ארמון הדוג’ה (פאלאצו דוקאלה), ונציה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Palazzo Ducale

עדכון אביב 2024

באביב בונציה כמות התיירים עולה ואפשר לראות כבר עכשיו שמספר התיירים שמגיעים לביקור בארמון הדוג’ה (פאלאצו דוקאלה) עולה. לכן כדאי לרכוש כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מגיעים בסוף שבוע או מתכננים עכשיו את חופשת הקיץ, וכך לא להמתין בתורים של רכישת הכרטיסים בכניסה לארמון, שילכו ויתארכו ככל שנתקרב לקיץ. להזמנת כרטיסים מראש לארמון הדוג’ה (פאלאצו דוקאלה): בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

ארמונו ההיסטורי בעל מאות השנים של דוכס ונציה

המדריך המקוצר למתכנן ביקור בארמון

ארמון הדוג’ה (Palazzo Ducale) הוא הכינוי לפאלאצו דוקאלה- ארמון הבנוי בסגנון גותי ונציאני. הארמון נמצא בצלע המזרחית של כיכר סן מרקו, צמוד לגשר האנחות, ברובע סן מרקו. בעבר מבנה זה היה בית המגורים של דוכס ונציה-הדוג׳ה– שעמד בראש רפובליקת ונציה ההיסטורית. הארמון הוא אחד מסימני ההיכר של העיר ונציה שבאיטליה, בתקופות אחרות היה מבנה זה המקום החשוב ביותר באירופה מבחינת קבלת החלטות על מסחר וכלכלה. היום הוא בעיקר אתר תיירותי חשוב בעיר ונציה, המשמש כמוזיאון שמרתק אליו תיירים רבים שבאים לצפות בעושרה התרבותי וההיסטורי של ונציה.

ארמון הדוג’ה במבט מבחוץ מיכוון תעלת המיים הראשית – כל תיירי ונציה עוברים פה, רבים גם בוחרים להיכנס

פאלאצו דוקאלה הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בוונציה, כמעט כל המבקרים כולם עוברים בארמון לפחות למבט מבחוץ. הוא מארח בממוצע 2.5 מיליון מבקרים בכל שנה (שלהוציא את שנות הקורונה מספרים אילו נמצאים בעליה מתמדת משנה לשנה). וכפי לכמות המבקרים הגדולה יש השפעה משמעותית על חווית התיירות. תורים ארוכים יכולים להיווצר בכניסה לעיתים תורים ארוכים מאוד ולכן אנו ממליצים על הזמנת כרטיסים מראש: לחצו כאן להזמנת כרטיסים מראש בהנחה  (קוד קופון HAKO5) | לחצו כאן להזמנת כרטיסים לארמון עם אפשרות ביטול בחינם, ויכול להיות קשה לקבל תצפית טובה על המוצגים השונים בגלל העומס בארמון עצמו, לכן אנו ממליצים גם שמזמינים מראש, לבוא עם קבוצה ומדריך שיש לו אפשרויות נוחות יותר בכניסה לחדרים השונים, או לבוא בשעות הפחות עמוסות (כדאי להגיע לפני 10:00). ההמונים בארמון וסביבתו יכולים גם להיות רועשים ומפריעים ופשוט צריך להיות מוכנים לכך. הביקור באתר לרוב התיירים יקח שעה וחצי פלוס מינוס, המשתתפים בסיורים המודרכים ואילו שאוהבים להתעמק ישקיעו פה כשעתיים שלוש ולרוב משלבים אותו עם ביקור בשלל האתרים ונקודות העניין של האזור המרכזי של ונציה בראש ובראשונה עם הביקור בכיכר ובזיליקת סאן מארקו.

בתוך הארמון, התקרות, הפסלים, הסיפורים שיש בתוך הארמון, גורמים ל2.5 מיליון מבקרים לבחור לבקר פה כל שנה.

