7 דירות ומלונות מומלצים למשפחות בפירנצה

Penthouse Le Terrazze Duomo view

מקום לינה זה מומלץ למשפחות המגיעות לפירנצה מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ובין השאר מציע חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ועגלות. זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת במרכז העיר העתיקה של פירנצה, אזור הלינה המבוקש ביותר בעיר. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Spadai

⭐⭐⭐⭐
מקום לינה זה מומלץ למשפחות המגיעות לפירנצה מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ובין השאר מציע חדרי משפחה ומעלית. מאחר וזהו מלון ארבעה כוכבים הוא מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה יחסית למקומות הלינה המוצעים בעיר. המלון נמצא במרכז העיר העתיקה של פירנצה, אזור הלינה המבוקש ביותר בעיר. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה. למידע נוסף לחצו כאן.

Pietrapiana Boutique Apartments

מקום לינה זה מומלץ למשפחות המגיעות לפירנצה מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ובין השאר מציע חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומעלית. מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות באזור בית הכנסת של פירנצה אשר נמצא בעיר העתיקה, מאזורי הלינה הפופולאריים בעיר. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

Villa Nardi – Residenza D’Epoca

אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות לפירנצה מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומתקני משחקים חיצוניים לילדים. זהו מלון אשר נמצא באזור המרוחק ממרכז העיר העתיקה של פירנצה, אזור הלינה המבוקש ביותר בעיר. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה. למידע נוסף לחצו כאן.

Windows On Florence

מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לפירנצה מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומטבח. מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות באזור סנטה קרוצ’ה שנמצא בקרבה ללב העיר העתיקה של פירנצה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Arte’ Boutique Hotel

⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות בפירנצה, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה, משחקי לוח ופאזלים ומעלית. מלון זה מדורג כמלון בעל ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה עם מתקנים ברמה גבוהה יחסית. המלון נמצא באזור גלריית האקדמיה וארמון מדיצ’י המבוקש. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

Ponte Vecchio View Luxury Apartment

אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות לפירנצה מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומטבח. מדובר בדירה, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון. דירה זו נמצאת באזור פלאצו פיטי וגני בובלי מעברו השני של נהר הארנו. אזור זה מציע מקומות לינה במחירים נמוכים יותר מאשר בלב העיר העתיקה. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בפיתחו של האביב בפירנצה והביקוש למקומות לינה הולך ועולה ככל שנתקדם במהלך החודש, ויגיע לשיא החודש בשבוע האחרון אז חל חג הפסחא. אנו ממליצים לשריין מקום לינה מראש, במיוחד אם מתכננים להגיע לקראת סוף החודש - זאת כדי למצוא מקום שמתאים למה שאתם מחפשים למשפחה שלכם. חלק מהמשפחות התחילו כבר להזמין את המלונות לחופשת הפסח, שכן מאחר והוא יוצא מאוחר השנה והביקוש ללינה רק ימשיך לעלות. אנו ממליצים להזמין מראש מקומות בקישור הזה באחד המקומות המציעים ביטול בחינם - ככה שתוכלו להיות בראש שקט מצד אחד ולשמור על גמישות מצד שני. בנוסף, מאחר והלינה יכולה להיות הוצאה לא קטנה כדאי לבדוק האם יש הנחות על מקומות לינה רלוונטים עבורכם כאן.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות למשפחות בפירנצה

מבין הדירות המתאימות למשפחות בפירנצה אנו ממליצים להסתכל על דירות שלושה כוכבים Lodges le Mura המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון דירות ארבעה כוכבים Relais Piazza Signoria המתאים למשפחות עד 5 נפשות, דירות ארבעה כוכבים MyFlorenceHoliday Gold Bridge המתאים למשפחות עד 6 נפשות, דירות ארבעה כוכבים Coco Places Firenze, Centro Storico המתאים למשפחות עד 4 נפשות ודירת שלושה כוכבים La casa di DANTE ALIGHIERI המתאים למשפחות עד 4 נפשות.

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב בפירנצה או להגיע לפירנצה עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - דירת ארבעה כוכבים Penthouse Le Terrazze Duomo view (חניה פרטית במקום במחיר של 25€ לכל יום), מלון ארבעה כוכבים Hotel Spadai (חניה פרטית במיקום סמוך במחיר של 45€ לכל יום), דירות ארבעה כוכבים Pietrapiana Boutique Apartments (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים), מקום האירוח ארבעה כוכבים BandB La Signoria Di Firenze (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 45€ לכל יום) ומלון Villa Nardi - Residenza D'Epoca (חניה פרטית במקום בחינם).

