גני בובולי, פירנצה- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Giardino di Boboli

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בפירנצה וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן גני בובולי, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגני בובולי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מידע על הגנים ההיסטוריים המרשימים של פירנצה

מידע כללי

גני בובולי (Giardino di Boboli) היו הגנים המלכותיים של משפחת מדיצ׳י שהתגוררה בארמון פיטי– הצמוד לגנים. הגנים הפכו להיות אב הטיפוס להרבה גנים אירופאיים והם מבין הגנים היפים ביותר של איטליה, הממוקמים בגדה הדרומית של פירנצה. בגני בובולי, פותח באמצע המאה ה-16 סגנון הגינון שלה ‘הכולל שדרות חצץ רחבות, פסלים ומזרקות ושילוב של מרחבים ציבוריים ופרטיים כגון מערות וכו.

 

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




גני בובולי (צילום: Shaun Merrittרישיון)

מה רואים?

מעבר להיותם גנים, גני בובולי הם מעין מוזיאון באוויר הפתוח, ונפרשים על גבעה המשקיפה אל נופים מדהימים אל העיר. בגנים פזורים פסלים עתיקים וחשובים מהמאות 16-18, מזרקות ומערות מלאכותיות. הגן עשיר ושופע ומלא בפרטים קטנים מעניינים.

סרטון המציג את הגנים

שאלות נפוצות על גני בובולי

מומלץ לבקר בגני בובולי (Giardino di boboli) אם אתם מגיעים לפירנצה ליותר מלילה או שניים. מדובר בהחלט בגן מרשים ויפה מאוד, אך אם אתם בעיר לזמן קצר כדאי להתמקד בגולות הכותרת של העיר כגון הדואומו והעיר העתיקה.

מומלץ להגיע לגני בובולי בקיץ. אנו ממליצים להגיע כמה שיותר מוקדם ברגע שהגנים נפתחים בבוקר או לחילופין כאשר הם נסגרים בערב ולא בשעות הצהריים החמות של היום, משום שמדובר בהליכה בחוץ תחת השמש. אם אתם מתכוונים להגיע בערב שימו לב שאתם משאירים לעצמכם מספיק זמן לפני שעת הסגירה של הגן. הכניסה לגן נסגרת חצי שעה לפני זמן הסגירה.

ניתן להגיע לגני בובולי באוטובוס בקווים 11 ו-FB, אך מומלץ מאד להגיע ברגל.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לגני בובולי. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של גני בובולי, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) ודילוג על התור היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם ודילוג על התור היכנסו לקישור הזה.

כן, אנו ממליצים להזמין כרטיס הכולל סיור מודרך למשך שעה בגני בובולי במגוון שפות (אנגלית, ספרדית, צרפתית, גרמנית, איטלקית) עם אפשרות לביטול והחזר כספי בקישור הבא.

מומלץ לשלב את הביקור בגני בובולי עם גשר פונטה וקיו, כמו כן מומלץ לבקר בפאלאצו פיטי הצמוד וגלריית אופיצי. ישנו כרטיס חסכוני שכולל כניסה לשלושת המקומות להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הבא
מידע נוסף על הכרטיס המשולב
.




המלצות "הכל על"

