הארמון המלכותי, אמסטרדם | Royal Palace Amsterdam

עדכון אביב 2024

באביב באמסטרדם ישנה התעוררות וכמות התיירים שמגיעים כדי לחזות בארמון המלכותי עולה. לכן כדאי לרכוש כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מגיעים בסוף שבוע או מתכננים עכשיו את חופשת הקיץ, וכך לא להמתין בתורים של רכישת הכרטיסים בכניסה לארמון, שילכו ויתארכו ככל שנתקרב לקיץ. להזמנת כרטיסים מראש לארמון המלכותי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

הארמון המלכותי

מידע כללי

הארמון המלכותי של אמסטרדם (Royal Palace Amsterdam) ממוקם בכיכר דאם (De Dam) ואי אפשר לפספס אותו. נבנה במאה ה-17 והוא אחד משלושת הארמונות אשר כיום משמש לאירועים מלכותיים של המדינה, חגיגות יום המלכה ולקבלות פנים ממלכתיות. ניתן לבקר בארמון בסיורים מודרכים בלבד שמתחילים בשעות מסוימות ביום. הארמון פתוח למבקרים רק כאשר לא מתקיימים שם אירועים ממלכתיים.

הארמון המלכותי של אמסטרדם

חזית הארמון המפואר




מה רואים?

אולי מבחוץ הבניין לא נראה מספיק מפואר בשביל להיות ארמון, אך זאת בגלל שבעבר היה משמש כבניין העירייה ותופתעו מאוד מרמת הפאר שתראו בפנים. הארמון נמצא על כיכר דאם (De Dam) באזור הכי מרכזי באמסטרדם.

הארמון המלכותי באמסטרדם – הצצה מדהימה לבפנים

**פרסומת**



המלצות "הכל על"

מידי שימושי על הארמון המלכותי

שעות פתיחה

ראשון 17:00-10:00, שלישי-שבת 17:00-10:00. כמו כן, שעות הפתיחה משתנות. יש להתעדכן בעמוד שעות הפתיחה של הארמון.

כתובת

Nieuwezijds Voorburgwal 147, 1012 RJ, אמסטרדם, הולנד.

אתר רשמי
הגעה
directions_subway

טראם
קווים 1, 2, 5, 13, 14, 17 ויורדים בתחנת דאם (Dam), או קווים 4, 9, 16, 24, 25 לתחנת Dam השנייה הנמצאת בקירוב. לעוד מידע על תחבורה ציבורית באמסטרדם.

כמובן שניתן להגיע באופניים. למידע על השכרת אופניים ומסלולים באמסטרדם.