מלונות מומלצים ליד בזיליקת סן מרקו ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד בזיליקת סן מרקו בונציה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 דירות ומלונות מומלצים ליד בזיליקת סן מרקו בונציה

Splendid Venice – Starhotels Collezione

⭐⭐⭐⭐
מלון ספלנדיד וניס (Splendid Venice – Starhotels Collezione) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Rio

⭐⭐
מלון ריו (Hotel Rio) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Montecarlo

⭐⭐⭐
מלון מונטה-קרלו (Hotel Montecarlo) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Grimaldi Apartments Cannaregio

דירות גרימלדי קנרג’יו (Grimaldi Apartments Cannaregio) – בית דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בונציה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור בזיליקת סן מרקו עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים ליד בזיליקת סן מרקו ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

בזיליקת סן מרקו (Basilica di San Marco), מוכרת גם בשם ״כנסיית הזהב״ בשל הפסיפסים המוזהבים שבה. הבזיליקה נבנתה במאה ה-9 וידועה בשל הסגנון הביזנטי המיוחד שלה. בזיליקת סן מרקו נמצאת בכיכר המרכזית של העיר – כיכר סן מרקו, שבמרכז רובע סן מרקו, הרובע המרכזי והתיירותי של ונציה. הבזיליקה מחוברת בצדה הדרומי לארמון הדוג’ה (פאלאצו דוקאלה) ומשמשת כמקום מושבו של הארכיבישוף של ונציה. בבזיליקה קבור מרקוס הקדוש, ועל כן נקראת הבזיליקה סן (קדוש) מרקו.

בסן מרקו פועלים כ-300 בתי מלון, רובם הגדול בדירוג של שלושה-ארבעה כוכבים, לצד דירות אירוח רבות, B&B וגסטהאוסים. ריכוז גדול של מלונות ניתן למצוא בכל חלקי הרובע, ויש לקחת בחשבון כי מדובר ברובע התוסס והתיירותי של ונציה, ועל כן גם הרועש ביותר. בשל הפופולריות של הרובע קיימות בו אפשרויות לינה רבות, כך שבין אם תרצו להתפנק או בין אם אתם מחפשים הוסטל לצעירים – בסן מרקו אתם צפויים למצוא כל אופציית לינה שבה תחפצו.בין המלונות המומלצים ליד בזיליקת סן מרקו ניתן למנות את מלון ספלנדיד וניס (Splendid Venice Starhotels Collezione), מלון ריו (Hotel Rio), מלון מונטה-קרלו (Hotel Montecarlo) ומקום האירוח גרימלדי אפרטמנטס (Grimaldi Apartments).

המלצות על דירות ומלונות ליד בזיליקת סן מרקו בונציה

  • הלינה ליד הבזיליקה אידיאלית עבור מי שמעוניין בלינה במרכז העניינים ומוכן גם לשלם עבור כך. רוב המלונות ברובע, גם אלו בדירוג כוכבים נמוך, יקרים בהכרח ממלונות המעניקים תמורה זהה אך ממוקמים ברובעים מרוחקים יותר כגון סנטה קרוצ’ה וקאנארג’ו (למידע נוסף על מלונות בסנטה קרוצ׳ה ומלונות בקאנארג׳ו).
  • חשוב לדעת, ונציה כולה צפופה וזהו האזור הצפוף ביותר, החדרים פה יכולים להיות לעיתים מאוד קטנים (חדר זוגי של 10 מ”ר זה לא דבר חריג בכלל).
  • איזור זה פחות מומלץ ללינה עבור מי שמטיילים עם ילדים, אמנם הוא מרכזי ומקל על ההתניידות בעיר, אך הוא גם רועש, צפוף וגם יקר – שילוב פחות מומלץ כשנוסעים עם ילדים (למידע נוסף על ונציה עם ילדים ומלונות למשפחות בונציה).
  • יש לקחת בחשבון שאור זה יכול להיות מאוד רועש בעונות השיא, למי שנושא זה מפריע לו מומלץ לוודא שהחלונות בחדרים שלנו אטומים לרעש.
  • איזור זה מרוחק יחסית מרובע סנטה קרוצ׳ה, שם ממוקמי מגרשי החניה של העיר, ולכן פחות מתאים למגיעים עם רכב לעיר או למי שרוצים להיות קרובים לתחנה של התחבורה הציבורית המגיעה אל העיר (למידע נוסף על מלונות עם חניה בונציה, השכרת רכב בונציה והשכרת רכב באיטליה).
  • רובע סן מרקו נחשב ליקר יותר מרוב האיזורים בעיר, לכן עבור מי שמעוניין לחסוך בעלויות הלינה מומלץ להתרחק מהאיזור (למידע נוסף על ונציה בחינם ומלונות לחופשה זולה בונציה).
  • מלבד החורף מומלץ מאוד להזמין לאזור זה חדרים זמן רב מראש.



Booking.com