מלונות מומלצים לחופשה זולה בונציה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון הזול ביותר בונציה: מלונות מומלצים, איזה איזור הכי מומלץ? איך לחסוך במחיר? ולמה כדאי לשים לב?

7 מלונות מומלצים לחופשה זולה בונציה

Hotel San Samuele


סן סמואלה (Hotel San Samuele) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel dalla Mora


דלה מורה (Hotel dalla Mora) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Al Gazzettino

⭐⭐⭐
אל גאזטינו (Al Gazzettino) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Leonardo

⭐⭐
לאונרדו (Hotel Leonardo) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel At Leonard


אט לאונרד (Hotel At Leonard) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Al Malcanton

⭐⭐
אל מלקנטון (Hotel Al Malcanton) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Alle Guglie

⭐⭐⭐
אלה גוליה (Hotel Alle Guglie) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אחרי סיומו של החורף ולקראת בואו של הקיץ, מחירי הלינה בונציה הופכים יקרים יותר משבוע לשבוע. אנו ממליצים להזמין את מקום הלינה מראש, אפילו כמה שבועות מראש אם מדובר על חופשה בקיץ או סביב הפסחא שחל השנה בסוף מרץ. הזמנה מראש תאפשר לכם השוואת מחיר בין מגוון רחב יותר של מלונות ומקומות לינה במחירים נמוכים יחסית ומקומות מרכזיים יהיו עוד פנויים - בניגוד להזמנה ברגע האחרון. כדאי להזמין מראש בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים אפשרות ביטול בחינם - מה שיאפשר לכם להמשיך ולהשוות מחירים, ובמידה ותמצאו מקום לינה שיתאים לכם יותר או במחיר זול יותר ובכך לחסוך בעלות הלינה. אופציה נוספת היא להסתכל על הנחות שמוצעות על מקומות לינה, למשל כאן.

מידע כללי על מלונות לחופשה זולה בונציה

ונציה לא נחשבת ליעד זול, לא בהשוואה ליעדים אחרים באירופה ולא בהשוואה ליעדים אחרים באיטליה. אך בכל זאת, יש מספר ״טריקים״ שיעזרו לכם להפוך את החופשה בונציה למעט פחות יקרה (למידע נוסף מומלץ לקרוא גם את העמוד ונציה בחינם).

בכל האמור ללינה בונציה תוכלו לבחור בין לינה במלון פחות יוקרתי ונוצץ אך בעל קרבה לאתרי התיירות המרכזיים, לבין לינה במלון סטנדרטי ומרוחק מעט מכיכר סן מרקו (Piazza San Marco) וגשר ריאלטו (Ponte di Rialto) אך בעל קרבה לאחת מתחנות העגינה של סירת האוטובוס – הואפורטו (בחלקים המזרחיים של סנטה קרוצ׳ה או קאנארג’ו, וברובעג׳ודקה). וכל זאת בטווח מחירים של 50 עד 300 שקלים ללילה (לחדר זוגי, נכון ל-2017).
ישנם המנסים לחסוך עוד ומתרחקים לאיים סביב לגונת ונציה (למידע נוסף על מלונות סביב לגונת ונציה) כמו לידו ומוראנו. זו שיטה טובה לצמצם מחד במחיר העלות של הלינה ומצד שני לקבל תמורה גבוהה יותר ואיכות לינה גבוהה. כשבוחרים בשיטה זו רצוי לבדוק שבאמת המלון / הדירה מתאימים לצרכים שלכם – ושוב, מאוד כדאי להקפיד שיהיו בקרבה לתחנת עגינה של הואפורטו.

יש גם תיירים שלעיתים מוכנים ללון מחוץ לעיר על מנת לחסוך במחיר – למשל מלון במסטרה. סביר להניח כי באמת תמצאו מלון זול מאוד, אך קחו בחשבון שהעיר מסטרה עצמה פקוקה ועמוסה, ולא מאוד תיירותית (זה כמו לבוא לחופשה בתל אביב וללון בחולון). מצד שני פיתרון זה מאוד נפוץ ויכול להתאים להרבה מאוד תיירים, זמן הנסיעה של שעה כל בוקר יכול לחסוך מעלות המלון בעשרות אחוזים. שיטה זו יעילה במיוחד למשפחות ולתיירים המגיעים עם רכב אל העיר. דרכי ההגעה ממסטרה לונציה הם באמצעות אוטובוס, טראם, מעבורת או ברכב פרטי (אם כי יש לקחת בחשבון שאת הרכב משאירים בכניסה לעיר ולא ניתן להיכנס איתו לרוב המקומות, ולכן אנחנו לא ממליצים להגיע איתו לעיר ונציה – לקריאה נוספת על חניה בונציה).

נקודה נוספת, בונציה ישנה אפשרות לחסוך הרבה כסף במחיר הלינה וללון במקום במלון – באכסנייה, הוסטל או דירת אירוח טובה (יש מבחר גדול מאוד). לקבוצות ומשפחות (פירטנו על כך רבות בעמוד על מלונות למשפחות בונציה) אנו מאוד ממליצים לשקול בחיוב השכרת דירה בעיר. אופציה פחות נפוצה בונציה (אך קיימת) היא בתי הארחה הפועלים על בסיס לינה וארוחת בוקר (B&B) – יש מעטים כאלו בעיר אך הם בהחלט נותנים תמורה נאה למשל מקום האירוח סן ג’קומו ונציה (B&B San Giacomo Venezia) ומקום האירוח B&B בסט הולידייז וניס (B&B Best Holidays Venice).




המלצות על מלונות לחופשה זולה בונציה

  • במידה ובחרתם באופציה של שכירת דירה או בהוסטל עם מטבחון, מומלץ לבקר בשוק ריאלטו ולעשות שם קניות שיהפכו אחר כך לארוחה טובה.
  • אם אתם מבקרים בונציה בתקופת השיא (קיץ) מומלץ להזמין כמה חודשים מראש על מנת להשיג מחירים טובים. לעומת זאת לבאים בחורף מומלץ דווקא להמתין לרגע האחרון – בחורף תמיד תמצאו חדר ב30-50 אחוז הנחה.



Booking.com