ברצלונה קארד אקספרס | Barcelona Card Express – סקירת מומחים: לקנות או לא לקנות?

הזמנת כרטיס ברצלונה קארד אקספרס

ברצלונה קארד אקספרס (Barcelona Card Express) מאפשר לנצל את הזמן בברצלונה כראוי באמצעות נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית של ברצלונה לצד הנחות משמעותיות במעל 100 אטרקציותמוזיאוניםחנויות ומסעדות ברחבי העיר.

הזמנת כרטיס ברצלונה קארד אקספרס




הכרטיס כולל ספר הדרכה, מפות לתחבורה הציבורית של העיר וספר קופונים עם כל ההנחות המגיעות לכם. בין האתרים להם מקנה הכרטיס הנחה: מוזיאון חואן מירו (20%), מוזיאון השוקולד(30%), ארמון גואל (25%), אקווריום ברצלונה (20%), פורט אוונטורה (20%), גן החיות של ברצלונה(20%), מופע פלמנקו בטאבלאו קורדובס (20%) ועוד. לרשימה המלאה >>

הכרטיס מאפשר נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית של העיר – מטרואוטובוסים (TMB), טראם ורכבות (Zone 1). הכרטיס כולל גם נסיעה משדה התעופה של ברצלונה אל העיר, ובכך מאפשר לכם להתחיל ליהנות מהטבות הכרטיס כבר מרגע הנחיתה.

כרטיס ברצלונה קארד אקספרס תקף למשך 48 שעות מרגע השימוש הראשון.


הגג המיוחד של הקאסה מילה
עם ברצלונה קארד אקספרס תקבלו 20 אחוז הנחה!




המלצות "הכל על"

  • לא להתבלבל בין כרטיס זה לכרטיס ברצלונה קארד, מדובר בכרטיסים שונים המתאימים לסוג אחר של תיירים.
  • כמו בכרטיסי הנחות אחרים – אנו ממליצים קודם לתכנן את הטיול ואז לראות האם הכרטיס משתלם לכם או לא. אפשר גם להתייעץ עימנו. אנו מאוד ממליצים למי שמתעניין בהמלצות כגון אלו, להציץ גם בעמוד המקיף הבא: המלצות והנחות לנוסעים לברצלונה, חובה לבקר לפני הזמנה!
  • ילדים בגילאי 3 ומטה אינם מחוייבים בתשלום עבור הכרטיס. ויחד עם העובדה שהוא מקנה הנחות משמעותיות דווקא באתרים הפופולריים במיוחד לילדים – הוא הופך להיות כדאי במיוחד למשפחות המטיילות עם ילדים (למידע נוסף על ברצלונה עם ילדים).
  • המטרו של ברצלונה פועל מהשעה 5 בבוקר ועד חצות בימים ראשון עד חמישי, עד השעה 2 בלילה בימי שישי, וכל הלילה בימי שבת (למפת קווי המטרו של ברצלונה).
  • לוחות הזמנים של קווי האוטובוס השונים ושל הטראם נוטים להשתנות, מומלץ לבדוק ולתכנן את מסלול הנסיעה מראש.
  • כרטיס ברצלונה קארד אקספרס לנסיעות בלבד אינו משתלם, ניתן להסתפק בכרטיס הנסיעה אותם אפשר להזמין בכל תחנת מטרו בעיר עליהם תוכלו לקרוא בעמוד כרטיסי נסיעה בברצלונה או בכרטיס הנסיעות של ברצלונה. הוא הופך משתלם רק אם אתם מתכננים לבקר באתרים החיניימים המוצעים בו.

הזמנת כרטיסי הנחות משולבים בברצלונה