מוזיאון אמסטלקרינג, אמסטרדם | Amstelkring Museum

מוזיאון אמסטלקרינג – מה מסתתר בעליית הגג

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות באמסטרדם וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן מוזיאון אמסטלקרינג, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו).

מידע כללי

מוזיאון אמסטלקרינג (Amstelkring Museum) הוא מוזיאון קטן הממוקם במרכז העיר, במרחק של 50 מטרים מכיכר דאם (De Dam) בלב רובע החלונות האדומים (De Wallen). המוזיאון הוא בעצם בית קטן שבעליית הגג שלו מסתתרת כנסייה קתולית עתיקה משנת 1661. משנת 1578 הוצאו מחוץ לחוק טיקסי המיסה הקתולית והם נאצלו לקיים את טקסיהם בסתר. המוזיאון גם נקרא “Ons’ Lieve Heer op Solder”, שפירושו “אדונינו שבעליית הגג”.




מה רואים?

מוזיאון אמסטלקרינג נמצא בבית על התעלה, והכנסייה נמצאת בקומה העליונה של הבניין ואליה תגיעו לאחר עלייה במדרגות עץ תלולות. המקום מכיל 2 גלריות עץ מדהימות שהכילו מקומות ישיבה לכ-150 מתפללים. הכנסייה מעוצבת בסגנון הולנדי קלאסי, עם עמודי שיש, ציורים ופסלים שונים. כחלק מהביקור במוזיאון תוכלו להיכנס לבית הפרטי מתחת לכנסייה ולסייר בו, הבית מכיל חדרים מעניינים בעיצובים שונים ומרהיבים ושמור בצורתו המקורית. מומלץ לבקר בחדר הציור בבית המרשים בעיצובו. כמו כן תוכלו לערוך סיורים מודרכים במקום.

חזית מוזיאון אמסטלקרינג (צילום: AndreasPraefckeרישיון)

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

מידע שימושי על מוזיאון אמסטלקרינג

שעות פתיחה

בימים שני-שבת, בין השעות 10:00-17:00, בימי ראשון וחגים, בין השעות 13:00-17:00.

כתובת

Oude Zijde Voorburgwal 40, אמסטרדם, הולנד.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

טראם
קווים 4, 9, 16, 24 ו-25 ויורדים בתחנת Dam.

directions_subway
מטרו

קווים 51 (כתום), 53 (אדום) או 54 (צהוב) ויורדים בתחנת Nieumarkt, ומשם מרחק הליכה של כ-5 דקות.

directions_bus
אוטובוס

כל קו המגיע לתחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם, ומשם מרחק הליכה של כ-5 דקות.

ניתן להגיע באופניים בקלות (למידע נוסף על השכרת אופניים ומסלולים באמסטרדם).