כאשר משפחות מגיעות לפירנצה עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על מלון Hotel Spadai , מלון Villa Nardi - Residenza D'Epoca ומקום האירוח Opera Boutique BandB המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, מקום האירוח Palazzo D'Ambra Residenza d'Epoca המתאים למשפחות עד 8 נפשות ומקום האירוח SIGNORIA '64 המתאים למשפחות עד 3 נפשות.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על מלון דירות Residence Hilda המתאים למשפחות עד 2 נפשות, מלון Arte' Boutique Hotel המתאים למשפחות עד 5 נפשות, דירת Ponte Vecchio View Luxury Apartment המתאים למשפחות עד 7 נפשות ובית הארחה Residenza Della Signoria ומלון Art Hotel Villa Agape המתאימים למשפחות עד 4 נפשות.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות בפירנצה ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על מלון Villa Neroli ומלון Villa Tolomei Hotel and Resort המתאימים למשפחות עד 6 נפשות, מלון iQ Hotel Firenze המתאים למשפחות עד 7 נפשות, מלון Park Palace Hotel המתאים למשפחות עד 4 נפשות ומלון Hotel Ginori Al Duomo המתאים למשפחות עד 9 נפשות. מלונות אלו מאפשרים אירוח עם ילדים ומציעים גם חדרי משפחה.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על מקום האירוח Haggi’s Residence ומלון דירות Residence Hilda המתאימים למשפחות עד 2 נפשות, מקום האירוח BandB La Signoria Di Firenze ומלון Villa Nardi - Residenza D'Epoca המתאימים למשפחות עד 4 נפשות ומלון Palazzo Niccolini al Duomo המתאים למשפחות עד 3 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים בפירנצה אפשר למנות את מלון דירות Residence Hilda המתאים למשפחות עד 2 נפשות, מלון Villa Nardi - Residenza D'Epoca המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Palazzo Niccolini al Duomo המתאים למשפחות עד 3 נפשות, מלון Villa Neroli המתאים למשפחות עד 6 נפשות ומלון iQ Hotel Firenze המתאים למשפחות עד 7 נפשות.

מספר אפשרויות גם של מלונות וגם של דירות שקרובים לבתי כנסת:

מלונות:

Hotel d’Azeglio Firenze :
מדובר במלון בעל דירוג של שני כוכבים, נמצא במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של פירנצה, 15 דקות הליכה מגלרית האקדמיה כמו גם מהדואומו של פירנצה.
מדובר בשני חדרי קומפורט זוגי (16 מ”ר) ושלושה חדרי קומפורט קוואדרופל עם מיטה זוגית ושני מיטות יחיד (22 מ”ר).

Hotel Villa Liana:
מדובר במלון בעל דירוג של שלושה כוכבים. ממוקמם במרחק 6 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של פירנצה, 12 דקות הליכה מגלרית האקדמיה ן-15 דקות הליכה מהדואומו של פירנצה.
מדובר בשני חדרי קלאסיק זוגי (15 מ”ר) ושלושה חדרים משפחתיים עם מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד (25 מ”ר).

Hotel Santa Croce:
מדובר במלון בעל דירוג של שני כוכבים, ממוקם במרחק 11 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של פירנצה, 4 דקות הליכה מכיכר הסיניוריה , 7 דקות הליכה מהדואומו של פירנצה ו-8 דקות הליכה מפונטה וקיו.
מדובר בשני חדרי אקונומי זוגי (15 מ”ר) ושלושה חדרי קוואדרופול עם מיטה זוגית ושתי מיטות יחיד (23 מ”ר).

אין באף מלון אפשרות להוסיף מיטה נוספת לחדר, כך שעבור שתי המשפחות עם שלושה ילדים רק שני המלונות האחרונים רלוונטים: מלון Hotel Villa Liana בו ניתן להלין ילד נוסף עד גיל 6 על בסיס תשתית המיטות הקיימות בעלות 35 אירו ומלון Hotel Santa Croce בו ניתן להלין ילד נוסף עד גיל 6 ללא תוספת תשלום על בסיס תשתית המיטות הקיימות.