  • גני בובולי אינו מאתרי החובה של פירנצה וכדאי לביקור רק אם אתם מגיעים לעיר ליותר מלילה או שניים. מדובר בהחלט בגן מרשים ויפה מאוד, אך אם אתם בעיר לזמן קצר כדאי להתמקד בגולות הכותרת של העיר כגון הדואומו והעיר העתיקה, תיירים רבים כלל לא מגיעים לגדה הדרומית בה נמצאים הגנים.
  • כרטיס הכניסה לגני בובולי כולל את גני בובולי ומוזיאון החרסינה שבפאלאצו פיטי (7€ נכון לשנת 2017).
  • ההמלצה הכללית היא להזמין כרטיסים מראש (להזמנת כרטיס לגני בובולי כולל דילוג על התור) שכן התור בקופה ארוך מאוד בעונת התיירות. אך הסוד הוא שרק התור בכניסה הראשית לגנים- בפיאצה פיטי (היכן שנמצאת הכניסה הראשית לארמון פיטי)- הוא ארוך ועמוס בתיירים- שרובם מגיעים אליו. אם אין בידכם כרטיס שהזמנתם מראש, ניתן להגיע לכניסות האחוריות לגן – בפורטה רומנה (Piazzale di Porta Romana) וב-via Romana 37/a, ושם התור קצר בהרבה. כמובן ששום דבר אינו מובטח, ואם אתם מגיעים לעיר לחופשה צפופה ומדויקת ולא רוצים להמר, עדיף להזמין את הכרטיס מראש.
  • ישנה אפשרות לרכישת כרטיס משולב הכולל את גני בובולי יחד עם פאלאצו פיטי הצמוד וגלריית אופיצי כולם עם דילוג על התור. הכרטיס המשולב הינו בשם חסכון בכסף למי שמתכנן להגיע לשלושת אתרים אלו, מחירו הוא פחות או יותר מחירם של שניים מהאתרים, ובסכום זה מקבלים כניסה לשלושה. לפרטים נוספים על הכרטיס המשולב לאופיצי, פאלאצו פיטי וגני בובולי כולל המלצות ודיוקים.
  • אמנם הגדה הדרומית פחות בעייתית לרכב מהעיר העתיקה, אך עדיין זה לא סיפור פשוט למצוא חניה במחיר סביר או למצוא חניה כלל. איננו ממליצים להגיע לאזור ברכב פרטי. למידע נוסף בנושא ראו- השכרת רכב בפירנצה והשכרת רכב באיטליה.
  • יש להקדיש לביקור שעתיים לפחות, ומשום שהגנים די גדולים הביקור יכול בקלות להמתח ל-3 שעות.
  • אם אתם מגיעים לגנים בקיץ (ורוב הסבירות היא שזה אכן המצב) אנו ממליצים להגיע כמה שיותר מוקדם ברגע שהם נפתחים בבוקר או לחלופין בערב ולא בשעות הצהריים החמות של היום, משום שמדובר סך הכל בהליכה בחוץ תחת השמש. אם אתם מתכוונים להגיע בערב שימו לב שאתם משאירים לעצמכם מספיק זמן לפני שעת הסגירה של הגן.
  • כדאי להגיע עם נעלי הליכה נוחות מפני שהגנים די גדולים, ולהצטייד במים וכובע.
  • את הביקור בגני בובולי כדאי לשלב עם פאלאצו פיטי הסמוך. כמו כן במרחק הליכה נמצא הגשר פונטה וקיו.
  • זה לא כל כך נעים לראות גן סגור… שימו לב! הגן סגור בימי שני הראשונים והאחרונים של כל חודש, ב-1/1, 1/5 ו- 25/12.
  • האזור כדאי ללינה למי שרוצה להוזיל קצת עלויות יחסית למחירים היקרים בגיחוך של העיר העתיקה, ונמצא עדיין במרחק הליכה (אם כי לא מאוד קצרה) מהעיר העתיקה. למידע נוסף על- מלונות ליד פאלאצו פיטי ומלונות בגדה הדרומית של פירנצה.
  • להמלצות כלליות על פירנצה- ראו פירנצה מידע כללי – המלצות.

מידע שימושי על גני בובולי

שעות פתיחה

כל ימי השבוע.
נובמבר-פברואר בשעות 8:15-16:30
מרץ בשעות 8:15-17:30 (ומשתנה ל-18:30 לאחר מעבר לשעון הקיץ)
אפריל-מאי בשעות 8:15-18:30,
יוני-אוגוסט בשעות 8:15-18:50
ספטמבר-אוקטובר בשעות 8:15-18:30.
הכניסה לגן נסגרת חצי שעה לפני זמן הסגירה. כמו כן סגור בימי שני הראשונים והאחרונים של כל חודש, ב-1/1, 1/5 ו- 25/12.

כתובת

Piazza Pitti, 1, 50125 Firenze.

הגעה
directions_walk
הולך רגל

מומלץ מאוד להגיע ברגל.

directions_bus
אוטובוס

קווים 11 ו-FB.