מלונות מומלצים ליד פאלאצו דוקאלה ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד פאלאצו דוקאלה בונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 מלונות מומלצים ליד פאלאצו דוקאלה בונציה

Hotel Torino

⭐⭐⭐⭐
מלון טורינו (Hotel Torino) – מלון שלושה כוכבים במרחק הליכה קצר מכיכר סן מרקו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Mezzo Pozzo

⭐⭐⭐⭐
מלון מצו פוצו (Hotel Mezzo Pozzo) – מלון שני כוכבים במרחק של פחות מ-10 דקות הליכה מארמון הדוג’ה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Al Gazzettino

⭐⭐⭐
מלון אל גאזטינו (Al Gazzettino) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בונציה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור פאלאצו דוקאלה עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד פאלאצו דוקאלה

ארמון הדוג’ה – פאלאצו דוקאלה (Palazzo Ducale) ממוקם בסמוך לבזיליקת סן מרקו וכיכר סן מרקו שברובע סן מרקו בונציה. הארמון, שנבנה במאה ה-9, שימש בעבר כמקום מגורים עבור דוכס ונציה ובו היה גם בית כלא. הארמון המקורי נהרס כמעט לחלוטין בשריפה שפרצה במקום ובמקומו נבנה המבנה הקיים היום, המשלב סגנון גותי לצד רנסאנס.

בסן מרקו פועלים כ-300 בתי מלון, רובם הגדול בדירוג של שלושה-ארבעה כוכבים, לצד דירות אירוח רבות, B&B וגסטהאוסים. ריכוז גדול של מלונות ניתן למצוא בכל חלקי הרובע, ויש לקחת בחשבון כי מדובר ברובע התוסס והתיירותי של ונציה, ועל כן גם הרועש ביותר. בשל הפופולריות של הרובע קיימות בו אפשרויות לינה רבות, כך שבין אם תרצו להתפנק או בין אם אתם מחפשים הוסטל לצעירים – בסן מרקו אתם צפויים למצוא כל אופציית לינה שבה תחפצו.בין המלונות המומלצים ליד ארמון הדוג׳ה ניתן למנות את מלון קונקורדיה (Hotel Concordia), מלון קאמפיילו (Hotel Campiello) ומלון קסטלו (Hotel Castello).




המלצות על מלונות ליד פאלאצו דוקאלה בונציה

  • הלינה ליד הארמון אידיאלית עבור מי שמעוניין בלינה במרכז העיניינים ומוכן גם לשלם עבור כך. רוב המלונות ברובע, גם אלו בדירוג כוכבים נמוך, יקרים בהכרח ממלונות המעניקים תמורה זהה אך ממוקמים ברובעים מרוחקים יותר כגון סנטה קרוצ’ה וקאנארג’ו (למידע נוסף על מלונות בסנטה קרוצ׳ה ומלונות בקאנארג׳ו).
  • איזור זה פחות מומלץ ללינה עבור מי שמטיילים עם ילדים, אמנם הוא מרכזי ומקל על ההתניידות בעיר, אך הוא גם רועש וגם יקר – שילוב פחות מומלץ כשנוסעים עם ילדים (למידע נוסף על ונציה עם ילדים ומלונות למשפחות בונציה).
  • חשוב לדעת, ונציה כולה צפופה וזהו האזור הצפוף ביותר, החדרים פה יכולים להיות לעיתים מאוד קטנים (חדר זוגי של 10 מ”ר זה לא דבר חריג בכלל).
  • יש לקחת בחשבון שאזור זה יכול להיות מאוד רועש בעונות השיא, למי שנושא זה מפריע לו מומלץ לוודא שהחלונות בחדרי המלון אטומים לרעש.
  • איזור זה מרוחק יחסית מרובע סנטה קרוצ׳ה, שם ממוקמי מגרשי החניה של העיר, ולכן פחות מתאים למגיעים עם רכב לעיר או למי שרוצים להיות קרובים לתחנה של התחבורה הציבורית המגיע אל העיר (למידע נוסף על מלונות עם חניה בונציה, השכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה).
  • רובע סן מרקו נחשב ליקר יותר מרוב האיזורים בעיר, לכן עבור מי שמעוניין לחסוך בעלויות הלינה מומלץ להתרחק מהאיזור (למידע נוסף על ונציה בחינם ומלונות לחופשה זולה בונציה).
  • מלבד החורף מומלץ מאוד להזמין לאזור זה חדרים זמן רב מראש.

 



Booking.com