מלונות מומלצים למוגבלי תנועה בפירנצה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לבעלי מוגבלויות למצוא את המלון המתאים ביותר בפירנצה: מלונות נגישים מומלצים, למה לשים לב? ואיזה איזור הכי מומלץ עבורכם?

7 מלונות מומלצים למוגבלי תנועה בפירנצה

Adler Cavalieri

⭐⭐⭐⭐
אדלר קבליירי (Adler Cavalieri) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

FH Grand Hotel Mediterraneo

⭐⭐⭐⭐
מלון אף.אייץ (FH Grand Hotel Mediterraneo) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Brunelleschi

⭐⭐⭐⭐
מלון ברונלסקי (Hotel Brunelleschi) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Vasari

⭐⭐⭐
מלון וזארי (Hotel Vasari) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel della Signoria

⭐⭐⭐
מלון דלה סיניוריה (Hotel della Signoria) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Borghese Palace Art Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון האומנות בורגסה פאלס (Borghese Palace Art Hotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Galileo

⭐⭐⭐
מלון גלילאו (Hotel Galileo) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

בשבועות הקרובים הביקוש ללינה בפירנצה במגמת עלייה. הדבר מהווה בעיה בעבור מי שמחפש מקומות מונגשים, שכן מעט מהדירות מונגשות באופן מלא וגם במלונות מספר החדרים המונגשים נמוך יחסית, והביקוש הגבוה מצמצם עוד יותר את המגוון ממנו אפשר לבחור מקום לינה מתאים. כדי להימנע ממצב בו לא נותרים מקומות נגישים באזורים מבוקשים אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. אפשר לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם. כך תוכלו להבטיח את מקום הלינה מצד אחד ומצד שני להשאיר פתח לשינויים - במידה ואחרי יצירת קשר עם המקום תגלו שאינו נגיש מספיק או אם תמצאו אופציה אחרת טובה יותר עבורכם.

מידע כללי על מלונות למוגבלי תנועה בפירנצה

פירנצה היא דווקא יעד מצוין לבעלי מוגבלות בתנועה, ובניגוד לונציה בה יש תעלות רבות המקשות את ההתניידות או לרומא המשופעת בגבעות ושאתרי התיירות בה מפוזרים על פני מרחק רב, בפירנצה דווקא רוב האתרים מקובצים בתוך אזור קטן יחסית. מרכז העיר בפירנצה הוא שטוח וללא שיפועים ובנוסף לכך אפשרויות הלינה הנגישות הן זולות יותר בפירנצה מאשר בשתי ערים אלו.

לעומת זאת הקשיים בפירנצה למשתמשים בכסאות גלגלים הם שחלק מהרחובות מרוצפים באבני ריצוף לא אחידות שלא נעים לעבור עליהם ושאוטובוסים כמעט ולא עוברים בגרעין ההיסטורי של העיר העתיקה. בנוסף לכך, הגדה הדרומית של העיר היא הררית מה שמקשה על ביקור באתרים כמו גני בובולי. בעמוד זה ריכזנו עבורכם רשימת מלונות נגישים בפירנצה.
כאשר בוחרים מלון המותאם למוגבלי תנועה – רצוי לבדוק מלון הכולל אפשרות כניסה וגישה נוחה לכסאות גלגלים, מעלית פועלת ומרווחת, חדרים מותאמים לנכים וכדומה. חשוב ביותר לבחור בסוג החדר הנכון (חדרים בודדים בכל מלון הם מונגשים גם אם המלון עצמו טוען להיותו מונגש) אפשר יכלול גם הנגשה של השירותים והמקלחון, לצורך כך עדיף להתייעץ עם המלון לפני ההזמנה. ריכזנו בעבורכם בהמשך העמוד רשימת מלונות בפירנצה העונים לדרישות אלו, חשוב רק להדגיש שרובם הם בדרגת הביניים של שלושה כוכבים, ואילו מלונות בדרגות אחרות שלהם חדרים מונגשים הם מועטים.

אם אפשרי אנו ממליצים למצוא מלון שנמצא בתוך הגרעין ההיסטורי של העיר העתיקה, במרחק שיהיה סביר לעשותו עם כסא גלגלים אל האתרים החשובים בהם אתם מתכננים לבקר- כמו הדואומו (שלצערנו הטיפוס לכיפה ומגדל הפעמונים שלו לא נגישים), גלריית האקדמיה והאופיצי (אליהם כפי שתואר יש כניסה חינם לבעלי מוגבלויות תנועה) וכיכר הסיניוריה שמאפשרת צפיה נגישה חינם בפסלים רבים. אנו ממליצים זאת משום שכמו שצוין קודם, אין נגישות טובה של תחבורה ציבורית בתוך העיר העתיקה בשל כך שהיא אזור אסור לכניסה לרכבים (אזור ZTL, עליו תוכלו לקרוא בהרחבה באנגלית באתר חיצוני על פירנצה), ולכן כדאי שהמלון שלכם יהיה קרוב לאתרים אליהם אתם רוצים להגיע. למרות זאת, אם לא מצאתם מלון בגרעין ההיסטורי של העיר העתיקה, והוא נגיש לחלוטין, זה עדיין פתרון מצוין שכן תמיד אפשר להעזר בשירותיהן של מוניות להגעה ליעדכם או קרוב אליו.
! שימו לב, מספר החדרים הנגישים במלונות במרכז פירנצה הוא נמוך והם נמכרים במהרה. מומלץ ליצור קשר עם המלון ולהזמין 2-4 חודשים מראש על מנת שיהיה לכם המגוון הנרחב ביותר לבחור מתוכו.

יש להבין שרחובות העיר העתיקה עמוסים ביותר בתיירים, במיוחד בקיץ, דבר שעלול להקשות על ההתניידות (באמת מדובר בעומס אנושי כבד). נגד בעיה זו אין באמת מה לעשות, למעט להשתדל להגיע אל העיר מחוץ לעונת התיירות מה שיקל מעט אך לא בהכרח יגרום לרחובות להיות לגמרי ריקים.




המלצות על מלונות למוגבלי תנועה בפירנצה



Booking.com