מוזיאון הכדורגל אצטדיון קאמפ נואו, ברצלונה- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Camp Nou

עדכון מרץ, 2024

הסיורים באצטדיון הקאמפ נואו מבוקשים יחסית לאטרקציות אחרות בעיר כעת כשעומס התיירים בעיר עצמה הולך ועולה עם הכניסה לאביב. למרות שעוד לא מדובר בכמות התיירים שמאפיינת את הקיץ, כדי להגיע עם ראש שקט ולהיכנס מיד עם ההגעה כדאי להזמין את הכרטיסים מראש. ניתן להזמין כרטיסים לאצטדיון קאמפ נואו דרך הקישור הזה הכולל 5% הנחה לגולשי הכל על (HAKO5 קוד קופון) | ניתן למצוא כרטיסים לאצטדיון הקאמפ נואו בקישור הזה המאפשר ביטול חינם 24 שעות לפני הביקור | ובקישור הזה המאפשר שירות לקוחות בעברית.

שימו לב! בימים אלו נבנה האצטדיון הביתי החדש של ברצלונה, לכן לא ניתן לגשת לאזורים השונים באצטדיון עצמו, אבל ניתן לקבל הצצה ראשונה ותלת מיימדית לאצטדיון החדש ואיך יראה בסוף הבנייה

החודש מתקיימים משחקים גם במסגרת הליגה הספרדית וליגת האלופות (אותם ברצלונה משחקת באצטדיון האולימפי במונז’ואיק), תוכלו לראות את לוח המשחקים ולרכוש כרטיסים בעמוד הזה.

מדריך מקוצר למבקר בקאפ נאו

מוזיאון הכדורגל FC Barcelona הוא אתר חובה עבור אוהדי כדורגל בכלל ועבור אוהדי ברצלונה בפרט. המוזיאון הוא למעשה “מקדש חילוני” של קבוצת הכדורגל המפורסמת של העיר שנחשבת לאחת העשירות בעולם (יותר מ-100,000 מנויים) והוא נמצא בתוך יציע מספר 7 של אצטדיון הכדורגל “קאמפ נואו” (camp nuo), מהגדולים והמפורסמים בעולם (כמעט 99,000 מקומות ישיבה).

קאמפ נאו – אחד מאתרי התיירות הפופלארים ביותר בברצלונה

רוב התיירים המבקרים בברצלונה לא מחמיצים את הביקור בקאמפ נאו. מעטים מסתפקים במבט מבחוץ באחד האצטדיונים המרשימים ביותר בספרד, בעוד שהרוב בוחרים להיכנס פנימה ולצעוד בין הקירות ההיסטוריים של האצטדיון. הם מתרשמים מהאווירה המיוחדת, מסיירים בחדרי ההלבשה, במנהרת השחקנים וגם במוזיאון המועדון, שבו מוצגים גביעים, מזכרות וחולצות של שחקנים אגדיים שהפכו לאגדה במועדון (מומלץ להזמין כרטיסים מראש – לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על). מעבר לכרטיסי הבסיס לביקור בתוך האצטדיון יש אפשרות להזמין כרטיסים מורחבים המאפשרים משחק בשוער הרובטי שכבש את העולם (לפרטים והזמנה) או כרטסיים המאפשרים גם כניסה לאצטדיון הכדורסל של ברצלונה (לפרטים והזמנה). אילו שרוצים להעמיק יכולים גם להצטרף לאחד הסיורים המודרכים המסבירים על ההיסטוריה העשירה של המועדון והאצטדיון – ישנם גם סיורים המתמקדים באצטדיון בלבד וגם כאלו שילכו אתכם בסיור כללי בברצלונה ודרכם תכירו את החיבור בין העיר לבין קבוצת הכדורגל מהמפורסמות בעולם (לפרטים והזמנה של סיורים באצטדיון עם אפשרות ביטול).

