחה, כך שהעסק יוצא יותר זול). כמו כן, בסיום הביקור במנהרה ישנם אקווריומים קטנים המציגים יצורים מיוחדים ואזור משחקים “תת ימי” מותאם לקטנטנים. ישנם מספר מקומות בהם יש אפשרות להצטלם בתמונות “חוויה” (לדוגמה, תמונה משפחתית בתוך פה שלל כריש), ואחר כך אפשר לקנות את התמונות הללו (במחירים מופקעים). בחודשי הקיץ יש פעולות מיוחדות נוספות כמו שינה בלילה עם כרישים, קייטנות ופעולות למידה ויצירה.

כרטיסים לאטרקציות נוספות לילדים ומשפחות בברצלונה

**פרסומת**



המלצות הכל על לביקור באקווריום של ברצלונה

  • בעונות הביקוש כמו חודשי הקיץ והחגים עדיף לקנות את הכרטיסים מראש לדוגמה כאן עם 5% הנחה (קוד HAKO5) או כאן עם אפשרות ביטול.
  • האקווריום מומלץ מאוד לילדים, המקום נבנה עבורם – אחרי הסיור מחכים לכם מספר מתקנים נחמדים בצורה של חיות ים, לתיירים הצעירים יותר שבינינו. האקווריום ככל הוא חוויה אינטראקטיבית, רוב הילדים מוצאים אותה כמרתקת במיוחד (להמלצות נוספות לבילוי עם ילדים).
  • אם אתם מטיילים בזוג (מידע נוסף תחת חופשה רומנטית בברצלונה) או עם קבוצת חברים ואין לכם משיכה מיוחדת לבעלי חיים תוכלו לוותר על החוויה.
  • המקום הינו בעל גישה נוחה לנכים, כסאות גלגלים או עגלות ילדים, ראו גם ברצלונה לבעלי מוגבלות תנועה.
  • אתר זה כלול ברשימת האתרים של כרטיס האטרקציות המשולב של ברצלונה - iVenture Card. אם הנכם מתכננים לבקר באתר ובאתרי נוספים ברשימה, מומלץ לבדוק האם הכרטיס הזה כדאי לכם. למידע נוסף ראו כרטיס האטרקציות של ברצלונה. כמו כן, למחזיקים בכרטיס ברצלונה קארד ישנה הנחה למבקרים באתר זה. אם הינכם מתכננים ביקור במקום, מומלץ לבדוק האם הכרטיס משתלם עבורכם (למידע נוסף ראו כרטיס ברצלונה קארד).
  • למרות שיש חניה בתשלום בנמל לא רחוק מהאקווריום (שלוש תחנות) ההגעה למקום לא מומלצת עם רכב פרטי (ראה השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד) אלא עם תחבורה ציבורית – מטרו והליכה ברגל או אוטובוס שמגיע עד לאקווריום עצמו.
  • דעו מראש שאסור לאכול בתוך האקווריום, עדיף שתגיעו שבעים על מנת לא לשלם את מחיר הכניסה המופקע של הקפיטריה, או לחלופין קנו כרטיס המשלב ארוחה וביקור.
  • אתר האינטרנט של האקווריום מוצלח במיוחד ויש בו נתונים וידע מרתק. לחובבי חיות ואנשים העוסקים בים התיכון וביולוגיה ימית מומלץ להיכנס ולקרוא (ראו קישור מתחת).
  • שווה לחבר את הביקור באתר עם האתרים האחרים של אזור הפורט וול כמו פסל קולומבוס Mirador de Colom או לחילופין לעלות ברכבל למונז’ואיק (ישנו גם כרטיס המשלב את שתי האטרקציות, ראו כאן עם 5% הנחה). חובבי השופינג יוכלו לבקור בקניון לה-מאר הנמצא סמוך לאקווריום או בMare Magnum הקרוב – ראו גם קניות בברצלונה.
  • הלינה באזור קצת מנותקת מהחלק המרכזי של העיר העתיקה, אך היא מומלצת למי שמחפש קרבה לאתרי החוף, נוף של ים ומוכן לשלם על כך (לרוב המלונות פה יקרים ביחס למה שהם נותנים אם משווים זאת למלונות אחרים בעיר). חשוב לציין כי עדיין מדובר באזור מאוד מתוייר בעיר ובעל קרבה לאתרים חשובים כמו עמוד קולומבוסהראמבלה ואחרים, קרבה למוקדי קניות, מסעדות ובתי קפה רבים. מלונות מומלצים לדוגמא: מלון מדינאסלי (Hotel Medinaceli)מלון קולוניאל (Gargallo Hotel Colonial) ומלון ארק לה רמבלה (Arc La Rambla). ראה גם מלונות בברצלונהמלונות מומלצים בברצלונה ומלונות באזור נמל ברצלונה.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