דירות:

MSNSuites Palazzo dei Ciompi:
מלון דירות הנמצא במרחק 4 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של פירנצה , 9 דקות הליכה מהדואומו של פירנצה ו-9 דקות הליכה מהמוזיאון הלאומי ברג’לו.
מדובר בדירת דלוקס (50 מ”ר) עם שני חדרי שינה בהם מיטה זוגית ובסלון ישנה מיטת ספה, סוויטת סופריור (80 מ”ר) בה חדר שינה עם מיטה זוגית ומיטת ספה בסלון, ושני דירות פנטהאוז (80 מ”ר) בהן מיטה זוגית.

Relais Martinez Florence:
מדובר במלון דירות הממוקם במרחק 11 דקות הליכה מבית הכנסת הגדול של פירנצה, 4 דקות הליכה מהדואומו של פירנצה ו-4 דקות הליכה ממוזיאון לאונרדו דה וינצ’י.
מדובר בשתי דירות עם חדר שינה אחד בו מיטה זוגית ושתי מיטות ספה בסלון (65 מ”ר), דירה עם חדר שינה אחד בו מיטה זוגית ומיטת ספה (55 מ”ר) ושתי דירות סטודיו (28 מ”ר) בהן מיטה זוגית.

כל מה שרציתם לדעת על לינה למשפחות בפירנצה

אומנם פירנצה, העיר שבה רוב האטרקציות הן גלריות ומוזיאוני אומנות, לא נחשבת ליעד מתאים במיוחד לילדים, אך גם בערש הרנסאנס תוכלו למצוא אטרקציות שמתאימות לקטנטנים. בין אתרים אלו נמנים טיול בגני בובולימוזיאון לאונרדו דה וינצ׳ימוזיאון גלילאומוזיאון הטבע, שוק סן לורנצו וכמובן גם מקתדרלת המאסט של העיר- הדואומו של פירנצה, ילדים יכולים להנות – כדאי לקרוא עוד על חופשה משפחתית בעיר בעמוד פירנצה עם ילדים ובני נוער.

בעמוד זה ריכזנו רשימה של מלונות היכולים להתאים למשפחות המחפשות לינה נוחה ונעימה בפירנצה במחיר משתלם. אנו מפרטים שתי אופציות עיקריות למשפחות- הראשונה היא למצוא דירה מתאימה, והשנייה מלון העונה על תנאים המתאימים למשפחות. מעלה ישנם מגוון מלונות שמתאימים לחופשה משפחתית בעיר הרנסנס, ובהמשך העמוד נפרט על אפשרויות לינה נוספות שיכולות להתאים למשפחות שמגיעות לחופשה בעיר – בין אם של כמה ימים או של יום אחד לפני שיוצאים לטיול בטוסקנה.

המלצות כלליות על מלונות למשפחות בפירנצה

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות לפירנצה הינם מלון שלושה כוכבים Hotel Davanzati המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Palazzo Ridolfi – Residenza d’Epoca המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Art Hotel Villa Agape המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Villa Neroli המתאים למשפחות עד 6 נפשות ומלון ארבעה כוכבים iQ Hotel Firenze המתאים למשפחות עד 7 נפשות.
  • בפירנצה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות בפירנצה.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

עוד דירות מומלצות למשפחות בפירנצה

Relais Piazza Signoria

מלון דירות רלה פיאצה סיניוריה (Relais Piazza Signoria) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Palazzo Gamba

מלון דירות פאלאצו גאמבה (Palazzo Gamba) –  מקום זה מתאים לאירוח של עד אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Tornabuoni Suites Collection Residenza D’Epoca

מלון דירות טורנאבוני סוויטס קולקשן רזידנזה ד’אפוקה (Tornabuoni Suites Collection Residenza D’Epoca) –  מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Canto degli Scali

מלון דירות קאנטו דלי סקאלי (Canto degli Scali) –  מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Palazzo Alfani – Residenza d’Epoca

מלון דירות פאלאזו אלפאני-רסידנזה דפוקה (Palazzo Alfani – Residenza d’Epoca) –  מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residenza Marchesi Pontenani

דירות רזידנצה מרקסי פונטנני (Residenza Marchesi Pontenani) – . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Dimora Pieri

דירות דימורה פיארי (Dimora Pieri) –  מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

דירת אירוח

זו אפשרות משתלמת מאוד ברוב המקרים ואנו מאוד ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב למרות שהיא פחות מוכרת לתייר הישראלי. בהזמנת דירה אולי מפסידים את השירותים שמקבלים בדרך כלל במלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא אם מדובר במלון דירות) ואת ארוחת הבוקר והקפה של פתיחת היום תכינו בעצמכם. אבל לעומת זאת תרוויחו אפשרות לינה – נוחה, מרווחת, הכוללת מטבח שמאפשר הכנה של ארוחות בעצמכם ובחלק לא מבוטל מהדירות תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה. אלו יתרונות שחשובים יותר מהחסרונות למשפחות רבות.