שאלות ותשובות נפוצות על אצטדיון הכדורגל קאמפ נואו

שאלות ותשובות נפוצות שנשאלנו לאורך השנים על ביקור באצטדיון קאמפ נאו

הביקור באצטדיון קאמפ נואו הוא חובה בעיקר לחובבי הכדורגל ולחובבי בארסה בפרט, אבל הביקור בו היא חוויה לכולם. לאחרים שאינם אוהבי כדורגל, האצטדיון הוא חוויה נעימה המאפשרת הצצה לאצטדיון הגדול והמפורסם באירופה. ילדים אוהבי כדורגל יהנו מאוד וירגישו כאילו המקום בנוי בשבילם. מי שפחות מתעניין בנושא עשוי לאבד עניין יחסית מוקדם. הביקור במוזיאון של ברצלונה מותאם למוגבלי תנועה, אפשר להיכנס ללא מדרגות ויש מעלית שמאפשרת התניידות עם כיסא גלגלים.

העומס העיקרי באצטדיון קאמפ נואו הוא בעיקר בחודשי הקיץ. בנוסף כדאי לבדוק את שעות הפתיחה של האצטדיון בימים של משחקים. המקום נסגר כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה. אפשר לראות את לוח המשחקים של הקבוצה פה: כדורגל בברצלונה

מומלץ להגיע לאצטדיון קאמפ נואו באמצעות המטרו: עולים על קו 3 (ירוק), יורדים בתחנת Palau Reial, פונים ברחוב Marti i Franques-עד שמגיעים ל-Avinguda Aristides Maillol ומגיעים לשער הכניסה (שער מספר 7). אפשר להגיע גם דרך קו 5 (כחול). יש הבוחרים גם לבוא באוטובוס: קווים מספר: 75, 7, 157.

בשל הפופולריות הרבה של האתר מומלץ להזמין כרטיסים מראש לאורך כל חודשי השנה. ניתן להזמין כרטיסים לאצטדיון קאמפ נואו דרך הקישור הזה הכולל 5% הנחה לגולשי הכל על (HAKO5 קוד קופון), או דרך הקישור הזה המאפשר ביטול חינם 24 שעות לפני הביקור.

לרכישת כרטיסים עבור סיור מודרך בקאמפ נואו מוזמנים ללחוץ על הקישור הזה המאפשר ביטול בחינם. סיור זה כולל סיור מודרך במוזיאון והסעה באוטובוס מאורגן. אפשרות נוספת לסיור מודרך היא בקישור הזהשגם הוא עם אפשרות ביטול בחינם. סיור מודרך זה כולל כניסה אקסלוסיבית לחדר ההלבשה, חדר העיתונות ועוד.

אין חובה בסיור מודרך כדי להיכנס לאצטדיון, אפשר להסתפק בכרטיס כניסה בלבד. סיור מודרך נועד למי שרוצה להרוויח את העומק ההיסטורי והתרבותי שיש באצטדיון.

אין סיורים מודרכים בעברית היוצאים באופן קבוע, אפשר לדבר עם מדריך תיירים ישראלי בעיר שיארגן לכם סיור יחודי, אתם רוצים בסיור כזה.

אזור הקאפ נאו אינו מעניין מאוד מבחינה תיירותית.  נוח לחבר אותו עם האתרים הנמצאים בכיכר אספניה וגבעת המנוז'ואיק. בעיקר בגלל שהמטרו עובר שם בדרך לקאמפ נואו ומהמרכזים התיירותים, זהו המרכז הקרוב ביותר לאצטדיון.

אזור זה לא מבוקש מאוד ללינה למעט אילו המחפשים ללון בקרבת המגרש כיוון שהם הגיעו לחופשה שכולה בסימן כדורגל (ראו גם מלונות לחופשת כדורגל בברצלונה) כמו גם אנשים המחפשים לינה עסקית בעיר. בין המלונות המומלצים באזור אצטדיון קאמפ נואו ניתן למנות את מלון Catalonia Rigoletto, מלון AC Hotel Victoria Suites by Marriott ודירות 08028 Apartments. מידע נוסף על מלונות ליד הקאמפ נואו ניתן למצוא בקישור הזה.

