אוטובוס התיירים, ברצלונה- הנחה בלעדית ומידע מקיף Hop on Hop off Barcelona

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים בברצלונה

אוטובוס התיירים של ברצלונה מאפשר לראות את העיר בקצב שלכם ובנוחות רבה.
הזמנת הכרטיס מאפשרת לעלות לאוטובוס התיירים בכל הקווים השונים, ומאפשר עלייה וירידה חופשית לסירוגין למשך יום או יומיים (“hop on hop off”) כתלות במספר הימים אליו הזמנתם את הכרטיס. היתרון הגדול של האוטובוס הוא האפשרות לראות את העיר עם מיזוג (בקיץ) וחימום (בחורף) במהירות, תוך כדי הדרכה קולית (בשנים האחרונות יש גם הדרכה בעברית) וחיבור לאינטרנט אלחוטי.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים בברצלונה

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות בברצלונה מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו סגרדה פמיליה באוטובוס מקורה לימים בהם יש גשם או ממוזג לימים החמים. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של ברצלונה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם | בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית.

המדריך המקוצר למתכננים להזמין כרטיסים לאוטובוס התיירים בברצלונה

מדובר באטרקציה פופלארית במיוחד בברצלונה ועדיף להזמינה מראש (יש שלל אפשרויות למשל אפשרות זו הכוללת הנחה לגולשי הכל על, קוד קופון (HAKO 5. חשוב לנו להבהיר שלא מדובר בפתרון טוב לתחבורה בעיר – לכך עדיף להשתמש בתחבורה הציבורית הכללית (אפשר להזמין כרטיסים יומיים במחירים משתלמים פה) – אוטובוס התיירים הוא אטרקציה תיירותית נוחה ונעימה שמאפשרת לראות את העיר בצורה פנרומית, עם עצירות באתרי התיירות המרכזיים, פחות פתרון נוח לנסיעות בין תחנות. למי שרוצה חוויה יותר מיוחדת, היום יש אפשרות להצטרף לטיולי לילי באוטובוס התיירים (לפרטים והזמנה)/

אוטובוס תהיירים של ברצלונה

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

וידאו הממחיש את אוטובוס התיירים של ברצלונה

כרטיסים לאוטובוס התיירים של ברצלונה

ניתן להזמין כרטיסים לאוטובוס התיירים שתקפים ל24 שעות או ל48 שעות. כדאי לשים לב שאוטובוס התיירים של ברצלונה הוא מהאטרקציות המרכזיות בעיר וככזה יכול להיות עמוס בחודשי הקיץ המתויירים. אנו ממליצים על רכישת כרטיסים מראש על מנת להבטיח את מקומכם בתאריכים שתבקרו בעיר ובמיוחד אם תרצו לשלב את חווית הנסיעה באוטובוס עם אטרקציה נוספת או ליהנות מסיור מודרך.

כרטיס בסיסי לאוטובוס התיירים של ברצלונה

כרטיס של אוטובוס התיירים בברצלונה מתאים למי שמעוניין בחוויה של אוטובוס התיירים ונסיעה בו ברחבי העיר. בנוסף הכרטיס מקנה אפשרות לביטול חינם בכל רגע עד מימושו ושוברי הנחה למגוון אטרקציות בעיר. כרטיס זה זול יותר, משתלם וחוסך בעלות בהשוואה לרכישת הכרטיס באתר הרשמי של האטרקציה כשמשתמשים בקוד ההנחה של הכל על-  HAKO5.

להזמנה עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5, לחצו כאן

כרטיס לאוטובוס התיירים ולקאמפ נואו

כרטיס משולב לאוטובוס התיירים הכולל גם כניסה לאצטדיון הכדורגל של ברצלונה, הקאמפ נואו. הכרטיס מומלץ לתיירים שרוצים לחוות את הנסיעה באוטובוס התיירים ולבקר גם במוזיאון הכדורגל וליהנות מסיור עצמי מודרך בו.