*בהקשר של דירה חשוב לציין- שמומלץ מאוד לקבוע עם בעלי הדירה שעת הגעה מראש, ולהגיע בזמן, אחרת יכול להיות שתאלצו להמתין עד שימסרו לכם מפתחות הכניסה.

עוד מלונות מומלצים למשפחות בפירנצה

Hotel Mia Cara

מלון מיה קארה (Hotel Mia Cara) – מלון שלושה כוכבים אשר מציע ספא, ממוקם במרחק 200 מ’ מתחנת הרכבת של פירנצה סנטה מריה נובלה (Firenze Santa Maria Novella Station), ובמרחק 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה.. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים… למידע נוסף…

Hotel Perseo

מלון פרסאו (Hotel Perseo) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Bodoni

מלון בודוני (Hotel Bodoni) – מלון שני כוכבים. המלון יכול להתאים גם לדתיים ושומרי מסורת משום שהוא במרחק הליכה של 5 דקות מבית הכנסת. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים… למידע נוסף…

Hotel Fiorita

מלון פיוריטה (Hotel Fiorita) – מלון שני כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Pendini

מלון פנדיני (Hotel Pendini) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Boutique Hotel del Corso

מלון דל קורסו (Boutique Hotel del Corso) – מלון שלושה כוכבים. מלון זה גם מציע חניה זולה יחסית (קראו עוד על מלונות עם חניה בפירנצה). מקום זה מתאים לאירוח של עד 11 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Delle Tele

מלון דלה טלה (Hotel Delle Tele) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Montreal

מלון מונטרל (Hotel Montreal) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Collodi Firenze

מלון קולודי (Hotel Collodi Firenze) – מלון שני כוכבים. מלון זה הוא גם מבין המלונות המומלצים באזור סן מרקו. המלון מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Villa Liana

מלון ווילה ליאנה (Hotel Villa Liana) – מלון שני כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Porta Faenza

מלון פורטה פאנצה (Hotel Porta Faenza) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Dedo Boutique Hotel

מלון בוטיק דדו (Dedo Boutique Hotel) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

מלון זול המותאם למשפחות

מלון זול ברמה של שניים-שלושה כוכבים (או ארבעה למי שרוצה להתפנק). ניתן לעשות זאת במספר צורות:

האופציה של חדר למספר אורחים היא כמובן זולה יותר – אך “משלמים” בצפיפות, ובמקרה של חדרים מפוצלים ניתן להשיג יותר מרווח ופרטיות לאורחים אך המחיר גבוה יותר. יש לקחת בחשבון שבשני המקרים מרוויחים את השירות של מלון ואת הפינוק והאירוח של מלון אך מפסידים את היתרון הגדול שיש בדירת אירוח (מרחב, מטבח לבישול וכדומה).

כאשר בוחרים במלון, בין אם באופציה של חדרים מפוצלים ובין זו של חדר אחד לכל המשפחה, יש לבדוק מספר היבטים:

  • למשפחות עם ילדים קטנים – יש לבדוק שהמלון מארח ילדים קטנים, ישנם מלונות יוקרתיים (לא הרבה) שאינם מאפשרים אירוח של ילדים בגילאים מסויימים.
  • אם הילדים שלכם ממש קטנים, כדאי לוודא שבמלון יש את התנאים לארח אתכם ולספק את כל הצרכים שלכם (עריסת תינוק ואפשרות לחמם מים חמים למשל).
  • סוגיות של מחיר – מלונות רבים מאפשרים למשל לינה של ילדים עד גיל מסויים (לרוב ההגבלה בפירנצה היא 12, אך ישנם לא מעט מלונות עם הגבלת גיל של 3 ומלונות עם הגבלה של 5) ללא עלות נוספת כאשר לא מוסיפים מיטה על אלו הקיימות בחדר. ישנם מלונות שמאפשרים אף תוספת של עריסה ואירוח של תינוקות ללא עלות נוספת (לרוב ההגבלה לאפשרות זו היא שנה עד שלוש). בחלק מהמלונות ניתן להוסיף מיטה ללא תשלום נוסף. דבר זה יכול להוזיל לכם מאוד את המחיר.



Booking.com