יש אפשרות לשמירת חפצים באזור אצטדיון קאמפ נואו, כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד תחנת קולבלאנק (Collblanc) , תוכלו לראות את האופציות השונות בקישור הזה.

כן, ישנם כמה כרטיסים שמשלבים כניסה לקאמפ נואו עם אטרקציות נוספות. למשל ניתן למצוא כרטיס משולב לאוטובוס התיירים של ברצלונה ולקאמפ נואו בקישור הזה הכולל 5% הנחה לגולשי הכל על (HAKO5 קוד קופון) ובקישור הזה המאפשר ביטול חינם, ניתן למצוא כרטיס המשלב גם כניסה לאקווריום של ברצלונה בקישור הזה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (HAKO5 קוד קופון). בנוסף ישנה אפשרות להזמין אקספלורר פאס שמאפשרת כניסה למספר אטרקציות שונות בקישור הזה (עם אפשרות ביטול חינם).

כן, רק שימו לב שבימי ראשון המוזיאון בקאמפ נואו פתוח רק מ10:00 עד 14:00.

מומלץ להקדיש לביקור בקאמפ נואו כשעה וחצי. אלא אם אתם ממש אוהדים שרופים של הקבוצה ומתעכבים יותר על המוצגים.

כן, אוטובוס התיירים עובר גם ליד הקאמפ נואו, וניתן אף להזמין כרטיס משולב לשניהם (אפשרות מומלצת בקישור הזה). לקריאה נוספת מומלץ להיכנס גם לעמוד שלנו על אוטובוס התיירים בברצלונה.

המוזיאון כמעט כולו מונגש ככה שהוא נוח לביקור גם עם עגלות וכיסאות גלגלים. למגיעים למשחק באיצטדיון קאמפ נואו יש איזור ייעודי ומונגש, ניתן לקרוא בקישור הזה לאתר הרשמי של הקבוצה לעוד פרטים על כך. יש לשים לב שעל מנת להיכנס לאזור זה יש להירשם מראש וכי לא ניתן להיכנס לאזורים האחרים שאינם מונגשים בכסא גלגלים גם במידה ויש כרטיס תקף למשחק.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

לעדכון על המשחקים המתקיימים באצטדיון ראה
לוח משחקי הכדורגל בברצלונה

סיסמת המועדון היא “Mes que un club”, או בעברית: “הרבה יותר ממועדון”. ואכן, מועדון הכדורגל של ברצלונה עמד בסיסמה שלו והפך להיות אחד מסמלי הלאומיות והתרבות היחודיות של הקטלונים. בימיו של פראנקו האהדה למועדון הייתה הצורה היחידה בה יכלו הקטלונים לממש את השאיפות הלאומיות שלהם. משחק בין ברצלונה לקבוצת המלך ריאל מדריד (המכונה “סופר קלאסיקו“) הינו עד היום סמל של מאבק פוליטי הרבה יותר מאשר משחק בין שתיים מהקבוצות הטובות בתבל.

סיסמת המועדון (צילום מקורי)

סיסמת המועדון (צילום מקורי)

בשתי הקומות של המוזיאון ניתן לראות שלל מוצגים הקשורים לקבוצה ולעולמה. בקומה הראשונה תוכלו לצפות בפסלים ופסלונים העשויים עץ ונחושת יחד עם חפצים הקשורים לקבוצה על ענפיה השונים: מחלקיים השייכים לקבוצת ההוקי קרח של המועדון, כדורים מענפי ספורט שונים עליהם מצוייר סמלה של הקבוצה, כרטיסי כניסה למשחקים מיוחדים, גביעים ומדליות בהם זכתה הקבוצה, המסודרים בארון הגביעים לפי שנות הזכייה בהם, ופריטים מעניינים נוספים כמו חוזים שנחתמו עם שחקני עבר מפורסמים.

