כל מה שמבקרי גן החיות של בורגס צריכים לדעת

גן חיות שנמצא בפאתי בורגס, בו תזכו לראות יום -60 מיני חיות.

מידע כללי על גן החיות של בורגס

גן החיות של בורגס לא נמצא בבורגס עצמה אלא במרחק של רבע שעה נסיעה מהעיר. גן החיות התחיל כחווה של טווסים לפני 20 שנה, אשר גדלה והפכה למקום בו יש את מספר סוגי הטווסים הגדול ביותר באירופה ובאסיה. לפני מספר שנים הוחלט להפוך אותו לגן חיות, והוא נפתח רשמית כגן חיות במרץ 2019. בגן החיות ניתן לראות למעלה מ- 650 חיות ממעל ל- 60 מינים שונים, וניתן לראות אותם בתנאים הקרובים לתנאי הטבע האמיתי של בעלי החיים. גן החיות הוקם על שטח שהיה בעבר חווה והוא משתרע על פני 38 דונם, מה שנותן לחיות מרחבים גדולים, ולמרות שעדיין מדובר בחיות בשבי הן פחות מוגבלות במקום מאשר גני חיות בתוך ערים, כמו גן החיות של ורנה למשל. בגן החיות ניתן לראות מספר גדול מאוד של ציפורים, וכמובן טווסים – מעל 300 טווסים מ-29 סוגים שונים של טווסים. מגוון הציפורים בגן החיות הוא הגדול ביותר בבולגריה. בנוסף, בגן החיות ישנם חיות נוספות כמו גמלים, למורים, קופים, דביבונים, זאבים ושועלים ואפילו קנגרו לבקן. המקום מתאים לאוהבי בעלי החיים בכלל, ואוהבי טווסים וציפורים בפרט.

טווס לבן - אחד ממאות הטווסים שתראו בגן החיות (צילום: רשות הכלל)טווס לבן – אחד ממאות הטווסים שתראו בגן החיות (צילום: רשות הכלל, רישיון)

תוכלו לראות גם דביבונים (ראקונים) בגן החיות של בורגס (צילום: Darkone)תוכלו לראות גם דביבונים (ראקונים) בגן החיות של בורגס (צילום: Darkone, רישיון)

כרטיסים לאטרקציות ואתרים באזור בורגס ונסבר







המלצות "הכל על" עבור גן החיות של בורגס

  • דרך ההגעה המומלצת לגן החיות היא באמצעות רכב פרטי – ישנה חנייה מסודרת לגן החיות.
  • גן החיות מתאים מאוד לחופש משפחתית עם ילדים. בגן החיות ישנו איזור משחק מיוחד לילדים והילדים יהנו מהחיות השונות ומעט משונות שיש בגן.
  • עלות הכניסה למבוגרים מגיל 14 ומעלה הינה 5 לב, בעבור ילדים בגילים 14-2 הינה 3 לבה, ילדים מתחת לגיל שנתיים נכנסים בחינם.

מידע שימושי על גן החיות של בורגס

שעות פתיחה: כל יום בין 19:00-9:00
כתובת: 8112 Burgas, בולגריה
דרכי הגעה: ניתן להגיע ברכב פרטי (יש חנייה) או בקו אוטובוס מספר 6.
אתר רשמי: https://zooburgas.com/ (בבולגרית בלבד).

[wpgmza id="25" cat="5" marker="4428" zoom=15"]