להזמנה עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5, לחצו כאן

להזמנת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם, לחצו כאן

כרטיס לאוטובוס התיירים ולסגרדה פמיליה

כרטיס משולב לאוטובוס התיירים המקנה גם כניסה מהירה לסגרדה פמיליה, הכנסייה העצומה שלא ניתן לפספס ואחד המבנים המיוחדים בעולם. הכרטיס מומלץ לתיירים שגם כך מעוניינים לבקר בקתדרלה הידועה.

להזמנת הכרטיס המשולב עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5, לחצו כאן

שאלות ותשובות על אוטובוס התיירים בברצלונה

כרטיס ליומיים לאוטובוס התיירים בברצלונה תקף רק ליומיים רצופים, לא ניתן לפצל בין הימים.

אוטבוס התיירים בברצלונה מתאים למי שמעוניין לראות את העיר במהירות ובנוחות. האטרקציה מאוד נוחה למבוגרים או למטיילים עם ילדים, ומאוד מתאימה הן בימים של קיץ חמים והן בימים של חורף וגשם.

אוטובוס התיירים עובר באתרים המרכזיים בעיר ומאפשר לעלות ולרדת בכל תחנה בכל הקווים ללא הגבלה (תלוי לכמה ימים רכשתם את הכרטיס, יום או יומיים).

כרטיסים ניתן להזמין כאן, עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5.

כיכר קטלוניה היא נקודת ההתחלה של קווי אוטובוס התיירים בברצלונה, סדר התחנות בהן האוטובוס עובר הינו קבוע.
האוטובוסים יוצאים מכיכר קטלוניה כל 7-15 דקות ובהתאם לכך מגיעים גם לתחנות (פחות או יותר כמובן, תלוי בתנאי הדרך עד התחנה).

תחנות ייחודיות של האוטובוס נראות כך:

תחנת לעליה וירידה מאוטובוס התיירים במונז'ואיק (צילום מקורי)

כמו כן ניתן לראות את רשימת האתרים שאוטובוס התיירים עובר בהם למטה.

בדיוק כמו באוטובוס רגיל. צר וממש לא נח עם עגלה מצד אחד מצד שני אפשרי. בדר”כ יש מקום מסודר לעגלות, קרוב ליציאה האחורית.

פרטים נוספים על אוטובוס התיירים

  • מעבר באתרים המרכזיים:

האוטובוס עובר באתרים המרכזיים של ברצלונה כמו כיכר קטלוניה ונמל ברצלונה, כאשר ניתן לרדת ולבקר בכל תחנה ובסיום הסיור לעלות על הקו ולעבור לתחנה הבאה.

  • חווית תיירות:

האוטובוס הוא אוטובוס קומותיים חדיש ונוח. המסלול אורך שעתיים וחצי והוא מקיף כמעט את כל האתרים המרכזיים של העיר ברצלונה (ראו רשימה למטה). בנוסף, היום האוטובוס מאפשר שימוש באפליקציה מיוחדת המראה לכם את הדרך לתחנה הקרובה שלו על מנת שלא תלכו לאיבוד ותפספסו את התחנה (יכול לתרום רבות לצמצום זמני הברבור כאשר מסיימים ביקור באתר מסויים).

  • סיור חופשי בקצב שלך:

ישנם מספר קווים של האוטובוס, וניתן לעבור ביניהם בחופשיות.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של ברצלונה – 5% הנחה רק לגולשי הכל על

תחנת לעליה וירידה מאוטובוס התיירים במונז’ואיק (צילום מקורי)

  • אינטרנט חופשי בזמן הנסיעה באוטובוס:

האוטובוס מעניק שימוש חופשי ב-Wi-Fi, מה שמאפשר לצרוך מידע מפורט יותר על המסלול מזה הנמצא בהדרכה הקולית של האוטובוס (אנו יודעים שיש לא מעט תיירים שנוסעים באוטובוס תוך כדי קריאת האתר שלנו:)

  • הנחות בכניסה לאתרים, חנויות ומסעדות בברצלונה:

נקודה זו חשובה כיוון שלעיתים פנקס הנחות זה יכול להחזיר לכם את העלות של אוטובוס התיירים כמעט לגמרי. מצד שני את מרבית ההנחות הללו ניתן להשיג גם בדרכים אחרות.