הזמנת כרטיסים לקאמפ נואו – 5% הנחה רק לגולשי הכל על

חולצה של סטויצ’קוב – דוגמא לחולצות המופיעות במוזיאון (צילום: Imerros)

בקומה השנייה ניתן להתרשם מרישומים המתארים את שחקני הקבוצה, תמונות צבע ומודעות פרסומת למוצרים שונים בכיכובם של שחקני הקבוצה. בנוסף, ניתן לצפות בתצלומים של הרכבי עבר מפוארים, מודעות של משחקים בינלאומיים וכיו”ב. בצד מוקרן סרט וידאו שמטרתו להסביר את הקשר ההדוק בין הקבוצה לעיר, הסרט מתעד את האווירה הכללית האוחזת בעיר ביום של משחק חשוב של הקבוצה.ו




סרטון מידע על מוזיאון הכדורגל קאמפ נואו מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על

בנוסף, תוכלו לבקר בחלקי האצטדיון השונים, כמו תאי ההלבשה (של הקבוצה האורחת בלבד – לחדרי ההלבשה של המקומיים לא ניתן להיכנס) ויציע הכבוד.כמובן שכל ההליכה במוזיאון מלווה בצבעי ה-Blau Grana, צבעי הדגל של הקבוצה.

יציע הכבוד בקאמפ נאו

יציע הכבוד בקאמפ נאו

כמובן שכמו כל אתר תיירותי טוב, אין שום אפשרות לצאת מהמוזיאון בלי לעבור דרך “שואב הארנקים” – חנות המזכרות. בחנות תוכלו לקנות נעליים, ביגוד ספורט, כדורים, קלטות וידאו, צעיפים, כובעים, פוסטרים של שחקני הקבוצה ועוד שלל מוצרי מרצ’נדייז של הקבוצה. חשוב לדעת שהמחירים בחנות יקרים במיוחד וכדאי להתאפק ולקנות אותם מוצרים במקומות אחרים.

ארון הגביעים במוזיאון הכדרוגל בברצלונה (צילום מקורי)

ארון הגביעים במוזיאון הכדורגל בברצלונה (צילום מקורי)

כרטיסים וסיורים מודרכים בקאמפ נאו

בקאמפ נאו תוכלו לחוות לא מעט סיורים מודרכים מסוגים שונים.

 סיור מודרך עצמאי באצטדיון

זו היא אופציה הפופלארית בה פשוט נכנסים ועוברים בחדרים והמיצגים השונים שיש באצטדיון. הזמנת הכרטיס מראש תעלה כמו באצטדיון עצמו ותחסוך לכם את ההמתנה בקופות. (HAKO5 קוד קופון) לפרטים והזמנה עם חמש אחוז הנחה לגולשי הכל על למרבית המבקרים זו אופציה נהדרת וזולה יחסית.

 סיור עם מדריך באצטדיון

סיור מודרך באצטדיון הכדורגל של ברצלונה. הסיור כולל מדריך שיקח אותכם לפינות מיוחדות של מקדש הכדורגל הגדול באירופה.
הסיור כולל, הדרכה בקבוצות קטנות, כניסה למוזיאון של ברצלונה, עליה על כר הדשא של האצטדיון, וכניסה לחדרי ההלבשה של הקבוצה האורחת.
שימו לב שבימים של משחק באצטדיון, הסיורים מסתיימים מוקדם יותר.  תוכלו למצוא סיורים מודרכים מסוגים שונים שיש באצטדיון  – מסיור מודרך פשוט יחסית ועד סיור מודרך שילווה אותכם בעוד פינות בעיר הקשורות לקבוצת הכדורגל.  זו היא אופציה מצויינת למי שרוצה להעמיק. חובה להזמין מראש, בעונות התיירות עדיף זמן ניכר לפני הביקור. (ניתן להזמין מקום בסיורים המודרכים באצטדיון דרך הקישור הזה הכולל 5% הנחה לגולשי הכל על (HAKO5 קוד קופון) | או דרך קישור הזה המאפשר ביטול חינם 24 שעות לפני הביקור | או דרך הקישור הזה שנותן שירות לקוחות בעברית).

