מסע קניות במתחם לה רוקה, ברצלונה- הנחה בלעדית ומידע מקיף | La Roca Village

קניות במתחם המעצבים La Roca Village

מתחם לה רוקה (La Roca Village) הינו אאוטלט קניות הממוקם כשלושת רבעי שעה נסיעה צפונית-מזרחית לברצלונה. המתחם מתהדר במעל 100 חנויות אופנה מקומיות ובינלאומיות כגון ברברי, הוגו בוס, פולו ראלף לורן, סוורובסקי, ורסצ’ה ועוד רבים וטובים. הכל כאמור במחירים מעט יותר אטרקטיבים מכיוון ומדובר בחנויות עודפים.

הכרטיס הנ״ל כולל הסעה מאורגנת באוטובוס ממוזג (הכולל אינטרנט אלחוטי בחינם) היוצא ממרכז ברצלונה (כיכר קטלוניה) הישר אל מתחם הקניות, וקבלת כרטיס הטבות המקנה 10% לרכישה במגוון חנויות במתחם.

קניות במתחם המעצבים La Roca Village

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




שאלות נפוצות על מסע קניות במתחם לה-רוקה ברצלונה

הביקור במתחם לה רוקה (La Roca Village) מתאים מאוד לחובבי קניות ועבור מי שמעוניין להינות מחווית שופינג באחד ממתחמי הקניות המפורסמים והמושקעים ביותר בברצלונה. אאוטלט סרוולה יכול להתאים ליחידים, לזוגות, למשפחות ולקבוצות חברים, כל סוגי המבקרים יכולים למצוא מה לעשות במתחם.

התקופה האידיאלית לביקור בברצלונה היא באביב (אפריל-יוני) או בסתיו (ספטמבר-אוקטובר), אז מזג האוויר נוח ונעים יחסית וניתן להימנע מהעומסים של שיא תקופת התיירות ביולי-אוגוסט.

יש למתחם הסעות מסובסדות וזולות שהם גם נוחות מאוד. זול בהרבה ונוח בהרבה ממוניות (לדעתנו) לפרטים והזמנה ראו פה

כדאי להזמין כרטיסים לנסיעה למתחם הקניות לה רוקה באתר טיקטס שמקנה 5% הנחה או בגטיורגייד עם אפשרות לביטול.

הכניסה למתחם לה רוקה היא בחינם, אבל יש כרטיס של הסעה מאורגנת באוטובוס ממוזג הכולל אינטרנט אלחוטי בחינם וקבלת כרטיס הטבות המקנה 10% לרכישה במגוון חנויות במתחם.
להזמנת כרטיסים מראש לחצו כאן.

כן, יש כרטיסים המשלבים ביקור באאוטלט לה רוקה בברצולנה עם פעילויות נוספות.
לכרטיס המשלב ביקור באאוטלט לה רוקה עם כרטיס גיפט כארד לחצו כאן.

מתחם האאוטלט פתוח 7 ימים בשבוע בין 10:00 ל 21:00. ביום ראשון האאוטלט מעט יותר עמוס מימי חול.

מתחם האאוטלט גדול ולכן כדאי להקדיש לפחות כמה שעות כדי לעבור על החנויות.

מה רואים?

הצצה אל מתחם הקניות לה רוקה

חנויות במתחם (צילומים: Jorge Franganillo)

היסטוריה

La Roca Village, שנפתח בשנת 1998, הוא חלק מקולקציית הקניות של Bicester Village, הכוללת סדרה של מרכזי קניות מעצבים יוקרתיים באירופה ובסין. מרכז הקניות בסגנון הכפר מציע חווית קניות ייחודית בחוץ, עם מדרחובים מקסימים וכיכרות פתוחות. La Roca Village כולל יותר מ-130 בוטיקים ממותגים מקומיים ובינלאומיים מובילים, המציעים מגוון רחב של מוצרים כגון ביגוד, הנעלה, אביזרים וכלי בית. הקונים יכולים ליהנות מהנחות של עד 60% מהמחיר הקמעונאי המומלץ, מה שהופך אותו ליעד פופולרי הן עבור המקומיים והן עבור תיירים המחפשים מוצרי מעצבים במחירים מוזלים.

מלבד קניות, המרכז מספק גם מגוון אפשרויות לשבת לאכול, מבתי קפה ועד מסעדות, בהן המבקרים יכולים ליהנות ממטבח מקומי ובינלאומי. לה רוקה ווילג’ מציע שירותים כגון אזור משחקים לילדים, סיוע בקניות אישי וקניות ללא מס לתושבי האיחוד האירופי. המרכז נגיש בקלות באמצעות רכב או תחבורה ציבורית, עם שירותי הסעות קבועים זמינים מברצלונה. לבדיקת מחירים ודרכי הגעה למתחם לה רוקה בתחבורה ציבורית לחצו כאן אם תחבורה ציבורית פחות מתאימה יש גם הסעה הלוך חזור להזמנה עם שירות לקוחות בעברית

הזמנת סיורי קניות בברצלונה




המלצות למבקרים במתחם הקניות לה רוקה:

  • אתר זה כלול ברשימת האתרים של כרטיס האטרקציות המשולב של ברצלונה - iVenture Card. אם הנכם מתכננים לבקר באתר ובאתרי נוספים ברשימה, מומלץ לבדוק האם הכרטיס הזה כדאי לכם. למידע נוסף ראו כרטיס האטרקציות של ברצלונה.
  • המתחם מומלץ עבור מי שמעוניין בקניות בברצלונה. מי שפחות מעוניין בשופינג – עדיף שימנע מיום שלם סביב חנויות. יש לקחת בחשבון שמי שלא השכיר רכב עבור הטיול שלו מחוץ לברצלונה זו האופציה הזולה והנוחה ביותר להגיע למתחם כיוון שהתחבורה הציבורית לא כל כך נוחה בכל האמור לקישור בין המתחם למרכז התיירותי של ברצלונה (ישנה אפשרות להגיע אם אוטובוס, אך מניסיון שלנו זה לא כל כך נוח…) חשוב להדגיש כי, לא מומלץ להשכיר רכב רק בשביל נסיעה זו, רכב בברצלונה יכול להיות מעמסה, מומלץ לקרוא על כך עוד תחת השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד.
  • יש לקחת בחשבון שהמתחם הוא מתחם של מותגי יוקרה. כלומר למרות שמו “אוטלט” אין מה לחפש פה יותר מידי מציאות זולות.
  • במתחם יש מגוון מסעדות ובתי קפה והוא מאפשר לבלות בו את היום.
  • אין צורך באיסוף או הדפסה של הכרטיסים, פשוט להוריד את הכרטיסים לסמארטפון ולהציג בעלייה לאוטובוס.

תגובות והמלצות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

  • ועוד מקום שלא הרבה מכירים- la roca village כפר שאליו לוקחים אוטובוס ישיר תשאלי במלון שיבררו לך מאיפה האוטובוס יוצא- קודם כל המקום מהמם וזה מן כפר מותגים עודפים… וצמוד לשם במרחק הליכה יש שתי חנויות מפעל ענקיות של מנגו ונייק- תלכו חובה!!!!
  •  ליד כיכר קטלוניה אוטובוס שקוראים לו shopping bus שקונים אליו כרטיס בחנויות של information לתיירים עולה בערך 15 יורו הלוך חזור ממש מסודר.
  • שימו לב, המתחם סגור בתאריכים ספציפיים של השנה החדשה וחגים, מעבר לכך פתוח תמיד.
  • אם אתo njpaho מותגים כמו פולו,טומי,בוסס, וכו יחסית זול(חולצות לגברים נעים בין 50-70 יורו.. )אם לא אז אין מה לעשות שם
  • יש שם מותגים. ג’ינסים של דיזל ב300 שקל שבארץ עולים בסביבות ה700 אותו דגם.
  • ערב טוב מישהו פה ממליץ על הכפר אאוטלט La roca village?
    • ברור שווה שם רצח
    • כן, אנחנו נסענו עם טיול מאורגן באותו יום שלקחו אותנו לשם.
    • על הפנים, יקר שם מאוד ביחד ל אוטלט. לא ממליץ.
    • כן ,שווה ,יש שם עודפים,חנות מפעל של נייק ,ושדרה של מותגים.
    • אם מחפשים לקנות מותגים, אפשר למצוא מציאות
  • האם מומלץ ללכת לשם? או שיש המלצה על קניון אחר עם חנויות שפתוחות ביום ראשון חוץ ממארה מאגנום?
    • אם את לא קונה מותגי על, לא כזה שווה.
      • יש שם זארה, מנגו וכו’?
        • רק מנגו ולא נכנסתי. במרכז יש לך בכל רחוב זארה, מנגו וכל שאר הרשתות של אינדיטקס ב- 30% בערך פחות מהארץ.
  • עצרנו באאוטלט המותגים “לה רוקה וילג'”. אאוטלט זה לא! אם תכננתם לעשות שם מסע שופינג מטורף, אתם תצאו משם מקסימום עם שקית של mango עם גופיה. מחירים שערורייתיים ברמה של תיק ב- 2800 שח! אבל, ושוב יש אבל! המתחם מדהים ביופיו, עשינו שם תמונות מעלפות. נראה יוקרתי ורומנטי ובשביל מה שמגיע אחריו (טיול עם חברת בסט טורס להרי הפירנאים – עמק הנוריה המושלג) היה שווה לטייל שעה וחצי. וכן, לצאת בידיים ריקות, חחח.
  • קניון האוטלט לה רוקה וילג’- La Roca Village – אוטלט מותגי יוקרה הנמצא כשעה מברצלונה. מתחם מרהיב במיוחד עם כל מותגי היוקרה- מייקל קורס, גוצ’י, פראדה, ורסצ’ה ועוד. למרות שאני לא קניינית גדולה של המותגים האלה פשוט נהנתי להסותבב שם. אל תצפו למצוא שם זארה ו-H&M ושאר רשתות כאלה. המחירים לא בהכרח זולים מכיוון שבכל זאת מדובר במותגי יוקרה אבל אפשר למצוא מציאות! במרחק של 5 דק’ הליכה משם יש סניף ענק של מנגו עודפים ונייקי חנות המפעל! הנייקי אחד השווים!
    דרכי הגעה: ברחוב casp (קרוב ממש לכיכר קטלוניה) יוצא אוטובוס קו 405 הנוסע ישירות למתחם האוטלט, מחיר נסיעה 15 יורו הלוך חזור לבן אדם. האוטובוס יוצא כל שעה עגולה.

לקריאה נוספת

מפה