תעלת סינגל, אמסטרדם | Singel Canal

תעלת הסינגל

מידע כללי

תעלת הסינגל (Singel Canal) מקיפה את החלק העתיק והפנימי של אמסטרדם במעין חצי עיגול. התעלה מתחילה מאזור תחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם ועד לכיכר מונטפליין (Muntplein) שם התעלה מתחברת עם נהר האמסטל (Amstel River) המפורסם. בעבר בתקופת ימי הביניים הקיפה התעלה את העיר וגם שימשה כמגן על העיר עד שנת 1585 בה גדלה העיר אל מעבר לתעלה. ניתן להשכיר דירות לאורך התעלה או סירת מגורים על התעלה עצמה שזו חווייה בפני עצמה (למידע נוסף על מלונות באמסטרדם ועל בתי סירות באמסטרדם).

תעלת סינגל של אמסטרדם

תעלת הסינגל המפורסמת




מה רואים?

ניתן להשכיר סירת פדלים או לצאת לשייט מאורגן בתעלה ואפילו לצאת לשייט לילי רומנטי. שייט מאורגן (בשעות היום) – שייט נחמד בסירה עם גג שקוף בסירת אוטובוס (Canal Bus). השייט מלווה בהסברים על אתרים חשובים שחולפים על פניהם בזמן השייט. המסלול קבוע ומאפשר מספר תחנות ירידה במקומות נחמדים לאורך התעלה. שייט רומטני (בשעות הלילה) – מומלץ לזוגות הרוצים ליהנות מאווירה קסומה ורומנטית. יש אפשרות לארוחת ערב על הסירה! כמו כן, ניתן להשכיר סירת פדאלים אך הדבר מצריך קצת כושר דיווש. (פרטים נוספים בעמוד שייט תעלות)

תעלת הסיגנל והמקומות בהם היא עוברת

אופציות שונות לכרטיסים לשייט באמסטרדם

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • במידה ואתם לנים בחלק פחות מרכזי בעיר (כמו רובע המוזיאונים) מומלץ לרכוש כרטיס למסלול ה Hop-on Hop-off, הם תקפים ל24 עד 48 שעות וכוללים הסברי אאודיו על אתרי העיר, כמו גם הנחות למוזיאונים ספציפיים. זוהי אפשרות נהדרת להתניידות בעיר.
  • מומלץ בחום לחופשה רומנטית. ואם אתם סובלים מסירות – ניתן גם לערוך סיור רגלי בסמוך לתעלה, האווירה עדיין קסומה.

מידע שימושי על תעלת סינגל

שעות פתיחה

התעלה נמצאת בשטח ציבורי וניתן לבקר בה בכל זמן.

כתובת

Singel Canal,
אמסטרדם, הולנד.




הגעה
directions_subway

כל קו המגיע אל תחנת הרכבת המרכזית.

[wpgmza id="11" cat="5" marker="1398" zoom="17"]