סיורים למתקדמים

היום ניתן להזמין סיורים ייחודיים בקאמפ נאו, המאפשרים חיזוק של החוויה בביקור – משילוב של VR דרך אפשרות לבעוט כדורים למדמה של שוער בשער האצטדיון ועד סיורים המאפשרים לראות את האצטדיון דרך העניים של שחקני הקבוצה. העלויות של סיורים אילו גבוהות יותר מהביקור הסטנדרטי – אם אתם חולי הקבוצה או המשחק – זה עשוי לדבר אליכם. (HAKO5 קוד קופון) לפרטים והזמנה עם חמש אחוז הנחה לגולשי הכל על 

 

 

הזמנת כרטיסים לחווית הקאמפ נואו -
5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקר במוזיאון הכדורגל

  • אפשרויות כרטיסים:
  • כדאי לבדוק את שעות הפתיחה בימים של משחקים באצטדיון. המוזיאון נסגר שלוש שעות לפני בעיטת הפתיחה.
  • הביקור באצטדיון הוא חוויה לכולם. לחובבי כדורגל במיוחד אוהדי בראסה – הוא חובה, לאחרים הוא חוויה נעימה שמאפשרת הצצה לקרביים של האצטדיון הגדול והמפורסם באירופה.
  • נוח מאוד לחבר את הביקור באצטדיון עם האזור של כיכר אספניה והמונז’איק – זה גם נוח מבחינת המרחק וגם בגלל שיש מטרו ישיר.
  • המחירים בחנות יקרים במיוחד וכדאי להתאפק ולקנות אותם מוצרים במקומות אחרים.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור זה עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה למשל), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי העיר. כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד תחנת קולבלאנק (Collblanc) , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.
  • ילדים: ילדים אוהבי כדורגל יהנו מאוד וירגישו כאילו המקום בנוי בשבילם. מי שפחות מתעניין בנושא עשוי לאבד עניין יחסית מוקדם.
  • הביקור במוזיאון של ברצלונה מותאם למוגבלי תנועה, אפשר להיכנס ללא מדרגות ויש מעלית שמאפשרת התניידות עם כיסא גלגלים.
  • מחיר: 22 יורו לכניסה רגילה, 18.3 לילד. 14-17 יורו נוספים לסיור מודרך (הסיור באצטדיון כולל ביקור בכמה חלקים – במקומות הישיבה הרגילים, ביציע הכבוד, במלתחות של השחקנים, בחדר התפילה המשמש את השחקנים לפני המשחק וכמובן במוזיאון ובחנות של הקבוצה. כניסה חינם לבני 3 ומטה. 5% הנחה למחזיקים בכרטיס ברצלונה קארד.
  • באופן כללי אנו לא ממליצים להזמין מלון סמוך לאצטדיון מהסיבה הפשוטה, המקום רחוק מכל האתרים המרכזיים של העיר. מצד שני אם הגעתם לזמן קצר רק בשביל לראות משחק או שפשוט לא מעניין אותכם לראות את אתרי ברצלונה השונים ואתם רוצים לשלם פחות עבור יותר שירותי אירוח או אם באתם לפגישת עסקים או כנס באחד ממרכזי העסקים באזור. יש סביב לאצטדיון כמה הצעות נחמדות ללינה.(קרא עוד על מלונות ליד הקאמפ נואומלונות בברצלונהמלונות מומלצים בברצלונה). המלונות המומלצים באזור הקאמפ נאו (לחיצה על שם המלון תוביל אתכם למידע בעברית על המלון ולהשוואה הצעות מחיר לכל מלון מתוך האתרים השונים):  Catalonia Rigoletto – מלון 4 כוכבים מזולים שניתן למצוא בעיר. המלון מועצב ונעים מפצה על המרחק מהעיר בקרבה לתחנת מטרו. 08028 Apartments –  דירות מועצבות הנמצאות ממש בסמוך לאצטדיון. הדירות קרובות למטרו כך שאפשר להגיע יחסית בקלות למרכז העיר. במתחם הדירות ישנה גם בריכה קטנה (אבל לא להתלהב יותר מידי – היא באמת קטנה) הבעיה הגדולה שלהם היא רעש מהרחוב הסמוך והמטרו.