אוטובוס התיירים בכיכר קטלוניה (צילום מקורי מגג הקורט אינגלז)

  • פרטים נוספים:

מסלול הקוים אורך כ-120 דקות (בחורף) ו-140 דקות (בקיץ). האוטובוסים יוצאים כל 7-15 דקות.




האתרים שאוטובוס התיירים עובר בהם

הקו המזרחי

פלאסה קטלוניה Placa Catalunya
הרובע הגותי:
קתדרלת אוליה הקדושה, וכיכר סנט ז’ומה – Catedral-Barri Gòtic
נמל ברצלונה Port Vell (ראה ראמבלס)
Museu d’Història de Catalunya
Barceloneta
Port Olímpic
Platja del Bogatell
Nova Mar Bella
Fòrum
GlòriesTorre Agbar
סגרדה פמיליה
 – Sagrada Familia
Hospital de la Sta
פארק גואל
 – Park Güell
Tibidabo
אתרי האישאמפלה:
קאסה מילה
 – La Pedrera
קאסה באליו
 – Casa Batlló

הקו המערבי

פלאסה קטלוניה Placa Catalunya
הרובע הגותיקתדרלת אוליה הקדושה
Passeig de Colom (למידע על פסל קולומבוס שנמצא באותו רחוב)
World Trade Center
Jardins de Miramar
אתרי המונז’ואיק:
מוזיאון חואן מירו – Fundació Joan Miró
Anella Olímpica
המוזיאון לאומנות קטלונית – MNAC (Museo Nacional de Catalunya).
הכפר הספרדי – Poble Espanyol
Mies van der Rhohe
כיכר אספניה – Plaça Espanya
Estació de Sants
קאמפ נאו – Camp Nou (F.C. Barcelona)
אתרי האישאמפלה:
Plaça Pius XII
L’Illa Diagonal
שדרות דיאגונל – Avinguda Diagonal
קאסה מילה – La Pedrera
קאסה באליו
 – Casa Batlló

אוטובוס התיירים של ברצלונה ליד הסגרדה פמיליה, מהתחנות הפופלאריות של האטרקציה (צילום: Scorpio835)

  • לחסוך את התור, הכסף והכאב ראש, כרטיסים להזמנה מראש למגוון אתרים ואטרקציות בברצלונה באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים להשכיר רכב בספרד? השוואת מחירים בין אלף אתרים - מחירים ושירות ללא תחרות באתר Rentalcars » למידע נוסף.
  • מחפשים כרטיסים לכדורגל או הופעות בברצלונה? טיקטאינגו היא ספקית הכרטיסים האמינה ביותר בתחום » למידע נוסף.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים בברצלונה -
5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות של הכל על לאוטובוס התיירים בברצלונה

