מלונות מומלצים מסביב לתעלה הגדולה ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור התעלה הגדולה בונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 דירות ומלונות מומלצים מסביב לתעלה הגדולה בונציה

Hotel L’Orologio – WTB Hotels

⭐⭐⭐⭐
מלון ל’אורולוג’יו (Hotel L’Orologio – WTB Hotels) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Olimpia Venice, BW Signature Collection

⭐⭐⭐
מלון אולימפיה ונציה (Hotel Olimpia Venice, BW Signature Collection) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Corte Barozzi Venice Suites

מלון דירות קורטה בארוצי ונציה סוויטס (Corte Barozzi Venice Suites) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Ca’ della Scimmia-The Welcomist in Venice

דירות קה דלה שימיה ונציה (Ca’ della Scimmia-The Welcomist in Venice) – דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בונציה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור מסביב לתעלה הגדולה עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים מסביב לתעלה הגדולה ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

התעלה הגדולה (Canal Grande) או כפי שהמקומיים קוראים לה – קנלאצו (Canalazzo) היא התעלה המרכזית בונציה, העוברת במרכז ההיסטורי של העיר. התעלה מתפתלת בצורה של S הפוכה וחוצה את כל חלקי העיר (מלבד קסטלו, ג׳ודקה, אי סן מיקלה ואי סן ג׳ורג׳ו מג׳ורה). אורכה של התעלה כ-3.8 ק״מ, ועומקה הממוצע הוא חמישה מטרים. התעלה מהווה עורק תנועה ראשי בעיר, מלבד הגנדולות המפורסמות עוברות בה גם סירות אוטובוס (ואפורוטו) וסירות פרטיות.

על גדות התעלה אתרים מרכזיים רבים, ביניהם פונדאקו דיי טורקי (Fondaco dei Turchi), קא’ פזארו (Ca’ Pesaro), קא׳ רצוניקו (Ca’ Rezzonico), גלריית האקדמיה (Gallerie dell’Accademia), אוסף פגי גוגנהיים (Peggy Guggenheim Collection) ובזיליקת סנטה מריה דה לה סלוטה (Santa Maria della Salute). את התעלה חוצים שישה גשרים מרכזיים – גשר החירות, גשר מסילת הברזל, גשר ריאלטו, גשר האקדמיה, גשר החוקה ופונטה דלי סקאלצי.

סביב התעלה הגדולה פועלים בתי מלון רבים בעלי פופולריות גבוהה. תוכלו למצוא בקרבה לתעלה מלונות בכל דרגות הכוכבים, החל מאכסניות פשוטות ועד מלונות חמישה כוכבים, הכל תלוי ברובע בו תבחרו ללון. תוכלו לבחור בין לינה מרכזית על גדות התעלה ברובע סן מרקו המרכזי לבין לינה שקטה ורגועה על גדות התעלה ברובע קאנארג’ו. גם על גדות התעלה, כמו מלונות ברוב האיזורים בונציה, יש ריכוז גבוה של דירות אירוח ומלונות בדירוג של שלושה כוכבים.בין המלונות המומלצים סביב התעלה הגדולה ניתן למנות את מלון ל’אורולוג’יו (Hotel L’Orologio),מלון בסט ווסטרן אולימפיה ונציה (Best Western Hotel Olimpia Venezia), מקום האירוח קורטה בארוצי ונציה סוויטס (Corte Barozzi Venice Suites) ומקום האירוח קה דלה שימיה (Ca’ della Scimmia).

המלצות על דירות ומלונות מסביב לתעלה הגדולה בונציה

  • אמנם לינה על גדות התעלה תהיה לרוב יקרה יותר מלינה בחלקים הפנימיים של העיר, אך בחירת הרובע בו תלונו בהחלט משפיעה על המחיר. מלונות על גדות התעלה בסן מרקו, סן פולו ודורסדורו יהיו יקרים בהרבה ממלונות על גדות התעלה בקאנארג’ו וסנטה קרוצ’ה. לכן, למי שמעוניין לחסוך בעלויות הלינה מומלץ לחפש מלונות באיזורים אלו (למידע נוסף על מלונות בקאנארג׳ו, מלונות בסנטה קרוצ׳ה ומלונות לחופשה זולה בונציה).
  • בחלקים רבים של מלונות על התעלה ממש תוכלו לזכות בלינה בבתי ארמנות שהפכו לבתי מלון – זו באמת חוויה אך יש לקחת בחשבון שיש על כך תוספת מחיר. מתאים מאוד בעיקר ללינה בחופשה רומנטית בונציה.
  • שימו לב כי התעלה הגדולה עמוסה ברוב שעות היום, ולכן המשמעות של לינה על גדות התעלה היא לינה באיזור רועש יחסית. למי שמעוניין חופשה שקטה ורגועה עדיף לשקול לינה בחלקים פנימיים יותר של העיר.
  • הלינה על התעלה הגדולה אידיאלית עבור מי שמעוניין בלינה במרכז העיניינים ומוכן גם לשלם עבור כך. רוב המלונות על התעלה, גם אלו בדירוג כוכבים נמוך, יקרים בהכרח ממלונות המעניקים תמורה זהה אך ממוקמים באזורים פנימיים יותר.
  • מלונות סביב התעלה פחות מומלצים ללינה עבור מי שמטיילים עם ילדים, אמנם סביר כי תמצאו מלון בעל קרבה לתחנות העגינה של סירת האוטובוס, אך סביר גם כי הוא יהיה רועש ויקר – שילוב פחות מומלץ כשנוסעים עם ילדים (למידע נוסף על ונציה עם ילדים ומלונות למשפחות בונציה).
  • למגיעים עם רכב לונציה ו/או המעוניינים ללון בסמוך לתחנות הגעת התחבורה הציבורית אל העיר ומעוניינים ללון בקרבה לתעלה מומלץ לשקול לינה באיזור התעלה בסנטה קרוצ׳ה, כך תוכלו להישאר בקרבה למגרשי החניה של העיר ועדיין ליהנות מהנגישות של התעלה (למידע נוסף על מלונות עם חניה בונציה, השכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה).
  • מלבד החורף מומלץ מאוד להזמין חדרים למלונות באזור התעלה חדרים זמן רב מראש.

 



Booking.com