אזור התהילה של האצטדיון - מאפשר לראות את הפוסטרים של הקבוצות הגדולות של ברצלונה. 

אזור התהילה של האצטדיון – מאפשר לראות את הפוסטרים של הקבוצות הגדולות של ברצלונה. 

המלצות למעוניינים לצפות במשחק כדורגל בקאמפ נואו:

  • גם מי שאינו אוהב כדורגל יהנה מצפייה ממשחק בקאמפ נואו – החוויה באצטדיון אדירה, הסדר מופתי ואפילו השירותים מצוחצחים.
  • איפה קונים כרטיסים?
    אפשרות א’: להזמין כרטיסים סמוך ליום המשחק בחנות הכרטיסים בראמבלס, או בקופת האצטדיון – אפשרות זו טובה למשחקים בהם הביקוש לכרטיסים נמוך (משחקי ליגה רגילים) כיוון שאז תוכלו לקנות כרטיסים טובים מאוד במחירים מצוינים. במשחקים בעלי ביקוש גבוה (משחקי ליגת האלופות, סופר קלאסיקו, או משחקי מכריעים בליגה) אפשרות זו לא מומלצת מכיוון שהכרטיסים נגמרים מהר ואין אפשרות לקנות אותם שלא מספסרים במחירים מופקעים.
    אפשרות ב’: להזמין כרטיסים מראש – ישנם חברות ואתרים רבים המאפשרים קניית כרטיסים למשחקים של ברצלונה מראש. המחירים בקנייה מראש הם אופציה טובה למי שרוצה לראות משחק בעל ביקוש גבוה ומי שרוצה ראש שקט (להיות בטוח שיהיו לו כרטיסים) ומוכן לשלם על כך סכום יותר גבוה במקצת.