  • אטרקציה זו אינה ממולצת כאמצעי תחבורה, מבחינת נסיעה נטו התחבורה הציבורית של ברצלונה (מטרו ואוטובוסים) טובה יותר, מהירה יותר וזולה הרבה יותר. לתחבורה בלבד אנחנו ממליצים על כרטיס הנסיעות של ברצלונהאטרקציה זו טובה כאמצעי לראות את העיר בנוחות ובקלות תוך כדי נסיעה, היא חוויתית בפני עצמה, והיא מאפשרת להגיע עם אוטובוס התיירים עד לנקודות התיירות עצמן.
  • אתר זה כלול ברשימת האתרים של כרטיס האטרקציות המשולב של ברצלונה - iVenture Card. אם הנכם מתכננים לבקר באתר ובאתרי נוספים ברשימה, מומלץ לבדוק האם הכרטיס הזה כדאי לכם. למידע נוסף ראו כרטיס האטרקציות של ברצלונה.
  • אטרקציה זו מומלצת מאוד למשפחות עם ילדים המבקרים בברצלונה במיוחד לאחר שבשנים האחרונות התווספה גם הדרכה בעברית (בחרו את המקום המתאים שיש לו דגל של ישראל בסימון – התרגום לעברית כרגע לא פועל בכל המושבים). שימו לב שלאוטובוס יש מחירים מיוחדים לילדים, וילדים עד גיל 3 נכנסים חינם!
  • השימוש באוטובוס התיירים מומלץ במיוחד בחופשת קיץ בעיר (כך כיף להתנייד בברצלונה בשעות החמות של היום) ובחופשת חורף (מעולה לימים גשמים וקרים).
  • אוטובוס התיירים מאוד נוח גם לתיירים מבוגרים, ולתיירים עם תנועה מוגבלת המגיעים לבקר בברצלונה. זו דרך מאוד נוחה עבורם לראות את העיר במהירות ובקלות.
  • מומלץ להזמין את הכרטיסים לאוטובוס מראש דרך האינטרנט, המחיר הוא זהה להזמנה בקופות בעיר. היתרון הגדול הוא שכך תוכלו להתחיל את הנסיעה שלכם מכל אחת מהתחנות ללא צורך בהסתבכות עם קניית הכרטיס.
  • אנו מאוד ממליצים על השימוש באוטובוס התיירים גם לתיירים המגיעים לברצלונה לטיול של יום או יומיים בלבד (כחלק מקרוז או עצירת ביניים).
  • *פרסומת*  מגיעים לברצלונה בקיץ? הזמינו את המלון שלכם כמה שיותר זמן מראש – במיוחד אם אתם מחפשים מלון במרכז. באים בעונות הפחות מתויירות? – אם אתם ספונטניים חכו לרגע האחרון ותמצאו דילים מצויינים למלונות ברגע האחרון בברצלונה – להשוואת מחירי מלונות בברצלונה מתוך מגוון אתרים באתר Hotelscombind. *פרסומת*

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

רכישת כרטיסים לאוטובוס התיירים של ברצלונה ואפשרויות תחבורה נוספות בעיר

המלצות ותגובות של גולשים על אוטובוס התיירים:

  • לטעמי אוטובוס התיירים טוב בעיקר בתור הכרות ראשונה להכיר את העיר.במקרה כזה לא צריך לבצע ירידות בתחנות השונות. לדעתי כן שווה להוסיף עוד יום ולא להסתפק ביום אחד כדי לפצל את התענוג וניתן יהיה לרדת בתחנות הרצויות. לנסוע את כל שלושת המסלולים ביום אחד ברצף באוטובוס תיירים – זה כמעט יום שלם. קצת עמוס וקשה ואפשר לאבד סבלנות.
  • למי שבוחר לקחת את האוטובוס תיירים אני ממליץ לעשות סיבוב באוטובוס מההתחלה עד הסוף. (בערך שעה וחצי). ואזלהחליט מה מענין אתכם ובו לרדת במהלך סיבוב השני

תגובות והמלצות אלו עלו אוטובוס התיירים בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו - ברצלונה למטיילים - Barcelona for travelers:

  • אני ממליץ ביום הראשון בעיר לקחת אוטובוס תיירים זה עוזר להבין את העיר היטב.
  • באמת שחבל לבזבז את הזמן על אוטובוס תיירים גם יקר וגם מבזבז זמן פשוט לחקור את האטרקציות שלא חסר בעיר ולטייל התחבורה בברצלונה לא מסובכת זולה אם קונים T10 ומהירה יחסית.
  • לא הצלחתי להבין את הקטע עם האוטובוס תיירים.. הבנתי שיש 3 קווים בצבעים שונים.. השאלה האם כרטיס יומי שקונים מקנה לנו אופציה לעלות על איזה קו. שאנחנו רוצים מבין שלושתם במהלך היום?
    •  כרטיסים ליום אחד עם הנחה במלון לאוטובוס עם 2 מסלולים, ניתן לרדת ולעלות בתחנות, להחליף מסלול, מגיע אוטובוס כל רבע שעה בערך. הינו עם ילדים ובילינו כך יום שלם.
  • היי חברים…. איך מגיעים לאוטובוס תיירים? איפה קונים כרטיסים? מהיכן הוא יוצא?
    והאם הוא מגיע לאיצטדיון? למוזיאון השעווה? מוזיאון פיקאסו?

