מלונות מומלצים ליד נמל תעופה לינאטה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור נמל התעופה של לינאטה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים ליד נמל תעופה לינאטה במילאנו

Best Western Air Hotel Linate

⭐⭐⭐⭐
מלון אייר הוטל מילאנו לינאטה (Best Western Air Hotel Linate) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Novotel Milano Linate Aeroporto

⭐⭐⭐⭐
מלון נובוטל מילאנו לינאטה אירופורטו (Novotel Milano Linate Aeroporto) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Holiday Inn Express Milan-Malpensa Airport, an IHG Hotel

⭐⭐⭐
מלון הולדיי אין אקספרס מילאן מלפנסה (Holiday Inn Express Milan-Malpensa Airport, an IHG Hotel) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Seven Rooms

⭐⭐
מלון סוון רומז (Hotel Seven Rooms) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Seven Rooms

⭐⭐
מלון סוון רומז (Hotel Seven Rooms) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב במילאנו והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור נמל תעופה לינאטה במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד נמל תעופה לינאטה

נמל התעופה לינאטה (Milan Linate – LIN) הוא נמל התעופה המשני של מילאנו, די קטן (טרמינל אחד) אבל יעיל ודי קרוב למרכז העיר – במרחק של רק 7 ק״מ מהמרכז. לא מגיעות אליו טיסות ישירות מהארץ, כי אם בעיקר טיסות מתוך איטליה ומאירופה. לכן תגיעו אליו מישראל רק אם טסתם עם קונקשיין בתוך אירופה (לדוגמא דרך אמסטרדם, פריז, מדריד ועוד)- במקרה כזה סביר להניח שמדובר היה בטיסה יחסית ארוכה.

באזור נמל התעופה לינאטה נמצאים כ-160 אפשרויות אירוח, כרבע מהן הם מלונות וחצי מהם דירות. מבין המלונות, רובם הם בדירוג הביניים של 3-4 כוכבים ורק חלק קטן מאוד של המלונות הזולים ברמה 1-2 כוכבים. מלונות 5 כוכבים לעומת זאת, תתקשו למצוא ליד הנמל (ריכוז מלונות ה-5 כוכבים נמצא דווקא ליד הדואמו, למידע נוסף על מלונות ליד הדואמו). אזור זה הואבעל אופי שקט ונעים וכולל הרבה מאוד אופציות למסעדות מקומויות זולות ופשוטות ומרכזי קניות מקומיים אך באופן כללי ניתן לומר שהוא שטק ונעים ובלילה הוא לא פעיל במיוחד.בין המלונות המומלצים באיזור נמל התעופה לינאטה ניתן לציין את מלון אייר הוטל מילאנו לינאטה (Air Hotel Milano Linate), מלון נובוטל מילאנו לינטה אירופורטו (Novotel Milano Linate Aeroporto), מלון אספרסו (Espressohotel Milano Linate), מלון סוסה (Hotel Susa) ומקום האירוח סוון רומז (Hotel Seven Rooms).




המלצות על מלונות ליד נמל תעופה לינאטה במילאנו

  • היתרון בלינה ליד נמל התעופה לינאטה, בהשוואה לשאר נמלי התעופה של מילאנו, היא שהוא דווקא קרוב יחסית אל העיר ולא מרוחק ממנה (בניגוד לנמלי התעופה מלפנסה וברגמו שמרוחקים מאוד). הלינה לידו מתאימה למי שרוצה להיות קרוב לנמל, כי הוא מגיע בטיסת לילה מאוחרת או יוצא ממנה בטיסה מוקדמת. בנוסף הוא נוח מאוד ללינת משפחות – בגלל שיש בו אפשרויות לינה זולות, ומרווחות, אופציות רבות לקניות של אוכל זול, חנויות זולות ואווירה נעימה ושקטה והוא נגיש יחסית לעיר. המלצה זו בעיקר למשפחות המגיעות לאזור לתקופה ארוכה ויוצאים מאזור מילאנו לטיולי כוכב עם רכב.
  • למשכירים רכב בשדה התעופה של מילאנו – אופציה פופולרית (מומלץ לקרוא על כך עוד תחת השכרת רכב במילאנו והשכרת רכב באיטליה)- יש לקחת בחשבון שבערב בשעות יחסית מוקדמות תחנות השכרת הרכב בשדה נסגרות. לכן למי שנוחת בלילה, אין ברירה אלא ללון במלון ליד השדה או בעיר ולקחת רכב ביום שלמחרת. אותה הערה תקפה גם לכיוון ההפוך- מי שמגיע אל נמל התעופה עם רכב שכור ומתעתד להחזיר בו את הרכב, מומלץ לו להגיע בזמן להחזיר את הרכב לפני שסניף השכרת הרכב נסגר, גם אם הטיסה היא מאוחר יותר בלילה. באותו הקשר יש לציין שבאזור ישנן אפשרויות חניה זולות רבות ונוחות, מה שהופך את האזור לנוח ללנים עם רכב שכור.
  • יש לקחת בחשבון שבשעות היום האזור פעיל, קל למצוא פה מרכזי קניות פתוחים, כמו כן חנויות לקניה של אוכל וציוד הנצרך לטיול. אך בלילה האזור אינו פעיל כמעט כלל ונדרשת נסיעה על מנת להגיע למסעדות או חנויות פתוחות.



Booking.com