מלונות מומלצים לחופשה רומנטית בונציה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לזוגות למצוא את המלון הרומנטי ביותר בונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ? ואיך להתפנק במחיר שפוי?

7 מלונות מומלצים לחופשה רומנטית בונציה

The Gritti Palace, A Luxury Collection Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
ד’ה גריטי פאלאס (The Gritti Palace, A Luxury Collection Hotel) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

San Clemente Palace Kempinski Venice

⭐⭐⭐⭐⭐
סן קלמנטה פאלאס קמפינסקי וניס (San Clemente Palace Kempinski Venice) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Belmond Hotel Cipriani

⭐⭐⭐⭐⭐
בלמונד ציפריאני (Belmond Hotel Cipriani) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Ai Reali

⭐⭐⭐⭐
איי ריאלי (Hotel Ai Reali) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

JW Marriott Venice Resort & Spa

⭐⭐⭐⭐⭐
וילה גאספריני (JW Marriott Venice Resort & Spa) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Boscolo Venezia

⭐⭐⭐⭐⭐
פלאזה דאיי דוגי (Boscolo Venezia) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Grande Albergo Ausonia & Hungaria Wellness & SPA

⭐⭐⭐⭐⭐
אוסוניה הונגריה וולנס & לייפסטייל (Grande Albergo Ausonia & Hungaria Wellness & SPA) – מלון חמישה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מביא איתו תיירים וזוגות רבים אשר מגיעים לחופשה בונציה ויחד עם כך עולה רמת הביקוש למקומות לינה, במיוחד לאלו באזורים המבוקשים יותר ובסופי שבוע. אנו ממליצים מאוד להזמין מקומות לינה מראש (במיוחד למי שמתכנן כבר עכשיו את חופשה הקיץ, שכן רמת הביקוש רק תלך ותעלה), כך שיוותרו עדיין דירות פנויות וחדרים זמינים בעבור תאריכי החופשה שלכם במקומות הפופולאריים. אפשר לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה המאפשרים ביטול בחינם - כך שגם עם הזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ותוכלו לבטל אותו במידה הצורך. למי מכם שרוצה להעביר את החופשה הרומנטית במלון 4 או 5 כוכבים אך במחירים נוחים יותר כדאי לבדוק האם בעבור תאריכי החופשה שלכם יש הנחות כאן.

מידע כללי על מלונות לחופשה רומנטית בונציה

זוג המגיע לונציה, ועל אחת כמה וכמה לחופשת ירח דבש או לציון מאורע חגיגי אחר, ירצה בוודאי שהשהות שלו תהיה במלון מפנק ככל האפשר. בונציה יש מחסור בבתי מלון בדרגת חמישה כוכבים (בעיר כולה יש פחות מ-20 מלונות בדירוג 5 כוכבים) ולכן הבחירה לרוב תהיה במלון ארבעה כוכבים.

אין הרבה מלונות בונציה המציעים אירוח על בסיס הכל כלול, חדרים מרווחים, בריכות, פינוקי ספא וכיוצא בזה. כמובן שהחוויה הרומנטית לא מורכבת רק מבית המלון (במיוחד בונציה, שכל כולה רומנטיקה אחת גדולה) אך זהו ללא ספק גם מרכיב חשוב בחוויה הכוללת.

אם אתם מעוניינים בחופשה רומנטית ומפנקת במלוא מובן המילה תוכלו לבחור בלינה באחד מהרזורטים המפנקים באיזור לגונת ונציה – לדוגמא אתר הנופש והספא JW מריוט וניס (JW Marriott Venice Resort & Spa) או מקום האירוח סן קלמנטה פאלאס קמפינסקי וניס (San Clemente Palace Kempinski Venice), שניהם בדרגת חמישה כוכבים ומציעים הסעה חינם לאורחי המלון לכיכר סן מרקו.

אופציה אחרת ללינה רומנטית בונציה היא ללכת על אפשרות לינה פשוטה יותר אך ציורית ורומנטית – בונציה ישנן לא מעט אופציות כאלו. אופציה מאוד ייחודית לונציה עצמה היא ללון ב”ארמון” שהפך למלון – ישנן כמה וכמה אופציות כאלו בונציה והם נמצאות ברובם במלונות שליד התעלה הגדולה. חוויה זו אדירה אך עולה לא מעט. לבסוף שווה להזכיר את אופציית הווילה הרומנטית והשכרת דירה מאובזרת ופרטית, הקיימת לא בונציה עצמה כי אם באיי הלגונה ובאזורים מחוץ לונציה.




המלצות על מלונות לחופשה רומנטית בונציה

  • ודאו שהחדר שלכם כולל מיטה זוגית (נקרא חדר זוגי) ולא מיטות נפרדות (חדר טווין).
  • מבקרים בעיר לרגל ירח דבש / יום נישואין – תודיעו למלון – במלונות היותר יקרים אולי תקבלו פינוקים קטנים על חשבון המלון (שמפניה או שוקולד איכותי).
  • כשאתם מזמינים מלון קטן יותר ופחות מפואר, מומלץ לבדוק בתגובות של אורחי המלון שאין מעבר של רעש בין החדרים – זה יכול לפגוע מאוד בפרטיות שלכם.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן מלון Hilton Molino Stucky Venice, מלון Hotel Arcadia ומלון Hotel Liassidi Palace .



Booking.com