ההגעה למקום נוחה מאוד: הדרך הקלה ביותר להגיע לפאלאצו דוקאלה כמו רוב אתרי ונציה, היא דרך מונית מים או וואפורטו (אוטובוס מים של ונציה) ולרדת בתחנת סן מרקו – לא תפספסו זו התחנה הכי מרכזית בונציה, לרוב תתחילו את הביקור בעיר ממנה (להזמנת כרטיסי נסיעות בונציה). יש רבים הבוחרים ללון באזור הארמון – הסיבה שזה האזור הכי מרכזי פעיל ושוקק בונציה (זה גם החסרונות שלו) הוא עמוס, יקר וצפוף.  בין המלונות המומלצים ליד הארמון ניתן לציין את מלון דניאלי (Hotel Danieli, a Luxury Collection Hotel)מלון פגנלי (Hotel Paganelli) ומלון מלון ריו (Hotel Rio). למי שרוצה ללון באזור כדאי להבטיח את הלינה מראש (הביקוש כאמור גבוהה) כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול (לחצו כאן למגוון אפשרויות לינה מומלצות באזור עם אפשרות ביטול) למידע נוסף על מלונות ליד בזיליקת סן מרקו ומלונות בונציה.

 (כדאי להזמין מראש – לחצו כאן  לשלל אופציות לינה מומלצות באזור עם אפשרות ביטול) ארמון הדוג’ה הוא ממש מרכז העיר העתיקה של ונציה – לכן הוא פעיל מאוד , נוח להגיע אליו והוא אזור מבוקש מאוד ללינה

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מה לא כדאי לפספס בביקור בארמון?

הארמון כאמור הוא יצירה אדריכלית רבת שנים המערבבת סגנונות רבים. הביקור בתוכו כולל מעבר בין מספר רב של חדרים ומסדרונות, הכוללים מספר אוספים חשובים ונפרשים על פני שלוש קומות.

Museo dell’Opera

במאה ה-19, במאמצים לשיקום הארמון, חלק מחלקיו הוסרו והוחלפו בחלקים זהים אך חדשים. החלקים המקוריים, יחד עם פסלים שמהווים יצירות מופת של סיתות ונציאני מהמאות 14-15, מוצגים במוזיאון זה. במוזיאון 6 חדרים המציגים את חלקים אלו, לאחר שעברו עבודת שחזור קפדנית. כמו כן מוצגים שם עבודות ארכיטקטוניות ודקורטיביות באבן מחזיתו של הארמון. האופרה, הנקראת גם פבבריצריה או פרוקורטוריה, הייתה בימי קדם מעין משרד טכני שאחראי על תחזוקת הבניין וניהול אינספור התערבויות הרפורמה והשינוי המבני שעברה במהלך ההיסטוריה הארוכה שלה.

בארמון הדוג’ה באזור המוזיאון, תוכלו לראות לא מעט פסלים מרתקים שנאספו באזור

דירות הדוג׳ה

דירות הדוג׳ה הם חדרי מגורים יוקרתיים (אם כי לא גדולים במיוחד), חלקם בשימוש ציבורי וחלקם בשימוש פרטי. החדרים הפרטיים היו שמורים לדוג׳ה ולבני משפחתו, ובהם רהיטים וחפצים שהדוכס הנוכחי הביא איתו מביתו הקודם (ונשארו שם עד אשר הגיע דוג׳ה חדש שהביא איתו את רהיטיו הוא).
בחדרים אלו, בעלי שמות שונים ויחודיים לכל חדר, אפשר לראות בין השאר את המפות העתיקות והגלובוסים הענקיים בהם עשו שימוש הדוג’ות השונים.

משרדי הרפובליקה וחדר המועצה הגדולה

חדרים נוספים בארמון שימשו כמשרדים ולשכות של מוסד הרפובליקה. בחדרים עבודות אומנות של טובי האמנים לאורך תקופות שונים, ביניהם טינטורטו, ורונזה וטייפולו. חדרים אלו הם: חדר ההמתנה, חדרון הכניסה לאולם המועצה, לשכת המועצה, לשכת הסנאט, חדר המצפן (משפט), חדר יועצי המוסר, לשכות היועצים, לשכת חיל הים וכו׳. בתוך משרדי הפובליקה החלק החשוב ביותר הוא אולם המועצה הגדולה, זהו החדר הגדול ביותר בארמון. הוא שימש לישיבות של הסנאט הוונציאני. הקירות מעוטרים בציורי קיר של טינטורטו, ורונזה וטיציאן.

