1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים, אזורי תיירות, סיורים מודרכים ואטרקציות בברצלונה
  6. »
  7. לה פדררה – קאסה מילה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | La Pedrera Casa Mila

לה פדררה – קאסה מילה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | La Pedrera Casa Mila

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בברצלונה ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם קאסה מילה, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לקאסה מילה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

מידע כללי

קאסה מילה (Casa Mila) הוא אחד מאתרי התיירות המובילים של ברצלונה. המבנה נמצא ברחוב המפורסם פאסז’ דה גרסיה והוא חלק משכונת ההרחבה “האישמפלה” המאופיינת במבני מודרניסטה רבים.
אחד מהבניינים המיוחדים אותם בנה גאודי למשפחת מילה, ואחד מאתרי התיירות המרכזיים של העיר ברצלונה. האתר מחזיק במוזיאון קטן לעבודות גאודי בעיר ברצלונה.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

במבנה זה ניתן להבחין במוטיבים הרגילים, שהינם חלק בלתי נפרד מסגנונו של גאודי. בתחילה האתר לא זכה לתמיכת בני העיר והמבנה זכה לכינוי “לה פדררה” – “המחצבה” (השמועות מספרות שגם בני משפחת מילה לא אהבו את היצירה של גאודי), משום שתושבי העיר שנאו את מראהו. בבניין זה לא תמצאו ולו קיר ישר אחד ומטרתו ליצור תחושה של שהייה בתוך גלים.

המבנה שבנוי סביב שתי חצרות פנימיות (סגנון המאפיין את כל מבני האישמפלה), שימש את בני משפחת מילה שהתגוררו בקומה התחתונה (למבנה שמונה קומות). גאודי סיים את בניית המבנה בשנת 1912 וזהו הפרויקט האחרון שלו, לפני שהקדיש את עצמו לבניית “הסגרדה פמיליה“. כיום אפשר לסייר בו ולבקר בתערוכות שונות אודות האמן ועבודותיו. כדאי לא לפספס את ההזדמנות לעלות לגג המבנה ולהתרשם מהנוף האורבני של אזור ה”אישמפלה”, ומהארובות המעוצבות שעליו שנראות כפסלים מפחידים כשדרוג מסורת הבנייה הגותית, אשר זכו לכינוי “מפחידי המכשפות”.

מה רואים?

Casa Mila, Barcelona, Spain

בניין הקאסה מילה – שימו לב לבניית הגלים 

מאה עשרים שניות על מבני גאודי בברצלונה:

מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על

 

**פרסומת**



המלצות "הכל על" למבקר בלה פדררה - קאסה מילה

המלצות לקריאה נוספת:

הגג המיוחד של הקאסה מילה – לא בכדי זכו הארובות לכינוי מפחידי המכשפות.

הפיר המפורסם של הקאסה מילה (צילום:  ElleFlorio)

כרטיסי כניסה, סיורים מודרכים ואטרקציות בקאסה מילה

מידע שימושי על לה פדררה - קאסה מילה

שעות פתיחה

אוקטובר-מרץ 9:00-18:30, אפריל-ספטמבר 9:00-20:00

כתובת

42 passeg de garcia

אתר רשמי
הגעה
directions_subway
מטרו

קו 3 (ירוק) – לרדת בתחנת diagonal