    • אני קניתי את הכרטיסים באוטובוס עצמו… באוטובוס שעשיתי, היו שני מסלולים האדום והירוק. המסלול האדום אכן מגיע לאצטדיון. את יכולה לעלות ולרדת בכל תחנה .
    • יוצא מכיכר קטלוניה מעל הרמבלס. אי אפשר לפספס…
      • האוטובוס תיירים מגיע לאצטדיון כדורגל?
        • כן.
  • היי:) רציתי לדעת האם הכרטיסיה של ה10 נסיעות תקף גם לאוטובוס תיירים?
    • לא.
  • רציתי לדעת בקשר לאוטובוס תיירים איך זה עובד, מאיפה עולים וכו’ ? תודה.
    • בכיכר קטלוניה יש להם דלפק עם מידע.עליך לבחור את המסלול שכל אוטובוס מציע.יש אפשרות לרכוש ליממה או ליומיים. בכיכר ישנם רק 2 קווים.
      את הקו השלישי מחליפים בתחנה אולימפיק. תסתכלו במפה.
  • אנחנו רוצות לקחת אוטובוס תיירים ולעשות סיבוב בעיר ואיפה שנחמד לרדת ואחר כך להמשיך.. איזה צבע אוטובוס מומלץ? מה ההבדל בין האוטובוסים? והאם הוא מגיע לאחד החופים או שזה רק התחבורה הרגילה? תודה מראש 🙂
    • החברה עם 3 הקווים הקו הירוק מגיע לחופים. (הערת מערכת – הקו הירוק מגיע לחופים ממש רק בקיץ בחורף הקו מתקצר).
    • ויודע איזה קו מומלץ אם בא לנו לעשות סיבוב שמקיף את העיר פחות או יותר ולרדת איפה שמעניין?
    • באותו המחיר 3 קווים כחול אדום ירוק באותו היום עושים שלושתם.
    • מיותר לקנות כרטיסים מראש לאוטובוס…תקני במקום,אין שום בעיה עם זה..
  • ניתן לעלות בכרטיס אחד בבוקר בקו הכחול לדוגמה ולקראת ערב באדום? או שזה רק לקו אחד ביום…?
    • באותו הכרטיס מ הבוקר עד 8 בערב
      • זה אומר שניתן לשלב בין שני המסלולים ביום אחד?? תודה.
        • עם השלושה.
  • ברצלונה עם ילדים – לעלות על אוטובוס תיירים או לא? אם כן, עם איזו חברה? תודה!
    • לנו זה מאוד עזר להתיניד עם הילדים . לקחנו יומים .
    • ברור עם ילדים. לקחת את הכרטיס המשולב ירוק-אדום-כחול. אפשר ליום אחד ואפשר ליומיים.
    • טיפ קטן , אתם מקבלים אזניות להסברים במהלך הנסיעה .תיתישבו במקום שיש תרגום בעברית זה מסומן עם דגלים ולא בכל מקום ישיבה מופיע דגל ישראל .
      (זה ממש כיף) ועם ילדים קטנים בסיור האדום מומלץ לרדת בתחנה של הרכבלים.
  • איפה קונים את הכרטיסים לאוטובוס התיירים והאם קונים ליומיים הם חייבים להיות עוקבים או ניתן לפצלם?
    • בכיכר קטלוניה יש את קנית הכרטיסים . ולא הבנתי עוקבים או לפצלם … יומיים נסיעה וירידה חופשית בתחנות השונות . אנחנו יום אחד עשינו את הירוק ויום אחד את האדום.
    • לא ניתן לפצל את הימים 🙁
  • בוקר טוב, הבנתי שיש 2 קווי אוטובוס תיירים כחול ואדום איזה עדיף לקחת לטיול של 3 ימים? או עדיף גם וגם?