סיור באצטדיון הקאמפ נאו - אצטדיון מרשים גם שאין בו איש

סיור באצטדיון הקאמפ נאו – אצטדיון מרשים גם שאין בו איש

  • מתוך כך החברות שמוכרות כרטיסים למשחקים, אנו ממליצים על שלוש חברות שבלחיצה על הקישורים תוכלו לקבל מידע על כל אחת מהם באתר שלנו. טיקטאינגואיסתא (המפעילה את חברת החבילות איסתא ספורט).
  • חשוב לדעת שגם בהזמנה מראש הכרטיסים מגיעים לא פעם בסמוך למשחק (לילה קודם או אפילו בבוקר המשחק – מה שגורם לדפיקות לב לא פעם, אבל אם תקנו דרך חברות מוסמכות ובעלות ותק (כמו אלו שכתבנו כאן) אתם יכולים להיות בטוחים שהכרטיסים יגיעו.
  • למעוניינים לקנות כרטיסים לצפייה במשחקים חשוב לדעת: יש מחירים שונים לכל סוג של משחק (המחירים היקרים ביותר הם כמובן משחקי ליגת האלופות ומשחקי הסופר קלאסיקו נגד ריאל מדריד). יש כרטיסים זולים יותר מאחורי השערים ועבור מקומות ישיבה מרוחקים מהמגרש.
  • לא השגתם כרטיס למשחק? לא נורא, תוכלו לראות אותו באחד הפאבים הנמצאים באזור האצטדיון – חוויה בפני עצמה.
  • הסוגיה הגדולה שצריך לתת לה את הדעת היא ההגעה למשחק והיציאה ממנו, במיוחד במשחקים גדולים (דמיינו לעצמכם מאה אלף איש היוצאים יחד מאצטדיון אחד…). לכן, כדאי להגיע מוקדם לפני המשחק – אפשר לשתות בירה לפני המשחק, או סתם לצפות באוהדים המשולהבים ובשוטרים שמנסים להשתלט עליהם, וכמובן להיאזר בהרבה סבלנות.
  • חשוב לדעת שבעבר היו מספר מקרים של שוד כרטיסים בסמוך לאצטדיון. אמנם הם קרו לפני יותר מחמש שנים ומאז הסדר והמשמעת בעיר רק עלו (מאז שהוקמה משטרת התיירות העירונית), אבל בכל זאת כדאי שתצניעו את הכרטיס למשחק (במיוחד למשחקי ליגת האלופות היקרים) כפי שאתם נוהגים עם ארנקכם.
  • דבר נוסף שכדאי שתדעו לפני המשחק: המושבים באצטדיון מחולקים לאזור זוגי ואי-זוגי, מה שאומר שאם קיבלתם לדוגמה כרטיסים מס’ 50 ו-52 תשבו במשחק זה ליד זה.
  • לתיירים נכים ומוגבלי תנועה הכניסה למוזיאון בהנחה (גם למלווה). למידע רב על על טיפים לתיירים בעלי מוגבלות תנועה בברצלונה בכתבה של ליאור כוכב לב.
  • לא להגיע עם רכב לאצטדיון, אין חניה (אלא עם אתם בחירים או VIP המקבלים הזמנה הכוללת שימוש בחניית המועדון. למידע נוסף עם רכב בברצלונה: השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד). לבעלי כרטיס לאוטובוס התיירים של ברצלונה - באתר זה יש תחנה סמוכה ונוחה מאוד לשימוש (למידע נוסף ראה אוטובוס התיירים בברצלונה)..

מי שקרא עמוד זה ודאי יתעניין גם ב:

כרטיסי כניסה, כרטיסים משולבים והדרכות בקאמפ נואו

המלצות לקריאה נוספת:

המלצות של גולשים:

תגובות והמלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

  • יואב ג: כרטיסים למוזיאון של הקבוצה בקאפ נאו חשוב לקנות מראש. דרך אגב ניתן לקנות את הכרטיסים למוזיאון  (לעיתים בהנחה של 5 אחוז), גם בדוכני האינפורמציה הפזורים בעיר.
  • סרגי יורשנקו: עלות הסיור הינה 23 יורי לאדם ולא 14 כפי שקראתי לפני כן (לא זוכר איפה )
    כרטיס של 14 יורו מיועד לילדים עד גיל 13 ולמבוגרים. אוהדי ברצלונה חייבים לבקר בו !!! בעיקר כדי להתרשם מעוצמת המועדון לדורותיו ולראות את עולם הגביעים של המועדון.גם כדורי הזהב של מסי מוצבים במוזיאון.
  • דבר הילדים (ילדים של משתמשי ערכת ההדרכה שלנו, השמות בדויים):
    עומר (בת 13): היה משעמם, אני לא מבינה למה הייתי צריכה לראות את כל הכדורי רגל האלה.
    דניאל (בן 7): היה מדהים, רק מסי היה עצלן, לא רץ והבקיע רק גול אחד.
  • חייבים לבקר אין איצטדיונים כאלה בארץ
  • החוויה שלי סיור במוזיאון הכדורגל – אצטדיון קאמפ נואו Camp Nou מצטלמים ויוצאים עם בוק לפי כמות הצילומים לנו עלה 50€. כמובן שביציאה ישנה חנות בגדים.
  • חובה לבקר במיוחד במשחקים של ליגת האלופות זאת חוויה עצומה ואדירה
  • אני לא אוהבת כדורגל והייתי. מאוד נחמד ומרשים, אבל חלק גדול זה סיפור ההסטוריה של הקבוצה, גביעים ומוצגים אחרים שאולי ירגשו מעריצים שרופים. החלק הכי טוב הוא לראות את חדרי ההלבשה ואת האיצטדיון ואיפה שהשחקנים יושבים שם. ממש עדיף ללכת לראות משחק, זאת נראית לי חוויה הרבה יותר. אם אין משחק, לא בטוח שכדאי ללכת, במיוחד שזה רחוק מהמרכז ולוקח הרבה זמן להגיע ולחזור.
  • אני לא מתחברת לכדורגל ואני חושבת שחייב ללכת מקום ענקק מהממם ויש הרבה מה לראות! חוויה עצומה. חברים אנחנו בברצלונה עכשייו ומאוד רוצים ללכת לאיצטדיון קאמפ נואו לסיור , מאיפה כדי להזמין כרטיסים והאם זה עובד לפי תאריכים מסויימים?
    בנוסף נשמח להצעות של דברים שאסור לפספס.
  • נחתנו בשעות הצהריים, למרות שהיו לנו כרטיסים למשחק בשבת, הזוגי שאיתי התעקש ללכת לראות גם את המוזיאון של בארסה אז מיד נסענו לשם. תובנות – אני חושבת שאם הייתי נער בן 14 בטוח הייתי מתלהבת. הזוגי שאיתי לא מסכים וממש נהנה מהמוזיאון (בנות, זה הזמן שלכן להחליט). לא הזמנו סיור, כי טסנו עם אלעל ולא היה לי ברור שננחת בזמן. הגענו לקופות וראינו שיש הבדל קטן במחיר. מיד הזמנתי בצד כרטיסים ברשת (יש שם וויפיי) וקיבלתי למייל. אין צורך להדפיס. הם סורקים את הטלפון.
  • נסענו לביקור באיצטדיון של ברצלונה ה”קאמפ נאו” שהוא עצמו חוויה עוצרת נשימה לכל אוהד הקבוצה וחובב כדורגל. התחושה של להיות באיצטדיון כל כך גדול כ-100000 מקומות, ההיסטוריה של המועדון המפואר והמפורסם כל כך נותנת תחושה של וואו… בהחלט לא לוותר.
  • האצטדיון הגדול ביותר בספרד ואחד מאצטדיוני הכדורגל הגדולים בעולם! ישנה אפשרות לערוך סיור במוזיאון הקאמפ נואו בו תוכלו לראות את הגביעים בהם זכתה הקבוצה, חולצות שחקנים וגם לבקר בתאי ההלבשה. הסיור עורך כשעה בעלות של 25 יורו לאדם. אם יוצא לכם להגיע לברצלונה כשמתקיים משחק אני חושבת שהרבה יותר שווה להגיע לצפות במשחק בלייב מאשר לעשות את הסיור. כשאני הייתי יצא לי לראות משחק בין ברצלונה לויה ריאל שהסתיים בניצחון מוחץ של ברצלונה 5-1! למרות שאני לא חובבת כדורגל גדולה החוויה הייתה מדהימה! תוכלו להגיע בעזרת מטרו קו L3 הירוק לתחנת Les Corts או בעזרת קו מטרו L5 הכחול לתחנת Collblanc.

מידע שימושי על אצטדיון הכדורגל קאמפ נואו

שעות פתיחה

חודש אפריל עד חודש אוקטובר: ימים ב’-שבת 10:00-13:00, 15:00-18:00, בימי ראשון וחגים 10:00-14:00. בחודשים נובמבר עד מרץ: ימים ג’-ו’ 10:00-13:00, 15:00-18:30. שבת, ימי ראשון וחגים 10:00-14:00. *שימו לב: בחודשים נובמבר-מרץ המוזיאון סגור בימי ב’.

כתובת

Aristides Maillol, entrance no 7

הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים מספר: 75, 7, 157

directions_subway
מטרו

עולים על קו 3 (ירוק), יורדים בתחנת Palau Reial, פונים ברחוב Marti i Franques-עד שמגיעים ל-Avinguda Aristides Maillol ומגיעים לשער הכניסה (שער מספר 7). אפשר להגיע גם דרך קו 5 (כחול).