נובמבר 2017:

  • הייתי באקווריום מדהים שם.
  • מומלץ מאוד לבקר באקווריום, היינו שם היה מושלם!!!!
  • כדאי לדעת שדרך חלק גדול מהמלונות יש קופוני הנחה. אנחנו לא הזמנו מראש ועמדנו מעט בתור (בקרנו באוגוסט).
  • לטעמי אפשר לקנות בכניסה..ולא מראש הייתי לפני שבוע (אוקטובר) לא היו תורים..
  • לדעתי שווה להגיע לשם, מאוד יפה בעיקר לילדים.
  • לדעתי המקום מאוד יפה שווה למי שאוהב דגים.
  • לטעמי לחובבי דגים בלבד…. כל השאר בזבוז זמן וכסף.
  • לדעתי המקום נחמד לא יותר מזה.
  • האקווריום נחמד מאוד אבל יש גם גן חיות שכולל בתוכו דולפינים, פנגווינים וכו’ אז ממליצה ללכת אליו במקום.

פברואר 2018:

  • איפה זה נמצא וכמה זה עולה?
    • האקווריום נמצא בנמל, ליד קניון מרמגנום. הכרטיס עולה 20 יורו לאדם בקופה ו- 18 יורו בקנייה online.
  • האקווריום ממש נחמד, יותר מותאם לילדים. ביקור של כ- 45 דקות במקסימום.
  • נחמד. לפי דעתי, מתאים למשפחה עם ילדים. אם הולכים בלי ילדים, את מקיפה את כל האקווריום בשעה עגולה ואולי פחות. עם ילדים יש יותר עניין.
  • מי שהיה באקווריום באילת יכול לוותר. אם אתם עם ילדים אז זה יכול להיות נחמד. אני, בעלי והילדים כולנו נהננו מאוד.

מרץ 2018:

  • היינו באקווריום. היה מקסים עם ילדים וגם לנו, שעתיים מעניינות.
  • נסענו ללילה דיאגונל, עשינו עוד סיבוב בבוקריה, לקחנו רכבת לשער הניצחון, טיילנו בפארק המצודה (התאכזבתי, המזרקה בשיפוצים והפארק די מוזנח). משם לקחנו אוטובוס לאיזור המרינה, טיילנו באיזור ונכנסנו לאקווריום. הייתי בברצלונה כאמור כמה פעמים ולא חשבתי ששווה ביקור- איזו טעות! פשוט מקסים. נהננו מכל שניה מהקטנה בת 3 וחצי ועד לסבא בן 70. באתר של האקווריום הכרטיסים זולים יותר מאשר באפליקציה או במקום. המשכנו למאראמגנום ועלינו דרך הגשר לראמבלאס.

יולי 2018

  • האקווריום (20 יורו כניסה) נחמד, לא יותר מזה. סיבוב חצי שעה לראות דגים וכרישים מי שיש לו ילדים מומלץ. מי שלא חובב את הז’אנר – לא חובה.

​המלצות לקריאה נוספת:

סרטון וידאו – המנהרה התת מימית של Barcelona Aquarium

מידע שימושי על האקווריום של ברצלונה

שעות פתיחה

כל יום 9:30-21:00. סופ”ש וחגים עד 21:30. בקיץ עד 23:00

כתובת

Moll d’Espanya, s/n

אתר רשמי
הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים מס’ 14, 17, 19, 36, 38, 40, 45, 57, 59, 64, 91, 157 לרדת בתחנת: port-able

directions_subway
מטרו

קו 3 (ירוק) – לרדת בתחנת Drassanes, קו 4 (צהוב) – לרדת בתחנת Barceloneta