המוזיאון לתולדות אמסטרדם | Amsterdam Historich Museum

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות באמסטרדם ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם מוזיאון לתולדות אמסטרדם, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון לתולדות אמסטרדם: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

המוזיאון לתולדות אמסטרדם

מידע כללי

המוזיאון לתולדות אמסטרדם (Amsterdam Historich Museum) הוא מוזיאון נחמד המספר את סיפורה של העיר מאז הקמתה והימים בו היא הייתה כפר דייגים קטן ועד היום. המוזיאון נמצא במרחק הליכה של כ-5 דקות מכיכר דאם (De Dam) וממוקם ובין תעלת הסינגל (Singel Canal) לרחוב רוקין (Rokin Straat) המפורסם.

המבנה העתיק נבנה עוד במאה ה-15 ושימש כבית היתומים הגדול באמסטרדם והמוצגים נמצאים בחדרי היתומים הישנים. הסיור נמשך בממוצע כשעה.




מה רואים?

המוזיאון מציג פריטים שונים מההיסטורים של העיר כגון תצלומים וציורים מזמנים שונים בעיר, שלטי חנויות קלאסיים, פרטי ריהוט היסטוריים, גלריית ציורים, פרטי לבוש ומוזיקה.

סמל אמסטרדם בכניסה למוזיאון לתולדות אמסטרדם (צילום מקורי)

כמו כן תמצאו במוזיאון חנות מזכרות המציעה למכירה ספרי תיירות קטנים על אמסטרדם, מדריכי מסעדות בעיר וכמובן מזכרות ומתנות הקשורות למוזיאון ולעיר.

במוזיאון ישנו בית קפה נחמד המעוצב באווירה אמסטרדמית טיפוסית ומכיל ציורים ורישומים שונים מהמוזיאון. בית הקפה מציע סנדוויצ’ים, ארוחות בוקר, ביצים, פנקייקים ומבחר סלטים. בית הקפה נמצא בחצר הפנימית של המוזיאון.

בחצר המוזיאון, לפני הכניסה, תוכלו להתרשם מאוסף שלטים שהיו מוצבים בעבר בכניסה לכל בית משפחה. השלטים מסמלים את מקצוע אב המשפחה ו/או את משמעות שם המשפחה. כך למשל משפחת פישרמן (Fisherman) קיבלה שלט ועליו דג או דייג.

הצצה לחלק קטנטן מתוך אוסף של עשרות שלטים (צילום מקורי)

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • המוזיאון מרשה לצלם לשימוש פרטי בלבד, אין להכניס חצובות או ציוד צילום מקצועי.
  • מומלץ לשמור את כרטיס הכניסה בכיס, לפעמים ניגשים הסדרנים ומבקשים לראות אותו.
  • למחזיקים בכרטיס אמסטרדם פאס ישנה הנחה למבקרים באתר זה. אם הינכם מתכננים ביקור במקום, מומלץ לבדוק האם הכרטיס משתלם עבורכם (למידע נוסף על כרטיס אמסטרדם פאס).
  • ילדים: ישנן מספר לא רב של פעילויות לילדים הכוללות הסברה והמחשה של צורת החיים בבית היתומים לפני מאות שנים (למידע נוסף על אמסטרדם עם ילדים).
  • ניתן אך לא מומלץ להגיע ברכב. קיים חניון תת-קרקעי בשם “The Kolk” בקרבת מקום. קיים חניון תת-קרקעי נוסף קצת יותר רחוק מהמוזיאון ב- Nieuwezijds Voorburgwal 357 (למידע נוסף על השכרת רכב באמסטרדם).
  • באזור מבחר גדול מאוד של מלונות, רובם בדרגת שלושה כוכביםארבעה כוכבים אך לא רק. רוב מסקומות האירוח באזור זה עשויים להיות מעט יקרים יותר מאשר בשאר חלקי העיר, זאת מכיוון שמדובר באיזור תיירותי במיוחד בעל קרבה לכל אתרי העיר המרכזיים. בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון אסתראה (Hotel Estheréa)מלון אמבסדור (Ambassade Hotel) ומלון וי נספליין (V Nesplein Hotel)(למידע נוסף על מלונות באמסטרדם ומלונות ברובע החדש).
  • מחיר: מבוגר- 12.50 יורו, גילאים 5-18 – 6.50 יורו, ילדים מתחת לגיל 4 – ללא עלות. כרטיס אמסטרדם פאס – חינם.
    • תוספת לסיור עם הסברים קוליים באנגלית/הולנדית/גרמנית/צרפתית/ספרדית- 4 יורו.

מידע שימושי על המוזיאון לתולדות אמסטרדם

שעות פתיחה

מדי יום בין השעות 10:00-17:00 (מומלץ לבדוק באתר על מועדים מיוחדים לפני הביקור).

כתובת

Kalverstraat 92,
אמסטרדם, הולנד.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

רכבת
המוזיאון נמצא כ-15 דקות הליכה מהתחנה המרכזית של אמסטרדם.

directions_subway

טראם
קווים 4, 9, 14, 16, 24 ו-25 לתחנת Rokin או קווים 1, 2, 5 ו-14 לתחנת Dam.

directions_bus
אוטובוס

קווים 355, 357, 359, 361, 363 ויורדים בתחנת Spui Rokin, ומשם מרחק הליכה של כ-5 דקות ברגל.

כמו רוב המקומות באמסטרדם ניתן להגיע גם באופניים ללא בעיית חניה (עוד מידע על השכרת אופניים ומסלולים באמסטרדם).