אולם המועצה הגדולה בארמון הדוג’ה (צילום: Dimitris Kamaras)




בתי האסורים – מהחלקים החשובים של הארמון שמרתקים אליהם הרבה מבקרים השומעים בצמעה על גורלם של המוחזקים בתאים הללו

בתי הכלא וגשר האנחות

בארמון הדוג׳ה שכנו גם בתי כלא, שכמו הארמון עצמו, השתנו ואורגנו מחדר במשך מאות שנות קיומם. בית הכלא הישן נמצא בארמון הדוג׳ה וכולל את הפוזי- ״הבאר״ (Pozzi) – שם שניתן לו בשל התנאים האפלים והרטובים שבו, ואת ״העופרת״ (Piombi), עם תנאים גרועים לא פחות – תאי האסורים היו ישירות מתחת לגג עופרת, שהעביר את הקור מהחוץ למבנה בחורף, וחימם מדי את החדרים בקיץ.
בית הכלא החדש נמצא במבנה שונה מהארמון, ממש מולו מהצד השני של התעלה.

גשר ההנחות – אחד מסמליה של ונציה ומהחלקים המרגשים בעת ביקור בארמון

מסדרון ראוי לציון המחבר בין ארמון הדוג׳ה לבין בית הכלא החדש שנמצאו מהצד השני של התעלה הוא בעצם גשר האנחות. זהו גשר הבנוי מכל צדדיו- בעל קירות ותקרה, דרכו עברו המורשעים ישירות מבית המשפט אל בית הכלא. בגשר חלונות קטנים, דרכם המורשעים ראו בפעם האחרונה את העיר לפני כליאתם. לורד ביירון פירש את שם הגשר כך שבעוברם בגשר היו העצורים נאנחים למראה האחרון של העיר היפה. זוהי רק הנחה בגדר האגדות משום שלמעשה ניתן לראות רק מעט מאוד דרך סורגי האבן שמכסים את החלונות, ומפני שתאי האסירים בכלא החדש אוכלסו בעיקר על ידי פושעים שנשפטו לזמן קצר.

סקאלה ד’אורו (גרם מדרגות זהב):

זהו גרם מדרגות מפואר שנבנה במאה ה-15. הוא מעוטר בעלי זהב וגילופים מורכבים.

מדרגות הזהב והתקרה המיוחדת שלהם

חלקים נוספים:

עוד תוכלו לראות את הסקאלה דה אורו, וחצר הארמון בה נמצאות מדרגות הענקים שישמשו להכתרת הדוג’ות. כמו כן ניתן לראות את חדר העינויים והחקירות בו חקרו את הנידונים השונים ואת היציאה לגשר האנחות המפורסם.

רכישת כרטיסי כניסה, דילוג על התור וסיורים מודרכים בארמון הדוג’ה

כרטיסים ודילוג על התור בארמון

לארמון מספר סוגי כרטיסים המתאימים לצרכים של התיירים השונים.

  • בקישורים המצורפים פה להזמנה בהנחה קוד הקופון לכולם הוא HAKO5

כרטיס רגיל המאפשר דילוג על תור הקופות:

כרטיס זה מעניק גישה לאזורים המרכזיים של הארמון, כולל סקאלה ד’אורו, אולם המועצה הגדולה ודירות הדוג’יה. הוא מאפשר דילוג על התור בקופות והבטחת כניסה (קורה הרבה שנגמרים הכרטיסים לימים מסויימים) אך הוא לא מאפשר דילוג על התור בכניסה לארמון. לחצו כאן להזמנת כרטיס זה עם עם 5% הנחהלחצו כאן להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול | לחצו כאן להזמנת כרטיסים אילו עם שירות לקוחות בעברית

כרטיס ברגע האחרון:

הרבה פעמים לא נשאר כרטיסים בקופות, אז אין ברירה אלא לקנות אותם מהמשווקים השונים המוחרים אותם לאותו יום במחיר גבוהה מהמחיר הרשמי. אנו ממליצים לא להגיע לפתרון זה ולקנות כרטיסים מראש, אין סיבה להוסיף כ20 שח לכרטיס. לחצו כאן להזמנת כרטיס זה עם עם 5% הנחה

סיורים מודרכים לארמון הדוג’ה

אפשרות הסיור המודרך פופלארית מאוד בארמון. היתורנות שלה הם: דילוג על תורי הקופות ותורי הכניסה, נוחות בצפיה בחדרים העמוסים, והכוונה, הדרכה והסבר שבאתרים כמו הארמון מאוד משפרים את החוויה. ישנם סיורים לארמון בלבד, ישנם סיורים המשולבים עם בזיליקת סאן מארקו הסמוכה וישנם סיורים המשלבים טיול במרכז העתיק של ונציה הם נבדלים בניהם כמובן במחיר. אנו ממליצים להזמין את הסיורים הללו מראש, זמן רב ככל הניתן.

לחצו כאן להזמנת כרטיס זה עם עם 5% הנחה |  לחצו כאן להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול

כרטיסים משולבים עם אתרים פופלאריים בונציה – לצמצום עלויות הביקור:

פתרון טוב לחסוך בעלויות של כרטיסי הכניסה של ונציה היקרה. מתאים למי שמעוניין להיכנס מלבד הארמון לאתרים כמו: מוזיאון קורר או המוזיאון הארכיאולוגי של ונציה. לחצו כאן להזמנת כרטיס זה עם עם 5% הנחה 

מי הוא הדוג'ה?

דוג’ה הוא תואר אצולה איטלקי המקביל לתואר הדוכס המוכר יותר. מחוזות רבים בצפון איטליה נשלטו על ידי הדוג’ות השונים בין המאה ה-8 למאה ה-18 (בראשיתו היה תפקיד זה להיות נציגו של הקיסר היושב בקוסטנטינופול). חשוב לומר שהדוג’ה של ונציה, בניגוד לאצילים אחרים, לא קיבל את התואר בירושה. תהליך הבחירה עבר מספר שינויים במהלך השנים אך ניתן לומר כי במרבית הזמן הוא נבחר על ידי מועצה של חכמים וזקנים ותפקידיו העיקריים היו לשלוט באוצר ובצבא ולחלק תפקידים מיניסטריאלים כמו גם לשמש כשופט העליון של ונציה.

כוחו של הדוג’ה לא היה מוחלט והוא הוגבל בעיקר על ידי המועצה שגודלה ועוצמתה השתנו עם השנים. הדו’גה מונה לתפקיד לכל חייו (זו הסיבה שלרוב נבחר לכך אדם יחסית זקן). הבחירה של הדוג’ה במשך שנים רבות הייתה מגובה בהסכמת העם (לפחות למראית עין). כאשר הדוג׳ה הוצג לאזרחי ונציה בכיכר סן מרקו היו ההמונים אמורים להריע ובכך להמחיש את קבלת השליט עליהם. השיטה הפוליטית הזו של ונציה משמרת היבטים רבים של דמוקטריה (גם אם לא מושלמת כפי שאנו מכירים היום).

הוגים רבים כמו ג’ון לוק, שכתב על השלטון הבריטי בלונדון ומונטסקיה שכתב על הפרדת רשויות בצרפת, התייחסו ושאבו רעיונות ממודל שלטוני זה. הסיום של ימי הדוג’ות הגיע בכיבוש של ונציה בידי צבא נפוליאון במאה ה-18, שחוץ מאשר לבזוז את אוצרות ונציה ולשלוח חלקים מהם לפריז, ביטל את מעמדם ואז תואר זה איבד ממשמעותו.

