כל מה שמבקרי הדולפינריום של ורנה צריכים לדעת

המקום בו תוכלו להינות ממופעי דולפינים וכלבי ים ולשחות איתם.

מידע כללי על הדולפינריום של ורנה

הדולפינריום של ורנה נמצא בסמוך לרצועת החוף של העיר, והוא אחד מהאתרים והאטרקציות הרבים בפארק הים, בו נמצאים גם גן חיות והמוזיאון להיסטוריה של הטבע. הדולפינריום מהווה אטרקציה נחמדה למשפחות, בזכות המופעים המרהיבים שהדולפינים וכלבי הים המאולפים מבצעים. הדולפינריום הוקם בשנות השמונים, ועד היום הוא הדולפינריום היחיד בכל בולגריה. אם תבחרו לעשות שייט בים השחור, ויהיה לכם מזל תוכלו אולי להיתקל בדולפינים, אבל הגעה לדולפינריום מבטיחה לא רק שתראו את יונקים המתוקים מקרוב אלא גם תראו מופע מדגים כיצד הם מבצעים קפיצות שונות, שרים, משחקים עם כדור ואף מצילים אנשים מטביעה.

דולפינים שליוו אותנו בשייט בים השחור מנסבר (צילום מקורי)

בנוסף ניתן לשחות עם הדולפינים בהזמנת כרטיס מיוחד מראש, ולקבל נשיקה מכלב ים – כדאי לדעת כי פעילויות אלו לא מתרחשות עד לתאריך 1.4.2022 בשל וירוס הקורונה והחשש מהשפעתו על החיות. במקום ישנו בית קפה עם נוף לאקווריום הגדול לו קיר זכוכית, כך שתוכלו לראות מה מתרחש בפנים. אם תרצו תוכלו לפני הביקור להכיר כל אחד מהדולפינים וכלבי הים בדולפינריום בעמוד היעודי לכך באתר הרשמי של הדולפינריום בקישור הזה.

הדולפינריום של ורנה (צילום: Ivan955)הדולפינריום של ורנה (צילום: Ivan955, רישיון)

הדולפינים בדולפינריום בפעולה (צילום: INSAR)הדולפינים בדולפינריום בפעולה (צילום: INSAR, רישיון)

כרטיסים לאטרקציות ואתרים באזור ורנה







המלצות "הכל על" עבור הדולפינריום של ורנה

  • כדאי לתאם את ההגעה לדולפינריום לפי השעות בהם מתרחשים המופעים תוכלו להתעדכן בשעות המופעים בהתאם לחודשי השנה כאן. שימו לב כי בימי שני לא מתרחשים מופעים כלל והדולפינים וכלבי הים נחים.
  • כאשר המקום מקיים שחייה עם דולפינים הוא עושה זאת בחודשים אפריל-נומבר בלבד.
  • האתר מאוד מומלץ למשפחות עם ילדים בגלל המופעים של הדולפינים וכלבי הים הנותנים חוויה להורים כמו לילדים.
  • זוהי אטרקציה יחסית יקרה בהשוואה לאטרקציות אחרות בבולגריה, עלות הכניסה משתנה בהתאם לעונות השנה. עלות הכניסה למבוגרים נעה בים 25-15 לבה ועלות הכניסה לילדים נעה בין 20-10 לבה, ילדים עד גיל שנתיים נכנסים בחינם. במידה ותרצו תמונות עם הדולפינים או כלבי הים תצטרכו להוסיף על כרטיס הכנסיה 5 לבה.

מידע שימושי על הדולפינריום של ורנה

שעות המופעים: המופעים מתקיימים בשעות 10:30, 12:00, 15:30 ו17:00. לאורך כל השנה מתקיים המופע של השעה 12, מעבר לכך כמות המופעים ביום משתנה בהתאם לעונה, בחודשים יולי ואוגוסט מתקיימים ארבעה מופעים ביום.
כתובת: Dolphinarium Varna, Primorski Park, Saltanat district, 9000 Varna בולגריה
דרכי הגעה: ניתן להגיע באוטובוס עם קווים 9, 14, 409 או ברגל
אתר אינטרנט רשמי של המקום: https://dolphinariumvarna.bg/en

[wpgmza id="25" cat="5" marker="4412" zoom=15"]