    • האדום זה החלק הדרומי של ברצלונה והכחול ההפך .. וזה תלוי אם כל האתרים מעניינים אותך.. אם כן זה יקח יומיים לדעתי..אנחנו ביום שלם הספקנו את המקומות שרצינו.
  • מישהו היה באוטובוס תיירים עם עגלת תינוק? האם נוח/בעייתי? תודה!
    • בדר”כ יש מקום מסודר לעגלות, קרוב ליציאה האחורית. כך שזה די נוח.
  • אוטובוס התיירים כדאי? אם כן, ליום או ליומיים? איך ההדרכה בעברית?
    • כדאי מאוד. עדיף יומיים.
    • מומלץ מאוד, אפשר לעלות לרדת כמה שאת רוצה. יותר משתלם יומיים לפי המחיר. 40 יורו ליומיים ו- 30 יום ליום אחד.
    • הדרכה מצויינת ורצוי יומיים.
    • לא הייתי באוטובוס התיירים, אבל לקחתי סיור של 5 שעות עם חברת artourism והיה מעולה. גם ביקרנו בכל האטרקציות המרכזיות, קיבלנו מושג לגבי העיר וגם קיבלנו מהמדריך המוכשר רועי הירש המון מידע מועיל ומעניין לגבי העיר, ההיסטוריה שלה וטיפים להמשך הטיול.
    • לקחתי את האוטובוס ליומיים. התרגום בעברית באיכות טובה ומקיף. זהה כמעט לחלוטין להדרכה באנגלית. ממליצה לקחת ליומיים וליהנות מכל הקווים, עדיף לדעתי במסלולים של חברת hop on hop off.
    • ההדרכה מעולה. לנו הספיק יום אחד, עלינו וירדנו כמה פעמים, ובאמצע החלפנו קווים. זו גם דרך נוחה להתנייד בעיר.
  • אשמח לקצת סדר לגבי אוטובוס תיירים. איזה הכי מומלץ? האם יום אחד מספיק? איזה צבע מסלול עדיף? האם יש תחנות שלא מומלץ לרדת בהן?
    • אנחנו התחלנו בקן האדום וירדנו לטייל באזור הר היהודים ואח״כ עשינו סיבוב ברכבל שבמעלה ההר. התבאסנו, כי חשבנו שזה יורד לנמל, והמשכנו בתחנה לקו הירוק והסתובבנו בעיקר באוטובוס והיה ממש כיף. ממליצה בחום!
    • אם יש זמן, ממליץ לקחת יומיים ולעשות את המסלולים האדום והכחול. מאפשרים לסרוק ולראות כמעט את כל המוקדים המרכזיים בעיר. כדאי לעבור על המסלולים (יש באתר שלהם) ולהחליט מראש איפה יורדים ואיפה לא (כמובן שאפשר לשנות במקום, אבל עדיף להגיע מוכנים, בגדול). אגב, אני מדבר על ה-bus turistic. החברה השנייה – city tour – פחות טובה משמעותית.
    • אין הבדל בין החברות. הייתי בשתיהן. הם עושים את אותם מסלולים. לנו הספיק יום אחד, באמצע עברנו בין הקווים. אפשא לרכוש את הכרטיס באוטובוס עצמו. הנה צילום של הפלאייר שמחלקים באוטובוס ואת המפה. תהנו.
    • יש שלושה צבעים אדום כחול וירוק. אדום זה החלק הדרומי, כחול החלק הצפוני, הירוק אזור הנמל.
  • אוטובוס התיירים- לקחנו את הברצלונה בס טוריסטיק בהתאם להמלצות מפה. היה מעולה, הרבה יותר טוב מהשני. מספיק יום אחד, 30 יורו ואפשר להספיק הכל אם לא מתבחבשים.