כל מה שמבקרי אקווה קאלידה צריכים לדעת

מתחם תיירותי חוויתי לחווייה מלאה של העיר העתיקה אקווה קאלידה.

מידע כללי על אקווה קאלידה

אקווה קאלידה היא עיר רומית עתיקה בשטחה של בורגס, אך הייתה התיישבות תראקית עוד לפני הרומים. למעשה לאורך ההיסטוריה המקום תמיד היה מיושב ושימש למרחצאות בשל המעיינות המינרלים במקום. כיום, המקום מהווה מתחם תיירותי שבו ניתן לראות ולחוות את העיר העתיקה כפי שהייתה פעם. באקווה קאלידה ניתן לראות מספר מוקדים ארכיאולוגיים, וביניהם- חומות המבצר של העיר העתיקה תרמפוליס, מרחצאות רומיים עם בריכות וחדרים שונים מימי הביניים. בנוסף, ניתן לראות מתקנים משוחזרים, כמו חדר רחצה של סולימאן המפואר, אשר עבר שיפוץ ובנוי בצורה אותנטית המתאימה לאווירת התקופה העתיקה. במקום יש גם סרט תלת מימדי שמבצע מעין סיור וירטואלי על פני תקופות שונות בהיסטוריה. על מנת להנות מחווייה תיירותית מלאה, במקום ישנם בית קפה, חנות מזכרות ומגרש משחקים, פארק ודשא. מעוצב בצורה אותנטית המתאימה לאווירה.

אקווה קאדילה במפה של ההתיישבות התראקית באזור (צילום: רשות הכלל)אקווה קאדילה במפה של ההתיישבות התראקית באזור (צילום: רשות הכלל, רישיון)

כרטיסים לאטרקציות ואתרים באזור בורגס ונסבר







המלצות "הכל על" עבור אקווה קאלידה

  • דרך ההגעה המומלצת הינה עם רכב.
  • הביקור במתחם מתאים לכל עונות השנה.
  • כרטיס כניסה למבוגר עולה בין 6-1 לבה וישנם כרטיסים מוזלים לילדים מתחת לגיל 3, סטודנטים, פנסיונרים, אנשים בעלי מוגבלויות וקבוצות. מחיר הכרטיס משתנה בהתאם לעונה בשנה ולמתחמים בעבורם רוכשים כרטיס – האם גם למוזיאון ולגם לחווית התלת מימד או רק למוזיאון.

מידע שימושי על אקווה קאלידה

שעות פתיחה: כל יום בין 18:30-8:30, חווית תלת המימד מתחילה בכל שעה עגולה.
כתובת: 07.0″N 27°23’48.0″E, 4237, בולגריה.
דרכי הגעה: ניתן להגיע ברכב.
האתר הרשמי: https://www.aquae-calidae.com/en

[wpgmza id="25" cat="5" marker="4430" zoom=15"]