כל מה שמבקרי טיילת חולות הזהב צריכים לדעת

מקום הבילוי המרכזי בחולות הזהב שיחזיר אתכם לאווירה של שנות השמונים.

מידע כללי על טיילת חולות הזהב

הטיילת של חולות הזהב מתפרסת לאורך כל קו החוף של הריזורט, כשלוש ק”מ. חולות הזהב הוא הריזורט, בה’ הידיעה, של מחוז ורנה, ומרבית האנשים שטסים לורנה בוחרים לישון בחולות הזהב. הטיילת היא המרכז התיירותי סביבה נמצאים המסעדות, הברים, המועדונים והקזינו, קצת כמו הטיילת באילת. הטיילת עצמה תחזיר אתכם קצת לשנות ה-80, עם דוכני האוכל, קעקועי החינה והצמות, וביתנים בהם תוכלו לזכות בבובת ענק ופרסים נוספים אם תצליחו לפגוע למטרה. כמובן שלאורך הטיילת ישנן לא מעט חנויות מזכרות וחנויות המוכרות את מוצרי הורדים שבולגריה מתאפיינת בהם. ילדים ימצאו בה אטרקציות ומתקנים רבים לנסות – החל מגלגל ענק, דרך מכוניות מתנגשות ושלל מכונות משחקים הנמצאות לאורך הטיילת.למעשה ניתן לומר שמלבד החופים הטיילת היא האטרקציה המרכזית של חולות הזהב, ובין אם המלון שלכם הוא אחד מהמלונות ליד הטיילת של חולות הזהב או מרוחק יותר, אין ספק שתגיעו לטיילת מספר פעמים במהלך השהות שלכם בחולות הזהב.

טיילת חולות הזהב בלילה - מקבלת אופי אחר (צילום: צילום מקור)טיילת חולות הזהב בלילה – מקבלת אופי אחר (צילום: צילום מקור, רישיון)

הדוכנים בטיילת חולות הזהב (צילום: צילום מקור)הדוכנים בטיילת חולות הזהב (צילום: צילום מקור, רישיון)

כרטיסים לאטרקציות ואתרים באזור ורנה




לינה בטיילת חולות הזהב

חלק גדול מן המבקרים בורנה יבחרו ללון באזור טיילת חולות הזהב וזאת בזכות המסעדות, הברים והמועדונים הנמצאים בה. בטיילת אטרקציות רבות והיא מתאימה מאוד למשפחות ולצעירים שרוצים ליהנות מחיי לילה ומסיבות. בנוסף אזור חולות הזהב קרוב מאוד למגוון האתרים והאטרקציות בורנה עם זאת מומלץ לקחת בחשבון כי בחולות הזהב ככל שלנים קרוב יותר לטיילת ולחופי הים כך הלינה מבוקשת יותר ועל כן גם יקרה יותר. למחפשים מלון יוקרתי ביחס לאזור אנו ממליצים על Grifid Vistamar Hotel – 24 Hours Ultra All inclusive & Private Beach , או את מלון Brigantina Beach Hotel הנותן תמורה טובה למחיר. במידה ותרצו ללון בדירה מרווחת ומאובזרת אנו ממליצים על Cabacum Plaza Beach Apartments – Parking & High-Speed WiFi . בתקופת הקיץ רוב המלונות מלאים ולכן למבקרים בחודשים אלו מומלץ להזמין לינה מראש. אפשר למצוא בקישור הזה מקומות לינה רבים בטיילת חולות הזהב להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם. לעוד מידע על לינה בחולות הזהב כדאי להיכנס לעמוד מלונות בחולות הזהב. 

 




המלצות "הכל על" עבור טיילת חולות הזהב

  • הדוכנים בטיילת פעילים בין השעות 02:00-10:00. כדאי להגיע לטיילת גם ביום וגם לאחר שיורד החושך, החוייה היא אחרת והאווירה שונה.
  • חולות הזהב הינו ריזרט ובו מלונות בלבד, ואין אנשים שגרים בו כדרך קבע. לכן המקום אינו פעיל בעונת החורף.
  • הטיילת מומלצת מאוד למשפחות, יש חנויות ודוכני אטרקציות המתאימות לילדים וכמובן החופים שהופכים אותה לאטרקציה מושלמת למשפחות.
  • לאורך הטיילת יש מגוון גדול של ברים ומועדונים שצעירים רבים מבלים בהם בלילה.

מידע שימושי על טיילת חולות הזהב

שעות פתיחה: פתוח כל שעות היום
דרכי הגעה: אין חניה בקרבת הטיילת, ניתן להגיע ברגל מהמלונות

[wpgmza id="25" cat="5" marker="4447" zoom=15"]