שאלות ותשובות נפוצות על ארמון הדוג’ה (פאלאצו דוקאלה)

ארמון הדוג׳ה מומלץ מאוד לביקור עבור כולם, גם למשפחות עם ילדים, והוא מאתרי החובה של ונציה. כדאי לדעת כי ילדים קטנים משלמים מחיר מופחת בכניסה.

מומלץ להגיע לארמון הדוג'ה בונציה רגלית או עם הואפורטו (סירת אוטובוס):

  • קו 1, קו 2 , קו 10 , קו A , קו B , קו N (קו לילה) עד לתחנת S. Marco.
  • קו 1, קו 4.2 , קו 5.1 , קו 5.2 , קו 14 , קו 20 עד לתחנת S. Zaccaria.

להזמנת כרטיס לואפורטו עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.
מומלץ גם לקרוא על תחבורה ציבורית בונציה.

אתר זה, כמו רוב האתרים בונציה, אינו נגיש לרכב פרטי, אותו מומלץ להשאיר במגרשי החניה שברובע סנטה קרוצ׳ה (יש לזכור כי אין גישה לתוך ונציה עם רכב פרטי- למידע נוסף על חניה בונציההשכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה).

אם אתם מגיעים לביקור בונציה בקיץ, מומלץ להגיע לארמון הדוג'ה בשעות הבוקר המוקדמות לפני שהוא מתמלא.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לארמון הדוג'ה. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של ארמון הדוג'ה וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

האפשרות המומלצת על ידינו לדילוג על התור, אשר מתאימה מאוד למי שרוצה לחסוך זמן, היא רכישת כרטיס מראש אשר כולל דילוג על התור בכניסה לארמון הדוג’ה עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה.

בין המלונות המומלצים באזור ארמון הדוג'ה בונציה ניתן למנות את מלון Hotel Paganelli , מלון Hotel Rio ומלון Hotel Danieli, a Luxury Collection Hotel. לקריאה נוספת על מלונות באזור ארמון הדוג'ה בונציה לחצו כאן.

יש אפשרות לשמירת חפצים באזור ארמון הדוג'ה, כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד תחנת ריאלטו (Rialto), תוכלו לראות את האופציות השונות בקישור הזה באתר luggage hero.

כן, אפשרות מומלצת על ידינו לסיור מודרך בארמון הדוג’ה היא רכישת כרטיס אשר כולל דילוג על התור עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), בקישור הזה.

את הביקור בארמון הדוג’ה כדאי לשלב עם כיכר סן מרקו (Piazza San Marco) הסמוכה והאתרים הסמוכים לה ביניהם: מוזיאון קורר (Museo Correr), בזיליקת סן מרקו (Basilica Di San Marco), גשר האנחות (Pont Dei Sospiri) וכנסיית סן זכריה (Chiesa Di San Zaccaria)..

כן יש כרטיסים המשלבים ארמון הדוג'ה עם אטרקציות נוספות, למשל: כרטיס המשלב ארמון הדוג'ה ופלאצו דל טה. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.
כרטיס משולב נוסף הכולל את ארמון הדוג’ה, מוזיאון קורר (MUSEO CORRER) ושאר המוזיאונים העירוניים של הכיכר, מוזיאון קווריני סטמפליה (Fondazione Querini Stampalia) וכניסה ל-3 כנסיות לבחירתכם מתוך רשימה של כ-15 כנסיות. למידע נוסף על סן מרקו סילבר סיטי פאס לחצו כאן.

בנוסף, קיימת האפשרות לרכוש את כרטיס המוזיאונים של ונציה, גם הוא כרטיס משולב, הכולל את ארמון הדוג’ה, עם עוד 10 מוזיאונים וביניהם מוזיאון קורר (MUSEO CORRER).למידע נוסף על כרטיס המוזיאונים של ונציה לחצו כאן.

הזמן המומלץ לביקור בארמון הדוג'ה הוא בין שעה לשעה וחצי.

