טיסה בכדור פורח, ברצלונה – המדריך המקיף ביותר בעברית

טיסה בכדור פורח בשמי ברצלונה

לראות את ברצלונה מלמעלה בכדור פורח

חופי ברצלונה היפים, אתרי חבל קטלוניההאתרים המרכזיים של ברצלונה כמו הסגרדה פמיליה, הקאמפ נואו ופארק גואל נראים אחרת מלמעלה. אטרקציה זו מאפשרת לכם לראות את העיר ברצלונה ממעוף הציפור ולחוות חוויה מרתקת של טיסה בכדור פורח. טיסה בשמי ברצלונה בכדור פורח היא הדרך הטובה ביותר כדי ללכוד נופים מרהיבים של קטלוניה מגובה של 3,000 רגל יחד עם התחושה של חופש, שקט ושלווה שיש בריחוף באוויר.

האטרקציה כוללת שהיה באויר של 1-1.5 שעות (תלוי במזג האוויר) וארוחת בראנץ’ קצרה הכוללת שמפניה חופשית. נקודת ההמראה נמצאת מחוץ לעיר (20-30 דקות נסיעה) וניתן לראות בה את העיר ברצלונה, את המונסטרט, חופי קוסטה ברווה והים התיכון וכמובן את הרי הפירנאים המדהימים.

טיסה בכדור פורח בשמי ברצלונה







איך זה עובד?

פשוט מאוד.

בין השעה 6:00-7:30 (יש לוודא את שעת היציאה המדוייקת במספר הטלפון שיינתן לאחר ההזמנה) מגיעים לנקודת היציאה סמוך למסעדת “הארד רוק קפה” שבכיכר קטלוניה (הכיכר המרכזית של ברצלונה). משם ישנה הסעה הלוקחת את הטסים למשטח ההמראה ומצטרפים לחוויה עוצרת הנשימה.

בין השעות 11:00-13:00 רכב מבצע החזרה אל כיכר קטלוניה (נקודת היציאה).

שאלות ותשובות נפוצות על כדור פורח בברצלונה

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לטיסה בכדור פורח בברצלונה, אפשרות לטיסה עם מתאבנים, אפשרות לטיסה לחצי יום ועוד.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

מומלץ להגיע לכיכר קטלוניה (משם יוצאת ההסעה למשטח ההמראה) באוטובוס- קווים 55/H16/N4/N8/N12/N15/N28/V15 לרדת בתחנה 'Pl Catalunya - Portal de l'Àngel' שנמצאת במרחק דקת הליכה מנקודת היציאה.

למידע מפורט על תחבורה בברצלונה לחצו כאן.

כן, אפשרות מומלצת על ידינו לסיור מודרך בטיסה בכדור פורח בברצלונה היא רכישת כרטיס אשר כולל מדריך במגוון שפות (אנגלית, צרפתית, ספרדית וקטלאנית), תוכלו להשתתף בניפוח הכדור ולהנות משעה וחצי מעל שמי ברצלונה בליווי שמפניה- חוויה זו מוגבלת ל8 משתתפים, עם אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה בקישור הזה.

מומלץ לשלב עם הטיסה שיוצאת מכיכר קטלוניה סיור בעיר עם אוטובוס התיירים. כמו כן תוכלו לשתות קפה בכיכר ולצאת קצת לקניות בבית הכלבו הענק אל קורטה אנגלס ולרחוב הפסאז’ דה גרסיה שיוצא מהכיכר (ראה עוד תחת קניות בברצלונה).

הטיסה בכדור פורח בשמי ברצלונה היא בין 5-8 שעות.

כמה נקודות חשובות:

  • ההמראה והטיסה תלויים במזג האוויר, על כן ההמראה יכולה להתעכב בזמן ולפעמים להידחות. במידה שהמראה בוטלה בגלל מזג אוויר תינתן ללקוח האפשרות לבטל את ההזמנה או להחליף ליום אחר. לעדכונים על מזג האוויר בברצלונה.
  • האטרקציה אינה מומלצת לנשים בהריון ואסורה לילדים מתחת גיל 6.
  • במהלך הטיסה יש להתכונן לעמידה ממושכת (אין ספסלים בבלון).
  • כדאי להביא בגדים חמים לתחילת הטיסה.
  • ישנה הגבלה על כמות האנשים בקבוצה (ניתן לעלות לבלון בקבוצה של עד שמונה אנשים).
  • מרבית הימים באמצע השבוע נתפסים מראש, על כן כדאי להזמין כרטיסים כמה שיתר מוקדם.

סרטון להמחשה:

הזמנת טיסה:

  •  חובה להזמין כרטיסים לאטרקציה זו מראש, כיוון שאחרת לא ישאר לכם מקום, אפשר להתייעץ עימנו לפני הזמנה (בקישור זה).