המוזיאון הימי של הולנד, אמסטרדם | Nederlands Scheepvaartmuseum

עדכון אביב 2024

בעונה זו באמסטרדם כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון הימי של הולנד בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הימי של הולנד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

המוזיאון הימי של הולנד

מידע כללי

המוזיאון הימי של הולנד (Nederlands Scheepvaartmuseum) נמצא במרחק הליכה קצר ממוזיאון המדע נמו (Science Center NEMO) ובקרבת מקום לתחנה המרכזית של אמסטרדם. הוקם בשנת 1656 ושימש כמחסן עבור הצי ההולנדי עד שבשנת 1973 נפתח כמוזיאון הימי של הולנד. המוזיאון מציג פריטים החל מלפני 500 שנים הקשורים לצי ההולנדי המפורסם. המקום שופץ לפני כמה שנים אך שמר על המראה הקלאסי שלו.

המוזיאון הימי של הולנד (צילום Remi Mathisרישיון)




מה רואים?

המוזיאון מציג שלל פריטים משוחזרים של כלים מהצי ההולנדי המפורסם שהיה נחשב בעבר לאחד מהחזקים בעולם. המבקרים במוזיאון יוכלו להתרשם ולראות כיצד עוצבה התרבות בהולנד על ידי הים בעצם. במקום תוכלו להנות מתערוכות אינטראקטיביות ולחזור בזמן 500 שנה אחורה ולחקור את שנות ההיסטוריה הימית של הולנד. עוד תוכלו למצוא במוזיאון מפות ימיות ישנות, דגמים של ספינות ואוניות וגם מסעדה נחמדה המגישה אוכל מקומי לא רע בכלל.

הצצה אל תוך המוזיאון והסבר קצר על ההיסטוריה ומה שתראו בפנים

כרטיסים לאטרקציות עם ילדים באמסטרדם

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

  • ניתן להזמין כרטיסים מראש ולדלג על התור (להזמנת כרטיסים).
  • למחזיקים בכרטיס אמסטרדם פאס ישנה הנחה למבקרים באתר זה. אם הינכם מתכננים ביקור במקום, מומלץ לבדוק האם הכרטיס משתלם עבורכם (למידע נוסף על כרטיס אמסטרדם פאס).
  • המוזיאון סגור למבקרים בתאריכים 1 בינואר, 27 באפריל ו25 בדצמבר.
  • המוזיאון כולו נגיש לבעלי קשיי התניידות ולכסאות גלגלים. מעלית מגיעה לכל חלקי המוזיאון. כניסה חינם למלווה.
  • ניתן להגיע ברכב ולמצוא באזור 3 חניונים: Markenhoven, Oosterdok ,Oostenburgereiland. למידע נוסף על השכרת רכב באמסטרדם.
  • לבעלי כרטיס לאוטובוס התיירים של אמסטרדם – סמוך למקום יש תחנה נגישה ונוחה מאוד לשימוש (למידע נוסף על אוטובוס התיירים של אמסטרדם).
  • ילדים: המקום מומלץ לביקור עם הילדים שיוכלו לעלות לדגמי האוניות ולהתרשם מהם. הילדים יוכלו לחוות את חוויית יורד הים ולקחת חלק פעיל בתחזוקת הספינה ממש כמו יורדי הים פעם וגם לקחת חלק במשחקים אניטראקטיבים מדליקים (למידע נוסף על אמסטרדם עם ילדים).
  • המוזיאון ממוקם בחלק הצפון-מזרחי של העיר, סמוך לתחנה המרכזית של אמסטרדם, שם ריכוז המלונות נמוך יחסית. המלונות באיזור זה נהנים משקט ביחס למלונות במרכז העיר, אך יחד עם זאת הם גם מרוחקים מרוב אתרי התיירות המרכזיים ומהמסעדות. בחירת מלון באיזור זה מתאימה למי שמעוניין לחסוך בהוצאות הלינה ומוכן להתפשר על מיקום. בין המלונות המומלצים באיזור זה ניתן למנות את גראנד הוטל אמראת’ אמסטרדם (Grand Hotel Amrâth Amsterdam) ומלון דאבלטרי ביי הילטון אמסטרדם סנטראאל סטיישן (DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station) (למידע נוסף על מלונות באמסטרדם ומלונות לחופשה זולה באמסטרדם).
  • מחיר: מבוגר (גילאים 18 ומעלה) – 15 יורו. ילדים בגילאים 5-17 וסטודנטים – 7.5 יורו. הכניסה חינם לילדים עד גיל 4. כרטיס אמסטרדם פאס – חינם.

תגובות אלו עלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו – אמסטרדם למטיילים-Amsterdam for travelers:

  • המוזיאון הימי (ליד NEMO) מקום ממש מגניב שרואים את אחד ההעתקים היחידים של סירה שהייתה שייכת לצי ההולנדי במאה ה 17- אפשר להיכנס לסירה ואחרי זה למוזיאון (יש חלקים יותר מעניינים ויש כאלה שפחות ..) לי לקח שעה וחצי.

מידע שימושי על המוזיאון הימי של הולנד

שעות פתיחה

מדי יום בין השעות 09:00-17:00.

כתובת

Kattenburgerplein 1,
אמסטרדם, הולנד.

אתר רשמי
הגעה
directions_bus
אוטובוס

קו 25 ויורדים בתחנת Kattenburgplein ומשם מרחק של כ-3 דקות הליכה.

directions_subway

טראם
קו 10 לתחנת Hoogte Kadijk (לעוד מידע על תחבורה ציבורית באמסטרדם).

ניתן להגיע באופניים בקלות (למידע נוסף על השכרת אופניים ומסלולים באמסטרדם).