המלצות "הכל על"




  • ארמון הדוג׳ה מומלץ מאוד לביקור והוא מאתרי החובה של ונציה. אם אתם באים לזמן קצר ואין לכם זמן לפחות עברו בכניסה אליו. כדאי לתכנן את הביקור כך שתגיעו לארמון מוקדם יחסית לפני שהוא מתמלא.
  • כדאי להזמין כרטיסים לאתר זה מראש במיוחד בתקופת הקיץ, ומומלץ מאוד למי שמתעניין בדברים לעשות זאת עם סיור מודרך. האפשרויות לכרטיסים הן:
  • את הביקור בארמון הדוג’ה כדאי לשלב עם כיכר סן מרקו הסמוכה והאתרים הסמוכים לה.
  • למעוניינים ניתן לרכוש כרטיס משולב של מוזיאון קורר יחד עם ארמון הדוג׳ה (ניתן לרכישה בשני המקומות ומוזיל את מחיר הכניסה).
  • כמו כל האתרים במרכז ונציה דרך ההגעה המומלצת היא ברגל ובאמצעות סירת האוטובוס (ואפורטו), למידע נוסף על תחבורה בונציה.
  • אתר זה, כמו רוב האתרים בונציה, אינו נגיש לרכב פרטי, אותו מומלץ להשאיר במגרשי החניה שברובע סנטה קרוצ׳ה (יש לזכור כי אין גישה לתוך ונציה עם רכב פרטי- למידע נוסף על חניה בונציההשכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה).
  • האתר מתאים ומומלץ למשפחות עם ילדים, ילדים קטנים משלמים מחיר מופחת. ראו גם בנושא זה עוד תחת ונציה עם ילדים.
  • ארמון הדוג׳ה נגיש לגמרי לבעלי מוגבלויות בתנועה, הכניסה אליו היא דרך היציאה הממקומת בסוף- בחלק הכי קרוב לבזיליקת סן מרקו, שגם היא נגישה לגמרי ולכן מומלץ לבקר בשניהם יחד. למידע נוסף על ונציה למוגבלי תנועה, ומידע פרטני על התנהלות בתוך ארמון הדוג׳ה לבעלי כסאות גלגלים ניתן למצוא באתר זה.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור זה עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה למשל), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי העיר. כדאי לבדוק על נקודות הנמצאות ליד תחנת ריאלטו (Rialto) , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.
  • הלינה ליד הארמון אידיאלית עבור מי שמעוניין בלינה במרכז העניינים ומוכן גם לשלם עבור כך. האיזור נחשב ליקר יותר מרוב האיזורים בעיר, לכן עבור מי שמעוניין לחסוך בעלויות הלינה מומלץ להתרחק מהאיזור. ריכוז גדול של מלונות ניתן למצוא בכל חלקי הרובע, ויש לקחת בחשבון כי מדובר ברובע התוסס והתיירותי של ונציה, ועל כן גם הרועש ביותר. בין המלונות המומלצים ליד הארמון ניתן לציין את מלון דניאלי (Hotel Danieli, a Luxury Collection Hotel)מלון פגנלי (Hotel Paganelli) ומלון מלון ריו (Hotel Rio), למידע נוסף על מלונות ליד בזיליקת סן מרקו ומלונות בונציה.
  • לקריאה נוספת: למתעניינים בארמונות ניתן לבדוק את עמוד התוכן שלנו- ארמונות בונציה.
  • להמלצות כלליות על ונציה- ראו ונציה מידע כללי – המלצות.

מידע שימושי על ארמון הדוג'ה

שעות פתיחה

נובמבר – מרץ 8:30-17:30 (כניסה אחרונה בשעה 16:30), אפריל – אוקטובר 8:30-19:00 (כניסה אחרונה בשעה 18:00.

כתובת

San Marco, 1, 30124, ונציה, איטליה.

אתר רשמי
הגעה
directions_boat
סירת אוטובוס (ואפורטו)

קו 1, קו  2 , קו  10 , קו  A , קו  B , קו  N  (קו לילה) עד לתחנת S. Marco.

קו 1, קו  4.2 , קו  5.1 , קו  5.2 , קו  14 , קו  20  עד לתחנת S. Zaccaria.

למידע נוסף על הואפורטו של ונציה.