מוזיאון הסקס, אמסטרדם | Sex Museum

מוזיאון הסקס – צד נוסף בתרבות ההולנדית

עדכון אביב 2024

בתקופה זו באמסטרדם כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון הסקס בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הסקס ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מידע כללי

מוזיאון הסקס (Sex Museum) נמצא בלב ליבה של אמסטרדם על רחוב דאמראק, במרחק הליכה של כ-10 דקות בלבד מכיכר דאם (De Dam) ובסמוך לתחנה המרכזית של אמסטרדם. המוזיאון הוא מוזיאון הסקס הראשון בעולם. המקום פעיל כבר 20 שנה ומהווה חלק מתרבות העיר הליברלית הזאת.

הכניסה אל מוזיאון הסקס (צילום: PersianDutchNetworkרישיון)




מה רואים?

מוזיאון הסקס מחולק ל-3 קומות שבכל קומה תוכלו לראות תערוכות ותצוגות שונות כמו סקס לאורך ההיסטוריה, תקופת בהם סקס היה אסור בחלק מהמקומות בעולם, הקשר בין הסקס לשטן, תשוקה ועוד. המקום מציג אוסף של פסלים, ציורים ואפילו אטרקציות הקשורות לסקס.

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

מידע שימושי על מוזיאון הסקס

שעות פתיחה

כל יום בין השעות 23:30-9:30.

כתובת

Damrak 18, אמסטרדם, הולנד.

הגעה
directions_subway

טראם
קווים 1, 2, 5, 13, 17 עד לתחנת הרכבת המרכזית ומשם מרחק הליכה של כ-5 דקות ברגל (לעוד מידע על תחבורה ציבורית באמסטרדם).

נגישות מלאה לבאים באופניים – למידע על השכרת אופניים ומסלולים באמסטרדם.

[wpgmza id="11" cat="5" marker="1298" zoom="17"]