מלונות מומלצים ליד גשר ריאלטו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד גשר ריאלטו בונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים ליד גשר ריאלטו בונציה

Hotel Rialto

⭐⭐⭐⭐
מלון ריאלטו (Hotel Rialto) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Antico Doge – a Member of Elizabeth Hotel Group

⭐⭐⭐
מלון אנטיקו דוג’ (Hotel Antico Doge – a Member of Elizabeth Hotel Group) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Marconi

⭐⭐⭐
מלון מרקוני (Hotel Marconi) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residenza Goldoni

B&B רזידנצה גולדוני (Residenza Goldoni) – בית הארחה B&B . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור גשר ריאלטו הוא מהאזורים הפופולאריים ללינה בונציה ובשל הביקוש העולה לאורך החודש ללינה בעיר, מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם מעוניינים ללון בו. המלצה זו נכונה במיוחד במידה ואתם מגיעים בסוף החודש - אז חל חג הפסחא. תוכלו לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות מומלצים ליד גשר ריאלטו

גשר ריאלטו (Ponte di Rialto) מקשר בין רובע סן פולו לרובע סן מרקו ונחשב לפופולרי ביותר מבין ששת הגשרים החוצים את התעלה הגדולה. הגשר מהווה את המרכז המסחרי של ונציה ונחשב לסמל העיר לצד הגנדולות. בסמוך לגשר נמצאים רבים מהאתרים המרכזיים של ונציה, ביניהם שוק ריאלטו, כנסיית סן ג’ובאני גריזוסטומו, ובהמשך גם כיכר סן מרקו ובזיליקת סן מרקו.

בסן מרקו וסן פולו פועלים כ-500 בתי מלון, רובם הגדול בדירוג של שלושה-ארבעה כוכבים, לצד דירות אירוח רבות, B&B וגסטהאוסים. יש לקחת בחשבון כי מדובר ברובעים התוססים והתיירותים של ונציה, ועל כן גם הם רועשים יותר. אך יחד עם זאת, בשל הפופולריות של האיזור – קיימים בו אפשרויות לינה רבות כך שסביר שתמצאו את מה שאתם מחפשים.בין המלונות המומלצים ליד גשר ריאלטו ניתן למנות את מלון ריאלטו (Hotel Rialto), מלון אנטיקו דוג’ה (Hotel Antico Doge), מלון מרקוני (Hotel Marconi) ומקום האירוח רזידנצה גולדוני (Residenza Goldoni).

המלצות על מלונות ליד גשר ריאלטו בונציה

  • אומנם ישנו הבדל בין שני צדדיו של הגשר – המלונות בצד של סן מרקו מעט יותר מבוקשים ויותר יקרים, אך ההבדל לא משמעותי. מלונות באזור גשר ריאלטו מבוקשים מאוד יחסית לאזורים אחרים בעיר. בכל זאת, למי שרוצה מעט לצמצם במחיר מומלץ לחפש את אפשרויות הלינה בחלק המערבי יותר של הגשר באזור סן פולו.
  • הלינה ליד הגשר אידיאלית עבור מי שמעוניין בלינה במרכז העיניינים ומוכן גם לשלם עבור כך. רוב המלונות באיזור, גם אלו בדירוג כוכבים נמוך, יקרים בהכרח ממלונות המעניקים תמורה זהה אך ממוקמים ברובעים מרוחקים יותר כגון סנטה קרוצ’ה וקאנארג’ו (למידע נוסף על מלונות בסנטה קרוצ׳ה ומלונות בקאנארג׳ו).
  • איזור זה פחות מומלץ ללינה עבור מי שמטיילים עם ילדים, אמנם הוא מרכזי ומקל על ההתניידות בעיר, אך הוא גם רועש וגם יקר – שילוב פחות מומלץ כשנוסעים עם ילדים (למידע נוסף על ונציה עם ילדים ומלונות למשפחות בונציה).
  • חשוב לדעת, ונציה כולה צפופה וזהו האזור הצפוף ביותר, החדרים פה יכולים להיות לעיתים מאוד קטנים (חדר זוגי של 10 מ”ר זה לא דבר חריג בכלל).
  • יש לקחת בחשבון שאזור זה יכול להיות מאוד רועש בעונות השיא, למי שנושא זה מפריע לו מומלץ לוודא שהחלונות בחדרי המלון אטומים לרעש.
  • איזור זה מרוחק יחסית מרובע סנטה קרוצ׳ה, שם ממוקמי מגרשי החניה של העיר, ולכן פחות מתאים למגיעים עם רכב לעיר או למי שרוצים להיות קרובים לתחנה של התחבורה הציבורית המגיעה אל העיר (למידע נוסף על מלונות עם חניה בונציה, השכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה).
  • גם רובע סן מרקו וגם אזור סן פולו נחשבים ליקרים יותר מרוב האיזורים בעיר, לכן עבור מי שמעוניין לחסוך בעלויות הלינה מומלץ להתרחק מהאיזור (למידע נוסף על ונציה בחינם ומלונות לחופשה זולה בונציה).
  • מלבד החורף מומלץ מאוד להזמין לאזור זה חדרים זמן רב מראש.

 



Booking.com